Шарль Перро — видатний французький казкар. Ш. Перро «Кіт у чоботях»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ночви здоба паросток парк ополоник калач стовбур плавні пляшка коровай корінь полісся полумисок крупа хвоя сад посуд локшина саджанець сквер решето тісто верховіття степ цеберко хліб лушпайка узлісся самовар варення маточка хаща сито морозиво насіння чагарник склянка печиво огудина зарості сковорода родзинки остюк нетрі тарілка тістечко пелюстка порослі
Шарль Перро (1628-1703) Народився у Франції у заможній родині, служив при королівському дворі. Був чиновником та поетом. Першу казку написав у 67 років. Світову славу йому принесли 8 казок, об'єднані у збірку “Казки матінки Гуски”. Шарль Перро був першим творцем авторських казок Європи.
В Парижі встановлено памятник на честь видатного французького казкаря. Найбільш відомим музичним твором на основі казки Перро стала опера Петра Ілліча Чайковського «Спляча красуня».
Які бувають казки? Народні Авторські Придумав народ та усно переповідав один одному. Придумав автор, найчастіше одразу записувалися або видавалися книги.. До якого виду належать казки Шарля Перро? Як можна його назвати?
Робота з казкою с. 98-101 Прочитайте текст вправою “луна” за диктором с. 98. Дочитайте частину твору напівголосно. Словникова робота Спадщина – речі, що передаються у користування дітям після смерті людини. Нітрохи – зовсім. Чагарник – хащі, зарості кущів. Шворки – мотузки. Висівки – залишки від зерна. Чатувати – підстерігати. Маркіз – дворянський титул.
Робота з казкою с. 98-101 Чи чесно батько розподілив спадщину серед своїми синами? Яким за характером виявився Кіт? Що він задумав? Навіщо кіт сказав, що його власник – маркіз? Яку ситуацію створив Кіт потім? Навіщо?
Робота з казкою с. 98-101 Прочитаємо текст у парах: ланцюжком по реченню. Які казкові ознаки ви тут знайшли? Вибіркове читання Прочитайте абзац, де Кіт заспокоює свого хазяїна. Як Кіт полював на кролів. Як Кіт звертався до Короля. Де Кіт дає пораду хазяїнові, як стати щасливим.
Підсумок уроку -Які риси нам треба взяти у Кота? Домашнє завдання С. 98-101 читати, підготувати виразне читання улюбленого уривка казки.
Мета: закріпити знання про ознаки чарівної літературної казки; удосконалювати уміння виразного читання діалогів із урахуванням відтворених у них почуттів, визначати послідовність подій; виховувати почуття вдячності за зроблене добро; розвивати кмітливість, пам’ять, логіку мислення, образність словесного малювання, уяву. Тип уроку: урок формування навичок і вмінь.
Схожі презентації
Категорії