кожа
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
правила роботи в групі Активна участь в роботі. Доброзичливість. Довіра. Відкритість. Відвертість. Кожна думка має право на існування. Слухати уважно, не перебивати. Мати хороший настрій.
Тема: Почуття та емоції. Вияв почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття Цілі уроку: - розглянути почуття та емоції, способи вияву почуттів, розглянути співпереживання й співчуття як вияв почуттів; - розвивати вміння пояснювати взаємозв’язок почуттів і здоров’я; - виховувати бажання підтримувати позитивний настрій, людяність, гуманізм, доброту.
Очікувані результати: учні: розрізнятимуть почуття та емоції; описуватимуть знаки невербального прояву почуттів; розрізнятимуть «Я-повідомлення» і «Ти – повідомлення»; демонструватимуть здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває;
Емоції чи почуття Мама насварила тебе за твій поганий вчинок, то це не означає, що вона тебе не любить чи ставиться вороже. Ви любите свого собаку. Він погриз ваше взуття, ви розсердилися, але любов до вашого улюбленця залишить. 3. Вам не зателефонував друг, ви образилися, але дружба не зникла.
Словесний Мімічний Руховий Комплексний Встановити відповідність 1. Радісний 2. Спокійний 3. Здивований 4. Винний 5. Сердитий Спокійний Винний Радісний Здивований Сердитий Способи вираження почуттів
Практичне Завдання: Гра «Передай маску» Повернутися до сусіда та зобразити на обличчі почуття: Радість Сум Захоплення Гнів Здивування (можна використовувати звуки, жести)
Ситуація 1. Сашко взяв у Андрійка книжку і не повертає, хоча той не раз йому нагадував. Що робити Андрієві? Ситуація 2. До Лесі перед контрольною сідає Оксана, щоб списати. Минулого разу Леся через це не виконала останній приклад. Як їй сказати про це? Ситуація 3. Сергійка весь клас дражнить Вовком, бо раніше звали просто Сірим. Йому це не подобається. Як сказати про це? Розіграйте та обговоріть задані ситуації, використовуючи «Я – повідомлення»
На будь – яке “ти – повідомлення” співрозмовник або ображається, або реагує зустрічним звинуваченням. Також варто остерігатись «кентаврів», речень, які розпочинаються із займенників (местоимения) першої особи, а закінчуються докорем чи звинуваченням. Це все одно що “ти – повідомлення”. Наприклад: Мені не подобається, коли ти так невиховано себе поводиш! Ти - повідомлення
Співпереживання – це вміння поставити себе на місце іншого, зрозуміти і відчути те, що й він. Співчуття – це вираження підтримки іншій людині за важких для неї обставин.
Очікувані результати: учні: розрізнятимуть почуття та емоції; описуватимуть знаки невербального прояву почуттів; розрізнятимуть «Я-повідомлення» і «Ти – повідомлення»; демонструватимуть здатність ставити себе на місце іншого, уявляти, що він думає і відчуває;
У людини є _________ та __________ емоції почуття. Миттєві реакції організму на подію, людину чи тварину – це ________________ емоції Стійкі переживання, пов’язані зі ставленням до іншої людини, предмета чи явища – це _____________ почуття Радість, задоволення, любов – це ____________________почуття. позитивні До негативних почуттів можна віднести : ______, ________, _________,________ злість, страх, горе, ворожнечу Почуття та емоції ми виражаємо ________, ___________, _________ словами, мімікою, жестами Для вираження своїх почуттів краще використовувати «______- повідомлення» Я Вміння поставити себе на місце іншого, зрозуміти і відчути те, що й він – це_________ співпереживання Вираження підтримки іншій людині за важких для неї обставин – це ________ співчуття Вставити пропущені слова
«Сьогодні на уроці я дізнався …………» «Після цього уроку я знатиму, ( що таке….), ( як….), та (вмітиму….)» «Знання, отримані на сьогоднішньому уроці, допоможуть мені…….» Продовжити речення
Домашнє завдання 1. Опрацювати § 13 підручника. 2. Намалювати малюнок «Співчуття я уявляю таким….»
Схожі презентації
Категорії