X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Звук [у], позначення його буквами Уу

Завантажити презентацію

Звук [у], позначення його буквами Уу

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентацію підготувала вчитель – методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна

Слайд 2

Повторення вивченого матеріалу Фронтальне опитування Яку букву ми вивчали? Який звук вона позначає? Який це звук? Про кого ми читали на попередньому уроці? Про акробатів. Подаруйте квіти акробатам. Підберіть слова — назви квітів зі звуком [а].

Слайд 3

Повторення вивченого матеріалу Гра «Утвори пару»

Слайд 4

Слайд 5

Повторення вивченого матеріалу Гра «Впіймай на гачок» З ряду слів знайти «зайве» і пояснити свій вибір. Складання звукових моделей «зайвих слів».

Слайд 6

Повторення вивченого матеріалу Гра «Впіймай на гачок» Аґрус, ананас, абрикос, апельсин, мандарини. Аґрус. Ним не пригощали акробатів.

Слайд 7

Повторення вивченого матеріалу Гра «Впіймай на гачок» Ромашка, корова, кавун, бик. Бик. Немає букви «а».

Слайд 8

Повторення вивченого матеріалу Гра «Впіймай на гачок» Шафа, ліжко, акробат, диван, стіл. Акробат. Не меблі, а людина.

Слайд 9

Вивчення нового матеріалу Вступне слово вчителя Сьогодні ми познайомимося зі ще однією буквою алфавіту. А з якою саме, ви здогадаєтеся, прослухавши текст, який я вам зараз прочитаю. У ньому ви почуєте незрозумілі для вас слова.

Слайд 10

Вивчення нового матеріалу Словникова робота Петляє — іде не по прямій ліній, а петлями. Місця не нагріє — не може всидіти на одному місці. Уважно прослухайте текст і запам'ятайте, як вітер завівав під вікнами лісникової хати.

Слайд 11

Вивчення нового матеріалу Читання тексту вчителем при закритих букварях (Буквар, с. 42) Повторіть, як завивав вітер. Сьогодні на уроці ми будемо вивчати букву, яка на письмі позначає звук [у].

Слайд 12

Вивчення нового матеріалу Артикуляція звука [у]. Позначення його буквами «у», «У» Вимовте звук [у]. Який він? Звук [у] — голосний, тому що при вимові цього звука повітря не зустрічає перешкод, звук співається, тягнеться. Як позначаються звуки на письмі? Звук [у] на письмі позначається буквами «у», «У».

Слайд 13

Слайд 14

Розгляд та аналіз форми букви. Місце в касі. Розгляньте велику та малу букви «у». Чи відрізняються вони між собою за формою? Чим вони відрізняються?

Слайд 15

Що нагадує вам ця буква? Розгляд та аналіз форми букви. Місце в касі.

Слайд 16

Робота з сюжетним малюнком (Буквар, с. 42) Розгляньте малюнок. Кого ви бачите на ньому? Дітей. Як звати дітей? Чому Миколка ніяк собі місця не нагріє? Чого він боявся? Повторіть, як завивав вітер. Що розповіла Катруся братикові? Складіть звукову модель слова «казка». Вивчені звуки замініть буквеним позначенням.

Слайд 17

Складіть речення з одним зі слів.

Слайд 18

Робота над предметами, які намальовані у «віночку» (с. 43) Які предмети з намальованих ви можете назвати? Дуб, зозуля, павук, груша, вуж, кавун. Назвіть слова — назви рослин. На яке питання вони відповідають? Назвіть слова — назви тварин. Поставте до цих слів питання. Вимовте слова — назви предметів, що мають один (два) склади. Назвіть слова — назви предметів, до яких відносяться звукові моделі.

Слайд 19

Вступна бесіда Розгляньте, діти, малюнки та визначте, куди ми сьогодні помандруємо. Треба скласти перші звуки кожного слова. Листок, індик, сонце — … ЛІС.

Слайд 20

Вступна бесіда Чи доводилося вам бувати в осінньому лісі? Сьогодні ми вирушимо туди на потязі, який їде і гудить «У-у-у!» Що ми побачимо в лісі? Багато дерев.

Слайд 21

Слайд 22

Продовження бесіди Що ми з собою візьмемо в мандрівку? Кошик, рюкзак. Для чого? Щоб збирати гриби. Чи всі гриби можна збирати в кошик? Які бувають гриби? Їстівні та отруйні.

Слайд 23

Продовження бесіди Як називається людина, яка збирає гриби? Грибник. Як ми гукатимемо, коли заблукаємо в лісі? Ау!

Слайд 24

Фізхвилинка “Лісова дискотека”

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Слайд 42

Слайд 43

Слайд 44

Слайд 45

Складання речень за сюжетними малюнками (с. 43) Аналіз змісту прочитаного. Хто розповідав про гриби? Кому він розповідав? Коли в лісі виросло багато грибів? Які гриби виросли у лісі?

Слайд 46

Робота в різнорівневих групах 1 група Прочитайте речення під малюнком (с. 43). Полічіть, скільки разів зустрічається літера «у» в тексті. 2 група Прочитайте текст

Слайд 47

Підсумок уроку В лісі ми назбирали повні кошики грибів. Час повертатися додому. На чому ми вирушали в подорож? Як він гуде? Як завиває вітер? Відтворіть ці звуки. Який це звук? Якою літерою цей звук позначається на письмі?

Слайд 48

столиця

Слайд 49

подарунок

Слайд 50

Шаблон: Доброгорська Г.В. С.Г. Заброцька, І.Р.Дунець. Уроки навчання грамоти, 1 клас Тренажер з читання: Доброгорська Г.В. – слайд 4. Фізпауза, слайд 13, Головач М.В.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Читання