Шарль Перро «Кіт у чоботях»
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Перевіримо домашнє завдання Читайте швидко ПОТРОХУ ГЛЯДІТЬ МАРКІЗОВІ ПІД'ЇХАЛА ЗАЗВИЧАЙ МАЄТОК ВЕЛИЧНІСТЬ СІНОКІС ЖЕНЦІВ ВОЛОДІННЯ ЛЮДОЖЕР ВВАЖАЮ Про яку видатну людину розмовляли на минулому уроці? Що цікавого запам'ятали про нього? Ким він був? Як французький народ віддячив йому?
Робота з текстом с. 101-105 -Прочитайте уривок с. 101 – 103 (до других зірочок) напівголосно. -Словникова робота Невдовзі – скоро. Обернутися на щось – перетворитися, чаклувати. Ринва – труба для стікання води. Чатувати – підстерігати, чекати.
Робота з текстом с. 101-105 -Куди побіг Кіт? -Кого він зустрічав? -Що наказував говорити їм Кіт? -Як ви думаєте, чому всі слухалися Кота? -Як зустрів Кота людожер? Чому? -Навіщо Кіт став його улещувати, підхвалювати? -Як вчинив Кіт? Навіщо?
Робота з текстом с. 101-105 -Прочитайте уривок с. 103-105 вправою “Буксир” -Чий став замок, після того, як Кіт з’їв людожера? -Чи подобався маркіз королю? Чому? -А як ставилася до маркіза принцеса? -Пошукове читання: -”..чекав своїх друзів…” -”… як здерся на ринву…” -”…на чудовий замок людожера…”
Домашнє завдання С. 101-105 читати, переповідати, дати усні відповіді на питання після тексту. Підсумок уроку -Чому вас навчила ця казка? -Які риси Кота у чоботях можна взяти собі за приклад?
Тема. Ш. Перро «Кіт у чоботях» Мета: закріпити знання про ознаки чарівної літературної казки; продовжувати вчити швидкому, усвідомленому, виразному читанню, визначати послідовність подій; формувати вміння відтворювати прочитане власними словами; розвивати кмітливість, пам’ять, логіку мислення, образність словесного малювання, уяву; виховувати потребу у щоденному читанні. Обладнання: мультимедіа, презентація уроку, музикальна фізкультхвилинка, підбірка ілюстрацій електроного формату, програма орфоепічної хвилинки, підручник. Тип уроку: урок комбінований.
Схожі презентації
Категорії