Казки Ганса Крістіана Андерсена
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготувала вчитель початкових класів Гмназії “Київська Русь” Єременко Ірина Ігорівна Урок читання на тему: Казки Ганса Крістіана Андерсена
Мета. Познайомити учнів з казками всесвітньовідомого казкаря Ганса Крістіана Андерсена. Навчати слідкувати за розвитком подій, мовою казки, переказувати її зміст близько до тексту. Тип уроку. Урок читання казки.
Хід уроку І етап «До читання» 1. Прочитай правильно слова. Поєднай їх у пари за змістом. Найсправжнісінька Засмучений Занепогодило задощило принцеса принц
Розповідь вчителя про Г.К.Андерсена Народився датський письменник, славетний казкар у невеликому місті Однесе. Він був єдиною дитиною в сім’ї шевця.
Батько його був грамотною людиною, любив книги і заохотив до читання й сина. Вчити сина в гімназії батьки не мали змоги, а стати ремісником він не хотів.
Коли йому минуло чотирнадцять років, він твердо вирішив поїхати у Копенгаген, хоч і сам ще не знав, ким він хоче стати і що робитиме в столиці.
- Поміркуйте над змістом заголовка «Принцеса на горошині». Які запитання у вас виникають? Розгляньте малюнок: де ви бачите горошину?
II Етап «Під час читання» Читання казки учителем. Якими словами закінчує письменник казку? Як думаєте, є тут вигадка, чи немає?
Повторне читання казки по частинах, характеристика персонажів за їх вчинками, визначення авторського ставлення до описаного. - Про що мріяв принц? Чим він був засмучений? - Доведіть, що він дуже хотів знайти справжню принцесу. Прочитайте в тексті. - Як і коли з’явилася принцеса? Прочитайте опис вечора. -
Який вона мала вигляд? Прочитайте. - Як принцеса переконала всіх, що вона справжня принцеса? - Чи сподобалась вам вигадка королеви? - Як ви думаєте, чому Андерсен придумав горошину? - Про кого в наш час говорять: «Принцеса на горошині»? - У яких словах визначене авторське ставлення до описаного? Прочитайте.
Самостійне читання казки учнями, підготовка до переказу її змісту. Переказ змісту казки близько до тексту. Виразне читання казки. Порівняння змісту переказу і авторського змісту. (Чи вдалося в переказі зберегти авторський стиль?)
ІІІ етап «Після читання» - Які ще казки Андерсена ви читали? - Прочитайте самостійно казки Г.К.Андерсена «Дюймовочка»
Схожі презентації
Категорії