Дії з раціональними числами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Правило додавання раціональних чисел Щоб додати два числа з різними знаками треба: знайти модулі доданків; від більшого модуля відняти менший модуль; перед отриманим числом поставити знак доданка з більшим модулем
Щоб додати два від’ємних числа треба: знайти модулі доданків; додати модулі доданків; перед отриманим числом поставити знак “-”. Правило додавання раціональних чисел
Шифр 8,7-60+0,1= 40-2,9+(-50)= 30∙(-40)-43= 60:(-5)+(-0,9)= 225+(-75)-20= 27-(60+80)= 97-(34-120)= (5,8-3,8)∙0,2= -51,2 П -12,9 Е -1243 Р -12,9 Е 130 М -113 О -57 Г 0,4 А А 0,4 Б 120 В 290 Г -57 Д 700 Е -12,9 Є 680 Ж 810 З 140 И 510 І 600 Ї 480 Й 360 К 710 Л 390 М 130 Н 380 О -113 П -51,2 Р -1243 С 880 Т 560 У 1000 Ф 170 Х 740 Ц 500 Ч 650 Ш 800 Щ 990 Ь 300 Ю 660 Я 900
Математичний фокус Напишіть будь-яке трьохзначне число, потім допишіть до нього таке ж саме. Отримане шестизначне число поділіть на 7, потім на 11 і врешті на 13. Ви побачите задумане вами спочатку число.
Завдання з тесту Айзенка Вкажіть номер фігури, якої не вистачає на малюнку 1? Мал 1 Правильна відповідь 1
Логічна розминка Ви обігнали бігуна, який займав другу позицію. На якій позиції ви тепер? В два гаманці поклали купюру по сто гривень. Чи може бути в одному гаманці в два рази більше грошей, ніж в іншому? Ви знаходитесь на другій позиції Якщо один гаманець покласти в інший
Додавання раціональних чисел -7 + 4 = -3 -3 + 3 = 0 -2,5 + 6 = 3,5 -2 + (-5) = -7 Сума двох протилежних чисел = 0 -2 + (-6) = -8 Правило додавання раціональних чисел з різними знаками Правило додавання від’ємних раціональних чисел Зміст -3 -7 +4 3,5 -2,5 0 +6
Віднімання раціональних чисел 7 – (-2) = 9, оскільки -2 + 9 = 7 5 – 8 = -3, оскільки 8 + (-3) = 5 -9 – 11 = -20, оскільки 11 + (-20) = -9 Проаналізуй і зроби висновок 7 – (-2) = 7 + 2 = 9, 5 – 8 = 5 + (-8) = -3, -9 – 11 = -9 + (-11) = -20 Щоб знайти різницю двох чисел, треба до зменшуваного додати число протилежне від’ємнику Зміст
Множення раціональних чисел 7 ∙ 3 = 7 + 7 + 7 = 21 (-7) ∙ 3 = (-7) ∙ 3 = (-7) + (-7) + (-7) = - 21 (-7) ∙ 3 = - (7 ∙ 3) (-9) ∙ 4 = (-2,5) ∙ 2 = Правило множення раціональних чисел -7 ∙ (-3) = │-7│ ∙ │-3│ = 21 Обчисли приклади за зразком (-1) ∙ 4 = (-2,7) ∙ 2 =
Щоб поділити два числа з різними знаками, треба модуль діленого поділити на модуль дільника і перед отриманим числом поставити знак “ - ” Щоб поділити два від’ємних числа, треба модуль діленого поділити на модуль дільника Ділення раціональних чисел 8 : (-2) = -4, оскільки -2 ∙ (-4) = 8 -12 : 4 = - 3, оскільки 4 ∙ (-3) = -12 (-0,16) : (-0,4) = 0,4, оскільки (-0,4) ∙ 0,4 = - 0,16 0 : (-4,5) = 0, оскільки (-4,5) ∙ 0 = 0 Пам'ятай! а : 1 = а На нуль ділити не можна! Зміст Якщо а 0, то а:а=а, 0:а=0
Двоє хлопчиків грали в шахи сорок хвилин. Скільки хвилин грав кожен з них? Летіла зграя диких качок. Одна качка попереду, дві – позаду. Одна качка між двома і три качки поряд. Скільки качок в зграї? 2 Кожен грав по 40 хвилин 2. Троє качок
жаабр тяха нусск кодал Розгадайте анаграми і вкажіть зайве Баржа, яхта, скунс, лодка. Зайве слово – скунс.
Юні математики Дуже рано виявилися таланти і у Карла Гаусса, якого пізніше називали “царем математиків”. Розповідають, що у віці 3 років він помітив помилку зроблену його батьком в розрахунках, а у 7-річному віці, коли вчитель сказав скласти всі числа від одного до ста, хлопчик дуже швидко і правильно впорався із цим завданням. Юні математики
Схожі презентації
Категорії