Скринька пісень- закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Зелен в’яз високий виріс. В’язолаз на в’яза виліз. Та зважай же, в’язолазе, не скрути на в’язі в’язи! CКОРОМОВКА
Виразне читання пісень- забавлянок-с.9. Перегляд намальованих ілюстрацій. Перевірка домашнього завдання
Розширити знання про пісні – заклички. Закріплювати знання про персонаж твору. Розвивати навичку усвідомленого читання. Завдання
Прогнозувати орієнтовний зміст тексту за заголовком. Визначати, що основне хотів сказати письменник (з допомогою вчителя). Вміти
Пісня - це невеликий поетичний твір, що має куплетичну побудову й призначений для співу. Пригадайте!
Чи можна назвати пісеньку “Не йди, не йди, дощику” пісенькою- закличкою? Доведіть своє міркування.
виховувати працелюбність; виховувати бережливе ставлення до книги; розвивати допитливість, уважність, спостережливість. Головна думка твору “Глухий дощик”:
Презентацію підготувала учитель початкових класів Шепетівського НВК №1 Хмельницької області ВІтковська С.Р. Використано Підручник Науменко В.О. Літературне читання: укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою: підруч. для 2-го кл./ Віра Науменко.-К.: Генеза, 2012.-с. 10. 2. Матеріали із навчального посібника в таблицях Будної Н.О., Головко З.Л. “Усна народна творчість.1-4 класи”.- Навч. книга “Богдан”, 2006, табл. 8.
Схожі презентації
Категорії