X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Вплив творчості Джованні Лоренцо Берніні на європейське мистецтво архітектури ХVII – XVIII ст"

Завантажити презентацію

"Вплив творчості Джованні Лоренцо Берніні на європейське мистецтво архітектури ХVII – XVIII ст"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Дослідницький проект з художньої культури на тему : “ Вплив творчості Джованні Лоренцо Берніні на європейське мистецтво архітектури ХVII – XVIII ст. ” Міністерство освіти і науки та спорту України Охтирської загальноосвітньої школи I-III ст. №4 імені Остапа Вишні Охтирської міської ради Підготовила учениця 11класу: Більченко М. Перевірив вчитель художньої культури : Перерва В.І. 2013 р.

Слайд 2

План Знайомство з архітектором і скульптором - Дж. Л. Берніні. Архітектурна діяльність майстра. Споруди, автором котрих є Берніні . Джованні Лоренцо в скульптурі . Творчість Берніні справила великий вплив на все європейське мистецтво 17-18 ст. Використані джерела для створення проекту . Висновок , для систематизації і узагальнення знань про творчість митця . Вікторина для перевірки засвоєного матеріалу .

Слайд 3

Джованні Лоренцо Берніні Архітектор і скульптор народився в Неаполі 7 грудня 1598 р. За національністю – італієць. Працював у стилі бароко. У його мистецтві позначилися вимоги верховної влади церкви і в той же час висловилися найпоширеніші, найбільш загальні смаки, уявлення та ідеали сучасників, знайдені нові образи та нові відтінки виразності. Він помер 12 листопада 1680 в Римі. Своєю творчістю впливав на скульпторів Риму, Флоренції, Фландрії «Мікеланджело нового століття»

Слайд 4

За життя він користувався колосальним успіхом. Йому марнували лестощі і в папському Римі - центрі католицтва, і в Парижі Людовика XIV - центрі європейського абсолютизму. Йому не було ще 25 років, коли він, викликавши при дворі папи загальне захоплення своїми роботами, отримав орден Христа і титул кавалера. А його покровитель кардинал Маффео Барберіні, що став пізніше папою Урбаном VIII, сказав скульпторові: Маффео Барберіні «Велико ваше щастя, про кавалер, побачити кардинала Барберіні татом, але ще більше щастя для нас, що кавалер Берніні живе під час нашого понтифікату» У цих словах - безумовне визнання талантів Берніні.

Слайд 5

Архітектурна діяльність майстра Свою архітектурну діяльність (будував тільки в Римі) Берніні почав із створення балдахіна з витими колонами в соборі святого Петра (бронза, 1624-33); повністю особливості його манери виявилися в 1650-60-х рр. Пластичність і динамізм, своєрідний ілюзіонізм додають архітектурі Берніні урочистість і величність. 29-метровий бронзовий балдахін в Соборі Святого Петра.

Слайд 6

Головне творіння Берніні — грандіозний ансамбль площі святого Петра (1657-63)

Слайд 7

Овальна площа з двома фонтанами і обеліском охоплена могутніми 4-рядними колонадами, владно організуючими простір, і перетворена на величезний атрій перед собором, до якого веде урочистий багатоступінчатий підйом. Прямолінійні ділянки колонад, що примикають до собору під гострим кутом, створюють ефект зорового збільшення висоти фасаду при погляді на собор здалека. Панорама площі Святого Петра

Слайд 8

Трон Св.Петра і Слава

Слайд 9

Баня храму в Кастель-Гандольфо

Слайд 10

Динамічна форма овалу, безперервна мінливість кривизни є головним мотивом і в композиції церкви Сант Андреа аль Квірінале (1653-58), де фасад і інтер'єр будуються на контрастах опуклих і ввігнутих форм; їх протистоянням досягається загальне враження напруженої рівноваги всіх частин будівлі, цілісності архітектурного образу. Вівтар Фасад церкви Сант Андреа аль Квірінале

Слайд 11

Берніні часто вдається до прийомів штучної перспективи (наприклад, поступово зменшує колони парадних сходів Скала Реджа у Ватикані, 1663-66, щоб візуально возвеличити фігуру папи в момент його появи на верхньому майданчику).

Слайд 12

Берніні зіграв важливу роль у формуванні архітектурної зовнішності Риму . Декоративно-ефектний фонтан — Тритона на Пьяцца Барберіні, 1637.

Слайд 13

Фонтан Чотирьох рік на П'яцца Навона, 1648-51рр.

Слайд 14

Берніні був не менш знаменитим скульптором. Він звертався подібно ренесансним майстрам, до сюжетів, як античним, так і християнським. До вашої уваги творіння скульптора:

Слайд 15

Берніні горів творчістю, створюючи свої шедеври. З Риму його слава рознеслася по всій Європі, доставивши йому почесті, яких раніше не відплачувалося жодному художнику. І коли в 1665 р. він поїхав до Франції, при дворі «короля-солнце», ця поїздка скоріш була подібна візиту одного монарха до іншого. Екстаз святої Терези

Слайд 16

У широких масштабах і із найвищим майстерністю Берніні вирішував проблему синтезу пластичних мистецтв. Створюючи інтер'єри, пишно прикрашені скульптурою і навіть самостійні скульптурні твори, він мальовничо поєднує різні матеріали (білий та кольорової мармур, бронзу,стукко), використовує розфарбування, позолоту, світлові ефекти. Ковзання відблисків, контрастна гра світла, і тіні створюють враження нервової піднесеності. Аполлон і Дафна (1622-1625 рр.)

Слайд 17

Творчість Берніні, вразивша його сучасників грандіозністю задумів і сміливістю їх здійснення, справила великий вплив все європейське мистецтво 17-18 ст. Екстаз Блаженної Людовики Альбертоні

Слайд 18

Працюючи над проектом я : ознайомилася з біографією і творчістю Джованні Лоренцо Берніні – італійського архітектора і скульптора; дослідила архітектурні споруди митця ; дізналася і переконалась в тому , що Джованні Лоренцо мастер в скульптурі . Я візуально відвідала споруди які створював Берніні , в бароковому стилі . Мене вразила їхня краса та феєричність . Переконалася , що творчість Джованні Лоренца вразила та вплинула на все європейське мистецтво ХVII – XVIII ст. своєю грандіозністю задумів і сміливістю їх здійснення, динамічністю , пластичністю форм , пишністю декору та ін. Я вважаю що ознайомившись з моєю презинтацією ви дізналися про вплив творчості Джованні Лоренцо Берніні на європейське мистецтво архітектури ХVII – XVIII ст. . Висновок

Слайд 19

Архітектор створював споруди в стилі бароко ! Вікторина Запитання У якому стилі працював архітектор Джованні Лоренцо Берніні ? Відповідь на запитання

Слайд 20

Свою архітектурну діяльність Берніні почав із створення балдахіна з витими колонами в соборі святого Петра Відповідь на запитання Запитання З чого почав свою архітектурну діяльність Берніні ?

Слайд 21

На фото зображено грандіозний ансамбль площі святого Петра Запитання Що зображено на фото ? Відповідь на запитання

Слайд 22

У широких масштабах і із найвищою майстерністю Берніні вирішував проблему синтезу пластичних мистецтв. Відповідь на запитання Запитання Яку проблему вирішував Берніні у широких масштабах і із найвищою майстерністю?

Слайд 23

Запитання Назвіть скульптуру що зображена на фото ? Екстаз Блаженної Людовики Альбертоні Відповідь на запитання

Слайд 24

Покровителем був кардинал Маффео Барберіні Запитання Кто був покровителем Берніні ? Відповідь на запитання

Слайд 25

Аполлон і Дафна Запитання Назвіть скульптуру що зображена на фото ? Відповідь на запитання

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Архітектура