М. Трублаїні "Хвиля-напасниця"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Читайте мовчки. Нявчить, гарчить, пищить, дзижчить, кує, рохкає, цвірінькає, тьохкає, кряче, шипить, кумкає, реве, кукурікає, виє, хлюпоче. Читайте вголос, називайте про кого читаєте.
Відгадай загадку. Ставом, морем мандрувала, З буйним вітром танцювала, Як до берега прибилась, То кудись вона поділась.
Завдання . формувати навички виразного читання вголос та мовчки; . розвивати зв'язне мовлення; . виховувати любов до тварин.
Знати - БІОГРАФІЧНІ ДАНІ МИКОЛИ ТРУБЛАЇНІ; - ЧАСТИНИ ТЕКСТУ; - ЩО ТАКЕ ОСНОВНА ДУМКА ТВОРУ.
Вміти - переказувати зміст близько до тексту; - знаходити в тексті опис; - визначати основну думку художнього твору, запам'ятовувати хід подій.
ПІДІЙМАЛАСЯ ПРИБІЙ УЗБЕРЕЖЖЯ ГАВКАННЯ ПЕРЕМАГАЮЧИ ВИПІРНУВ ХВИЛЯ – НАПАСНИЦЯ ПРОЧИТАЙТЕ НА ОДНОМУ МОВНОМУ ДИХАННІ. Словникова робота
АНАЛІЗ ЗМІСТУ - Яким став Волохан? - Що робили Умк і Тико на березі моря? - Чому автор назвав хвилю напасницею? - Як Тико опинився у воді? - Як Волохан врятував свого друга?
Гра «Закінчи речення» . Сьогодні на уроці я навчився … . Я дізнався … . Найбільше мене вразило …
Презентацію підготувала Губкевич Тетяна Станіславівна вчитель Шепетівського НВК№1 Хмельницької області оформлення: ресурси інтернету Література: Н. О. Ковальчук, А. І. Нестайко. Літературне читання 2 клас Харків «Основа» 2013р.
Схожі презентації
Категорії