Листок. Зовнішня будова листка
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Нумо, діти, підведіться! Всі приємно посміхніться. Пролунав уже дзвінок, Починаємо урок. Повернімося обличчям до гостей – Привітно скажем: „Добрий день!“
Девіз уроку: «Не бійся відповідати: неправильна відповідь — теж відповідь, адже це свідчить про те, що ти думаєш».
освітня: вивчити будову листка, ознайомити з різноманітністю простих і складних листків, розміщенням їх на стеблі, жилкуванням, звернути увагу на різноманітність форм і країв листкової пластинки. розвиваюча: розвивати допитливість учнів, навики роботи з додатковою літературою, мережею інтернет, вміння робити висновки та узагальнення, розвивати мову, пам’ять, мислення, уяву, інтерес до сучасної біологічної науки, розвиток почуття відповідальності за свої дії; виховна: виховувати охайність, почуття гармонії, естетичне виховання, розуміння того, що природа прекрасна в усіх її проявах і її необхідно охороняти; сприяти формуванню наукового пізнання світу. Мета:
Черешкові листки Вишня солодка Персик кримський Липа серцевидна Береза бородавчаста Смородина чорна
Складні листки Акація жовта Горобина Листок троянди Гіркокаштан звичайний Троянда червона Конюшина лугова
Сітчасте жилкування Слива солодка Черешня солодка Дуб черешковий Клен гостролистковий Вороняче око
Почергове або спіральне Черешня солодка Шипшина звичайна Яблуня зимова Пшениця тверда Черемха звичайна
Лабораторна робота Липа серцевидна Подорожник лікарський Гіркокаштан звичайний Кукурудза звичайна
Закінчити речення: Сьогодні на уроці ми вивчили… Я дізналась, що листки бувають… Мені було цікаво дізнатись, що… Я вважаю… Про листок я дізнався… Жилкування листків є…
Домашнє завдання: 1.Опрацювати §18. 2.Виконати відповідні сторінки в зошиті . 3.Скласти опорні схеми. 4.Провести спостереження: яких кімнатних рослин у вас вдома більше ― з простими чи складними листками; паралельним, дуговим чи сітчастим жилкуванням?
Схожі презентації
Категорії