Казки народів Європи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Читання 2 клас Казки народів Європи Підготувала Смілянець С. М. вчитель початкових класів Уманської міської гімназії Уманської міської ради Черкаської області
Українська казка Російська казка Німецька казка Білоруська казка Болгарська казка Англійська казка Чеська казка
“ Плутаниця ” Вірний, як вовк. Голодний, як їжак. Неповороткий ,як лисиця. Колючий, як пес. Хитрий, як ведмідь.
Робота з прислів'ям (на одному мовному видиху) Казка вигадка, та в ній щось повчальне зрозумій
1. Дід поїхав: Тести а) на полювання; б) по рибу; в) на ярмарок. 2. Що зробила лисичка? а) притаїлася за кущем; б) скочила на сани; в) лягла на дорозі. 3. Що зробив дід? а) об'їхав лисичку; б) поклав на сани; в) нагодував рибкою. 4. На санях лисичка почала: а) співати; б) просити діда дати їй рибку; в) викидати рибку з саней. 5. Баба побачила на санях: а) лисичку; б) рибу; в) нічого не побачила. 6. Дід зрозумів, що: а) лисичка була не мертва; б) він загубив рибу; в) прийдеться ще раз поїхати по рибу. 1.б, 2.в, 3.б, 4.в, 5.в, 6.а.
Продовж прислів'я Легкого хліба ніде…. нема. Хто дбає, той і … має. Лисиця і сімох вовків… обдурить.
Косар косив: Тести а) у лісі; б) у лузі; в) у полі. 2. Вовк попросив у косаря: а) м'яса; б) хліба; в) води. 3. Вовк сказав, що вирощування хліба – це робота: а) легка; б) корисна; в) марудна. 4. Косар запропонував вовкові: а) з'їсти коня; б) з'їсти вівцю; в) з'їсти теля. 5. Кінь попросив вовка: а) розчесати гриву; б) зняти підкови; в) не їсти його. 6. Що зробив кінь? а) утік від вовка; б) ударив його копитом у зуби; в) подарував вовкові свої підкови. 1. б; 2. б; 3. в, 4.а, 5. б, 6. б.
Склади прислів'я Зробиш добро – не кайся, вдієш лихо - начувайся лихо - добро - не кайся, начувайся Зробиш вдієш
Тести Хто жив у купі каміння біля виноградника ? а)Виноградар; б) змія; в) мишка. 2. Кожного ранку виноградар носив змії: а) молоко; б) хліб; в) кашу. 3. Змія давала виноградарю: а)золоті персні; б) золоті гроші; в) розумні поради. 4. Син виноградаря хотів: а) прибрати каміння; б) зібрати виноград; в) вбити змію. 5. Виноградар запропонував змії: а)знову дружити; б) молока; в) покинути виноградник. 6. Коли щось робиш, треба: а)робити це ретельно; б) думати про інших; в) думати про наслідки. 1. б, 2. а, 3. б, 4. в, 5.а, 6. в.
Загадка Має вуса, пишний хвіст І негарну звичку: Спершу добре він поїсть, Потім – вмиє личко.
Миша Невеличка тваринка – гризун переважно сірого кольору, з гострою мордочкою і довгим тонким хвостом
1.Собака завжди був людині: Тести а)веселим товаришем; б) добрим другом; в) заклятим ворогом. 2. Собаки дістали від людини: а)грамоту; б) житло; в) їжу. 3. Грамота була написана: а)на папері; б) на пергаменті; в) на овечій шкірі. 4. Коти вирішили: а)викрасти грамоту у собак; б) оголосити війну собакам; в) втекти. 5. Миші вирішили грамоту: а)сховати; б) віддати; в) з'їсти. 6. Так виникла велика: а) війна; б) дружба; в) недовіра. 1. б, 2. а, 3. в, 4. а, 5. в, 6. а.
Скоромовки У середу на урок прийшло сорок сорок. Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок – сорок морок.
Сорока Сорока – лісовий птах з довгим хвостом і чорно – білим пір'ям, що видає характерні звуки – скрекотіння.
Закінчи речення Птахи не навчилися робити гнізда, як сорока, бо … Бути терплячим – означає …
Прочитай прислів'я тоХ габато бироть, ойт тобага зєна. бреДо гото тивчи, хот охеч све тизна. оХт абагот ритьгово, тйо ламо твотьри.
Тести Хто просив сороку навчити вити гніздо? а)усі птахи; б)качка; в) інші сороки. 2. Гнізда дроздів схожі на: а)млинець; б) пиріжок; в) рукавичку. 3. Горобці в'ють свої гнізда: а)з хворостинок; б) з пір'я; в) з грязюки. 4. У шпаків гнізда: а)зроблені абияк; б) м’якенько вистелені; в) найкращі. 5. Горлиця була: а)розумною; б) терплячою; в) недотепою. 6. Сорока заприсяглася, що: а)буде вчити птахів; б) більше нікого не вчитиме; в) полетить геть з лісу. 1. а, 2. а, 3. а, 4. б, 5.в, 6.б.
Тести(частина І) Хто першим утік від господаря? а)Кіт; б) осел; в) пес. 2. Кого звали хапком? а)Кота; б) осла; в) пса. 3. Де друзі зустріли кота? а) на березі річки; б) на дорозі; в) у лісі. 4.Що хазяйка надумала зробити з котом? а)вбити; б) втопити; в) вигнати. 5. Де сидів півень? а)на дорозі; б) на воротах; в) на дереві. 6. Що хотіли друзі робити в Бремені? а)знайти нових господарів; б) позиватися у суді; в) стати вуличними музикантами. 1.б, 2. в, 3.б, 4. б, 5. б, 6.в.
Словник Мара – істота або предмет, що уявляється комусь: привид, примара. Гній – відходи від тварин. Припічок – прибудований до печі продовгуватий виступ для лежання; лежанка. Сідало – перекладина, жердина у пташнику чи в клітці, на яку сідають на ніч кури або індики.
Тести (частина ІІ) Друзі вирішили переночувати: а)у лісі; б) у полі; в) при дорозі. 2. Вони опинилися біля: а)маленької хати; б) розбійницького дому; в) печери. 3. Через вікно осел побачив: а)розбійників за столом; б) порожню кімнату; в) хазяїна. 4. Щоб налякати розбійників, звірі: а) постукали у вікно; б) зчинили ґвалт;в) постукали у двері. 5. З переляку розбійники: а)попадали з-за столу; б) повискакували у вікна; в) дременули у ліс. 6. Хто з друзів ліг спати за дверима? а) осел; б) пес; в) кіт. 1. а, 2. б, 3. а, 4. б, 5. в, 6. б.
Словник Отаман – виборний ватажок козацького військового загону. Пика – обличчя людини, комусь неприємної, несимпатичної.
Тести(частина ІІІ) 1. Світло в домі погасло: а)звечора; б) під ранок; в) опівночі. 2. Розбійник подумав, що котові очі – то: а)ліхтарики; б) жаринки; в) зірочки. 3. Що зробив осел з розбійником? а)хвицнув його; б) вкусив за ногу; в) подряпав. 4. Розбійник розказав отаману, що в домі сидить: а)осел; б) відьма; в) привид. 5. Що, за словами розбійника, кричав суддя на горі? а)”Кукуріку!”; б) “Тримай розбійника!”; в) “Розбишаку сюди!”. 6. Що зробили друзі, коли прогнали розбійників? а)пішли до Бремена; б) залишилися жити у лісі; в) повернулися до хазяїв. 1. в, 2. б, 3. а, 4. б, 5. в, 6. б.
Позакласне читання “Лисичкка – сестричка і сірий вовк ” (російська казка) “І я як батько” (болгарська казка) “Лисиця і куріпка” (французька казка)
Загадка Вдалині посеред ночі засвітились хижі очі. Від його пісень у звірів морозець біжить по шкірі. Вовк
Куріпка сіра Куріпка біла Куріпка - мешканець лісостепових угідь.Живе у степах з чагарниками і лісовими кілками на рівнинах і в долинах річок, в лісостепах, на хлібних полях.
Контроль навчальних досягнень. Тестування 1.Твір “Лисичка” – це… а)українська казка; б) російська казка; в) білоруська казка. 2. У казці “Легкий хліб”косар розмовляє… а)з лисицею; б) з ведмедем; в) з вовком. 3. Казка про осла, кота та півня називається “Бременські…” а)тварини; б) розбійники; в) музиканти. 4. Слова Коли щось робиш, думай про наслідки є головною думкою казки… а)”Легкий хліб”; б) “Виноградар і змія”; в) “Собаки, коти та миші.” 5. Що зробили миші з грамотою в казці “Собаки, коти та миші”: а)З’їли; б) віддали собакам; в) нічого про неї не знали. 6.Що заприсяглася зробити сорока у казці “Сорочаче гніздо”: а)вчити горлицю;б)нікого не вчитиме; в)вчити всіх будувати гнізда; 1. б, 2. в, 3. в, 4. б, 5. а, 6.б .
Схожі презентації
Категорії