X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
презентація5

Завантажити презентацію

презентація5

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Тема: Використання ІКТ на уроках як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів Мета: Познайомити з основами використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сприяти усвідомленню методики використання інформаційно-комукаційних технологій навчання в початковій школі. Вчитель початкових класів Бень Неля Василівна Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. В.І.Чуйкова

Слайд 2

План Актуальність проблеми Особливості уроку з використанням ІКТ Санітарно-гігієнічні вимоги до проведення занять з використанням ІКТ.

Слайд 3

Самостійне здобування знань Механічне засвоєння знань Мета інновацій

Слайд 4

Інформаційно-комунікаційні технології навчання: Інформаційно-комунікаційні технології навчання:

Слайд 5

Комп'ютер – це своєрідна “чиста дошка”

Слайд 6

Слайд 7

Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації. Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.

Слайд 8

ІКТ слід використовувати для того щоб: Забезпечити легкість сприймання інформації; знайти індивідуальний підхід; навчити освоювати, перетворювати і використовувати великі масиви інформації; зробити навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним; сприяє кращому оцінюванню знань.

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Особливості уроку з використанням ІКТ

Слайд 12

Переваги використання ІКТ на уроках

Слайд 13

Слайд 14

Під час використання ІКТ в початковій школі слід не допускати таких помилок: Через завантаженість шкільного кабінету інформатики учні початкової школи не мають систематичного доступу до комп’ютерів для проведення шкільних занять з інших предметів, при цьому обладнання кабінетів не пристосовано до занять молодших школярів; іноді учителі інформатики старших класів не мають спеціальної підготовки для роботи з учнями початкових класів; учителі початкових класів, які слабо володіють засобами ІКТ , дидактичні цілі не досягаються; порушення санітарно-гігієнічних вимог; застаріла техніка.

Слайд 15

Слайд 16

Тривалість застосування ТЗН

Слайд 17

Навчальні комп’ютерні програми Навчально-інформуючі; контролюючо-тестові; графічний редактор Paint; програма презентацій Power Point; навчально-ігрові; електронний конструктор (ЕЛКОН)

Слайд 18

Навички ХХІ ст.

Слайд 19

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне