X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Молодіжні субкультури. Їх вплив на свідомість підлітків

Завантажити презентацію

Молодіжні субкультури. Їх вплив на свідомість підлітків

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Молодіжні субкультури. Їх вплив на свідомість підлітків Г.ЛЯЛЬЧУК

Слайд 2

Субкультура соціальне угрупування, кожен з його представників сам себе до нього зараховує (тобто ідентифікує). Члени такого угрупування можуть формувати групи безпосереднього спілкування (компанії, клуби, тусовки), але їхній зв'язок одне з одним може відбуватися і віртуально, завдяки захопленню одним героєм.

Слайд 3

Характеристики молодіжних субкультур:  Специфічній стиль життя і поведінки;  Наявність власних норм, цінностей, картини світу, які відповідають вимогам певних соціальних категорій молоді;  Нонконформізм, протиставлення собі решті суспільства;  Зовнішня атрибутика, яка має символічне значення;  Ініціативний центр. 

Слайд 4

Причини появи молодіжних субкультур: "Шок – протест" Соціальний підтекст – неадекватність суспільства потребам молоді Царина соціалізації Духовна самотність Молодіжні субкультури андеґраунду формуються з тих, хто "випав" із суспільства Ідейні витоки молодіжного бунту – традиції мистецтва європейської богеми початку XX століття та лівоналаштоване академічне інтелектуальне середовище та досвід шістдесятників.

Слайд 5

Причини виникнення: Криза суспільства та його основних інститутів. Яке суспільство – така і молодь. Криза інституту сім'ї і сімейного виховання. Комерціалізація ЗМІ

Слайд 6

Класифікація молодіжних субкультур: романтико-ескапітські субкультури (хіппі, толкієністи, байкери); гедоністично-розважальні (мажори, рейвери, репери); кримінальні (гопники, скінхеди); анархо-нігілістичні (панки та інші). 

Слайд 7

Субкультури, засновані на прихильниках різних жанрів музики: Джанглісти – прихильники джангла, драм енд бейса та його різновидів Інді – прихильники інді-року Металісти – прихильники хеві-металу та його різновидів Панки – прихильники панк-року та панк-ідеології Растамани – прихильники регбі, а також прихильники релігійного руху Растафарі Ріветхеди – прихильники музики в стилі індастріал Рейвери – прихильники рейву, танцювальної музики та дискотек Репери – прихильники репу та хіп-хопу Традиційні скінхеди – любителі ска та регбі Емо – прихильники емо та пост-хардкору Готи

Слайд 8

Субкультури, що виокремлюються за стилем одягу та поведінкою: Кібер-готи Моди – субкультура Нудисти Стиляги Тедді-бої – субкультура Мілітарі Фріки Visual kei

Слайд 9

Субкультури, що виокремлюють за суспільними переконаннями: Анархо-панки Антифа Редскіни SHARP-скінхеди (шарпскіни) Битники Неформали Нью-Ейдж Стрет-еджери (відгалуження хардкор-панку) Хіпі Яппі

Слайд 10

Субкультури хуліганів: Ред-бої Гопники Любери Ультрас – високоорганізовані, дуже активні члени фан-клубів Футбольні хулігани

Слайд 11

Субкультури, які сформувалися завдяки хобі: Байкери – любителі мотоциклів Райтери – прихильники графіті

Слайд 12

Субкультури, засновані на літературі, кіно, мультиплікації, іграх та ін.: Отаку – прихильники аніме Падонки Рольовики Фуррі

Слайд 13

Неформали загальна назва для представників різних молодіжних рухів. Визначення “неформал” походить від терміна “неформальне об'єднання молоді”. Характерними аксесуарами неформалів вважаються фенечки (браслети з ниток або бісеру), бандани, рвані джинси.

Слайд 14

Слайд 15

Металісти металістів об’єднує їх любов до важкої музики. Та якщо металісти, готи та емо залюбки розповідають про своє життя, то інші неформали намагаються бути у "підпіллі" і не афішують свого існування. Серед них, зокрема, панки, скінхеди, растамани, репери, рейвери.

Слайд 16

Представники метал-груп пропагують незалежність, самостійність і впевненість в собі, культ "сильної особи". Серед прихильників блэк-метал зустрічаються язичники і сатаністи, але для інших різновидів це є нехарактерним. Характерний жест металістів – “коза” - підкинутий вгору кулак з мізинцем і вказівним пальцем і направлений стороною долоні вперед.

Слайд 17

Стиль одягу Типовий ремінь металіста Довге волосся у чоловіків Шкіряна куртка “косуха”, шкіряний жилет. Чорні футболки або балахони з логотипом улюбленої металевої групи. Напульсники — шкіряні браслети із заклепками і/або шпильками (прочуханки), колючі ремені, ланцюги на джинсах. Нашивання на одязі і інших предметах із зображеннями метал-груп. Грубе взуття — “камелоти”, “гриндерси”, звичайні високі черевики. Короткі чоботи з ланцюгами. Туфлі (як правило, гостроносі, “готичні” штиблети).

Слайд 18

Слайд 19

Байкерство Основне для них - їзда на шаленій швидкості, без певної мети і підтексту. Завжди одягнений у старий червоний светр Дін на своєму “Харлей-Девідсон” із максимальною швидкістю. Для них байк — стиль життя, а не просто швидкий та зручний спосіб пересування. Всіх байкерів об'єднує віра в одного кумира Швидкість. У цьому байкери схожі на спортсменів. В певній мірі байкінг є спорт, але спорт екстремальний.

Слайд 20

Реперська субкультура. Репері і хіп-хопери Першооснову складає такий музичний напрямок, як ріпи. Одяг репера - широкі штани, що спущені нижче пупа, спортивне взуття, простора футболка, вони носять широкий і вільний одяг, більшість захоплюється баскетболом, бітбоксом і, звичайно, написанням репу. 

Слайд 21

Плюси: людина-репер не лише займається спортом (що вже є плюсом), вона проявляє себе творчо. А прояв таланту завжди спричинює зростанню особистості. Мінуси: все ніби добре, але є така підтечія як “Ганста”. Ось саме тут "в моді" агресивний стиль поведінки. Такі люди можуть володіти вогнепальною зброєю, оскільки вважають, що світ жорстокий, і лише вони самі можуть себе захистити. Вони вважають себе за королів і не визнають нікого і нічого вище за себе.

Слайд 22

Слайд 23

Хіп-хоп субкультура, яка окрім репу вбирає в себе ще і ді-джеїнг, графіті, специфічну форму одягу, деякі види спорту, брейк-данс, а відповідно є значно ширшим поняттям. аніж просто "репи".

Слайд 24

Рейв Ця субкультура демонстративно спрямована на відпочинок, танець, вихід в "інші сфери". Оскільки в рейвах "ходить", як правило, "золота молодь", яка має гроші, то рейв-вечірки - досить дорогий вид відпочинку. "Рейв-культура" має і свій власний наркотик – екстазі.

Слайд 25

"Золото молодь" з грошима не рахується Досить потужною є армія представників “гламурної” молоді. Вони носять джинси на стегнах, пояси з великими пряжками, футболки і широкі окуляри, кеди чи кросівки. Їх об’єднують дорогі розваги та одяг. Часто показово зверхні. У складі цієї молоді – діти із заможних родин, легко піддаються впливу моди та реклами.

Слайд 26

Клабери це люди, які полюбляють відвідувати розважальні нічні заклади і тусуватись великими компаніями, які не можуть жити без сучасної клубної музики. Багато хто засуджує клаберів через нічний стиль життя, вони люблять стильно одягтися.

Слайд 27

Растамані (растафарі) - вегетаріанці і пацифісти. Растафарі можна легко розпізнати за зовнішнім виглядом: їхні голови прикрашають червоно-чорно-зелені берети та зачіска у вигляді дредів. Традиційні кольори: червоний - символізує дух борців за свободу, чорний - колір шкіри послідовників руху, зелений - надія на звільнення і золотий - колір прапора Ямайки.

Слайд 28

Із їхньої точки зору, можна: любити людей, палити траву, байдикувати, осягати сенс життя, розповідати іншим про растафарі, філософствувати, грати на барабанах, боротися з Вавілоном, носити дреди і слухати реггі; не можна: їсти свинину, молюсків, сіль, оцет, рибу без луски, коров'яче молоко, палити тютюн, пити ром і вино, носити речі з чужого плеча, їсти приготовану іншими їжу, грати в азартні ігри.

Слайд 29

Плюси: досить спокійна культура і нешкідлива для суспільства.

Слайд 30

Панки. Нео-панки Панк – це не тільки музика, але і спосіб життя. Панків, насправді, дуже багато. Вони бувають різні: панк-відродження, антифа-панк, шарпи, скіни. Панки агресивні, їм притаманний деінтелектуалізм (заперечення розуму) та відкидання будь-якого контакту з суспільством, крім "шок-протесту". Особливо це стосується їхньої зовнішності та манер - одягнені у високі військові черевики (гади), штани переважно надзвичайно старі і брудні та шкіряну куртку (косуху). Найпопулярніша зачіска - ірокез, що пофарбований в усі кольори веселки. Музика - панк-рок (група Sex Pistols).

Слайд 31

Зовнішній вигляд. Яскравий і епатажний імідж: важкі черевики або кеди, терті джинси, ланцюги, браслети зі шкіри, черепи. Ірокез та яскраві кольори волосся зараз зустрічаються рідко. „Внутрішні панки” - без зовнішніх атрибутів - зустрічаються досить часто. Стиль одягу вільний, позитив і пофігізм, Внутрішня свобода  - ось їх девіз.

Слайд 32

Готи

Слайд 33

Готи - сумні, депресивні, задумливі. Похмурій імідж, інтерес до містики і декадансу, готична музика – це все про готів – представників субкультури. Отже готика як субкультура - це, перш за все, культурна і мистецька течія. Її представники навчились знаходити позитив у гнітючому і моторошному, для них важливе заглиблення у власний внутрішній світ. Вони беруть життєве натхнення з такої музики, літератури і арту, які інших вганяють у депресію.

Слайд 34

Характерний зовнішній вигляд готів Бліде обличчя, чорний одяг і багато срібла. Срібло, яке вони носять, символізує неповагу до золота, через яке пролилося надто багато крові. Ошийник - це символ умовностей суспільства, які оточують людину. Мейкап: бліде обличчя

Слайд 35

Слайд 36

Досить широко представлена окультна символіка - використовуються пентаграми (як звичайні, так і перевернуті), перевернуті хрести, восьмипроменеві зірки (символи хаосу). Також використовується безліч різних символів смерті - прикраси з кістяками, черепами. До чисто готичних символів можна віднести кажанів.

Слайд 37

Символіка готів Основнім готичним символом є єгипетський "Анк" - символ вічного життя. Також часто вживаються й інші єгипетські символи – "Око Ра". Християнська символіка використовується менше, переважно у вигляді звичайних розп'ять (тільки зі стильним дизайном). Кельтська символіка зустрічається у виді кельтських хрестів і різних кельтських орнаментів.

Слайд 38

Виділяють: Мупі-готи - готи "Старої школи", депресивні, самотні, замкнуті. Перкі-готи - для них головне - це імідж, замкнутість і депресії їх не турбують. Панк-готи - зовні панки — а всередині готи. Антикварні готи - одягаються у стилі певної історичної "моди": Ренесансу, Романтизму. Кібер-готи - намагання поєднати у зовнішньому вигляді трансформера-тусовщика й звичайного гота; іноді носять на собі шматки нутрощів комп’ютера. Готи-вампіри Фетіш-готи Вестерн-готи - схожі на ковбоїв — капелюхи, джинси, ковбойські черевики Корпоративні готи - у чорних ділових костюмах: робота не дозволяє одягатись інакше.

Слайд 39

Плюси: як правило, готи - це люди, які шукають натхнення,- творчі люди. І їх захоплення даною субкультурою ніщо інше, як просто спосіб насититися енергією. Мінуси: тут так само є небезпечні підтечії, зокрема, сатаністи. Їх ідеологія – ідеологія епатажу і бунт проти церковно-традиціоналістської системи. Саме люди з такої субкультури можуть піти на осквернення церковних предметів, жертвопринесення та інші дії, засновані на поклонінні сатані.

Слайд 40

Споріднені субкультури і стилі Кибер-готи Ріветхеди Панки Стімпанк Емо

Слайд 41

Емо скорочено від emotional - “емоційний”, від назви напряму хардкор-музики, сповідують любов до чорного кольору, що не є дивним, оскільки емо та готи мають спільних предків – чорних панків У емо свої погляди на життя, які складаються з 2 основних кольорів: чорного (символізіє несправедливість, жорстокість світу) та яскравих кольорів (щасливі емоції, кохання, приємні переживання). Часто це відображається у зовнішньому вигляді послідовників цієї субкультури, але справжні емо ніколи не ставлять зовнішній вигляд вище, аніж саму суть ідеології.

Слайд 42

Слайд 43

Характерні ознаки емо чорний одяг з атрибутикою смерті – малюнками кісток, черепів, кажанів, крім пірсингу на обличчі, наприклад у вигляді кликів під нижньою губою обов'язковою є присутність в гардеробі чого-небудь рожевого, що показує високу чутливість. Такі собі діти Тьми з плюшевими іграшками. 

Слайд 44

Зовнішній вигляд Косий, рваний чубчик до кінчика носу, який закриває одне око, а ззаду коротке волосся, що стирчить в різні боки. Перевага віддається жорсткому прямому чорному волоссю. У дівчат можливі дитячі, смішні зачіски — два маленькі хвостики, яскраві заколочки — сердечка з боків, бантики. Часто емо-кіди проколюють вуха або роблять тунелі. Окрім того, на обличчі емо-кіда може бути пірсинг (наприклад в губах і лівій ніздрі, бровах, переніссі). Нігті фарбують чорним лаком. Їх легко можна впізнати по кольорах в одязі: рожевий і чорний (джинси, футболка в облипку, арафатка). Взуття – кеди. Через плече сумка в значках або з малюнками емо-тематики.

Слайд 45

Серед емо можна побачити хлопця у вузьких джинсах, що змахує на метросексуала, а також молоду людину, яка носити багато залізних заклепок на джинсах, браслети на руках з черепами, нігті чорного або сріблястого кольору. Макіяж поширений як у дівчат, так і у хлопців. Основний эмо-макіяж – це підведення очей чорним олівцем. Зачіски не діляться на жіночі і чоловічі, часто можна побачити однакові стильні зачіски як у хлопців, так і у дівчат.

Слайд 46

Для них характерними є: Бакенбарди. Окуляри в роговій оправі або в товстій чорній оправі. Важкі слаксы, зазвичай дуже щільні і короткі. “Старечі” штани з полиэстера. Тонкі кофти з полиэстера, дуже маленького розміру, майки дитячого розміру з випадковими гаслами на них або із спортивними номерами на спині. Такі ж вузькі майки з хеви метал-дизайном (Iron Maiden, Metallica, Motorhead), бажано трохи заношені. Цокаючі чорні черевики ·Шарфи Куртки працівників автозаправної станції. Ця “фішка” набула широкого поширення за останні роки, не дуже довго прослуживши ексклюзивному для эмо-підлітків.

Слайд 47

Куртки працівників автозаправної станції. Ця “фішка” набула широкого поширення за останні роки, не дуже довго прослуживши ексклюзивному для эмо-підлітків. Класичний верхній одяг для вулиці, у вигляді пальта. Шпильки для хлопців. Косметика (чоловіча або жіноча). Тісні жакети і светри з v-вырезом. Светри темних тонів з поперечною смугою. Штани повинні бути підвернуті не більш, ніж в два рази. Штани з серії “робочий одяг”, допускається вельвет. “Емо”-куртки з тієї ж серії, витримані в земляних тонах, а також коричневого, сірого і темно-синього кольору. Гаманці з ланцюгом, велике кільце для ключів (стиль швейцара). “Кенгурухи” з металевою застібкою-блискавкою. Веганськие ремені (різних квітів), що клепають, і напульсники. Анорексичная худина.

Слайд 48

Плюси: якщо не враховувати їх емоційність, то емо цілком мирні і тихі. Мінуси: прагнення до переживання яскравих і чистих емоцій і їх вираження - головне правило для емо. Їх відрізняє: жадання самовираження, протистояння несправедливості, особливе, чутливе світосприйняття. Отже, все це може привести до нервового зриву і до проблем у подальшому

Слайд 49

Фріки люди, які люблять яскраво одягатися і поводитися, привертати до себе увагу. Тут і яскраві кольори одягу, і тату, пірсинг.

Слайд 50

Слайд 51

Плюси: немає ніякого негативного ставлення до світу і до "не своїх", немає нічого, проти чого вони вороже виступають. Мінуси: саме їх свобода є їх головним мінусом. Вона дає їм все, тоді як на них самих неможливо вплинути ззовні, тобто якщо поки це нешкідливо і весело, то хто знає, в що це виллється потім… І ніхто їх не зможе зупинити…

Слайд 52

Visual Kei «візуальний стиль». Суть Віжуал Кей полягає в тому, щоб донести частину душі і свого таланту не тільки через музику, але і через зовнішній вигляд: шокувати людей і привернути таким чином глядачів. Віжуалізм спрямований у бік андрогенного ідеалу людини. "Visual kei" – це найрізноманітніший грим і макіяж, це чудернацькі зачіски і незвичайного кольору волосся, це дивні костюми, і тільки потім – музика.

Слайд 53

Visual Kei

Слайд 54

Мілітарі Мілітарі-стиль представлений декількома напрямками. По-перше, це молодіжний імідж, у якому використається одяг військового покрою. По-друге, це формалістичний military. Цей напрямок запозичив лише плямисте фарбування - сполучення непомітних кольорів: зеленого, коричневого. Третій стиль одягу - дизайнерські речі з військовими нотками (high- military). Тут немає ні чітких форм, ні однозначного розфарбування, а присутні лише окремі елементи.

Слайд 55

Одяг мілітарі на сучасному етапі отримав велике поширення завдяки надзвичайній зручності. Найчастіше штани-мілітарі широкі, мають безліч кишень. Взуття представлене важкими черевиками з рифленою підошвою.

Слайд 56

Скінхеди Це неофашистські молодіжні угрупування закритого типу. Проповідують культ сильної особи, расизм, шовінізм, культ чорної магії, систематично займаються фізичною підготовкою. Не приховують своїх поглядів. Вітанням є витягнута вперед рука. Часто на чолі такого молодіжного угрупування стоїть доросла людина з профашистськими поглядами. Зовнішній вигляд можна охарактеризувати, “черевики та підтяжки”

Слайд 57

Слайд 58

Плюси: звичайно, справжнім плюсом це не назвеш, але ідея скінхедів - тільки сильні можуть жити. Отже, потрібно бути сильним, і не лише тілом, але і духом. Саме це прагнення з натяжкою можна назвати позитивним. Мінуси: напади безпричинної агресії по відношенню до інших людей. Вони абсолютно не бояться убити "не свого", і навіть в деякій мірі прагнуть до цього. 

Слайд 59

Антифа В наш час термін "антифа“ описує особистості або групи, що борються проти того, що вважають фашистськими тенденціями. Деякі з цих груп застосовують незаконні методи боротьби. Ідейними ворогами стають ті, хто сповнений расових упереджень, в першу чергу скінхеди. Радикальні антифа також називають себе скінхедами, але при цьому вказують: скінхеди – це всього лише молодіжна субкультура, до нацизму вона жодного відношення не має. Вони ненавидять фашизм, їх часто називають нацистами навпаки.

Слайд 60

НС-скінхеди представники молодіжної субкультури, що притримуються неонацистської ідеології.

Слайд 61

Зовнішній вигляд: Брита наголо голова або дуже коротка стрижка Тяжкі чорні високі черевики з білими шнурівками Світло-сині джинси Білі футболки та чорна сорочка Короткі чорні і темно-зелені куртки на "блискавці" без комірця Насичення воєнної та націоналістичної символіки Одяг НС-скінхедів має дві особливості – "шифр" та "паливо". Значення їх полягає в тому, щоб розпізнавати та відсікати чужинців.

Слайд 62

Приклад "шифра": Білі шнурки на чорних черевиках (їх носять НС-скінхеди, які беруть участь у вуличних бійках) Певні лейбли на одязі, пов'язані з насиллям Символіка на ремені (кельтський хрест, руни, орел третього Рейху) Нашивки певних кольорів, які не містять символіки в яскраво вираженому вигляді.

Слайд 63

Приклади "палива": Не носити підігнуті джинси – один з елементів одягу традиційних скінхедів та панків. Не носити підтяжки – розповсюдженні серед традиційних скінхедів. Не носити червоні черевики, клітчату сорочку – це одяг модів та традиційних скінхедів. Не носити короткі спідниці (у дівчат).

Слайд 64

Гопники Характерні аксесуари Спортивний костюм. Насіння соняшнику (насіннячка, "сємАчки", "сємки"), часто поміщене в конусовидний кульок з газетного паперу. Невеликий переносний магнітофон, що працює на батареях. Використовується гопниками для прослуховування їх улюбленої музики під час перебування на вулиці. Останнім часом замість магнітофона використовується мобільний телефон, як правило, з низьких цінових категорій.

Слайд 65

Стиль життя * Гопників характеризує розв'язна хода і агресивна манера поведінки: розглядування перехожих впритул, фамільярне звернення. * Часте перебування на вулиці. * Відвідини дискотек з метою побитися. * Відсутність інтелектуальних і культурних розваг. * Примітивна лексика з великою кількістю слів-паразитів. * Акцент уваги на погані сторони життя (цинізм), відсутність відчуття гумору. * Заперечення сімейних цінностей і сексуальна розбещеність у поєднанні з примітивізмом. * Відчужене відношення до життя ("по барабану"), показний антиінтелектуалізм: неприйняття будь-яких порівнянь або абстракцій в розмові, апеляція до безпосереднього сприйняття - вирази "в натурі", "конкретно" і "реально". * Любов до блатної музики, російського шансону і попси. * Схильність до куріння, вживання алкоголю і наркотиків. * Гопники люблять носити речі, отримані у жертв ("здобич")

Слайд 66

“Хіпі” Ознаки: довге волосся Атрибут "фенічка" або "фенька", котра вважається вершиною хіповського самовираження. Фенька може бути якою завгодно. Саме слово бути схожим від вільної інтерпретації англійського "thing", тобто "річ". Найчастіше "феньки" це сплетені з бісеру браслети, які крім функції декору несуть і інше смислове навантаження.

Слайд 67

В наш час досить складно знайти прихильників "хіпізму", які б свідомо називали себе "хіпі". Натомість люди, які зараховують себе до цієї категорії, воліють називати себе "я патлатий", "піпл", "системна людина" і навіть "людина".

Слайд 68

Стрет-еджери Ідея самоконтролю та особистої свободи. Хрест в ім'я життя. Найвища цінність – життя та свобода вибору. Стрет-еджери активно підтримують ідеї фемінізму, інтернаціоналізму, екологічні та інші позитивні ідеї. Виступають проти війни, насилля, расової нерівності і закликають до активного творчого самовираження.

Слайд 69

Стрет-еджери не мають особливого стилю одягу. Використовують тільки хрест – "Х" або абревіатуру "sXe". Хрест малюють на тильній стороні долоні.

Слайд 70

Райтери (граффіті) написи або малюнки на стінах будівель і переходів, вагонах поїздів, а також огорожах і інших вертикальних поверхнях є одним з видів самовираження молоді.

Слайд 71

Виділяють: "Дикий стиль" - Wild Style характеризується нечитаністю букв слова, вони настільки заплутані, що іноді навіть люди, що розбираються в граффіті і малюють його, не здатні розібрати напис, не говорячи вже про простих людей. І лише ті, хто самі малюють в такому стилі, без особливих зусиль зможуть прочитати текст малюнка. Це відбувається, перш за все, за рахунок того, що до букв райтер додає додаткові елементи, які відволікають увагу від букв. "Об'ємний стиль" - FX або 3D style характеризується абсолютним об'ємом букв. Придумати такий малюнок дуже складно. Треба володіти неординарною фантазією і неабияким мисленням, щоб намалювати слово в об'ємі. При цьому треба, щоб всі букви поєднувалися один з одним, і було досить-таки зрозуміло, що написано. Далеко не кожен райтер на це здатний, і для цього потрібні довгі роки тренувань. Messiah Style. Оригінальність цьому стилю додають букви, немов написані на окремих листах і накладені один на одного.

Слайд 72

Паркуристи (трайсери) Паркур являє собою подолання смуги міських перешкод. Тобто в межах міста намічається маршрут, який необхідно пройти за мінімальний відрізок часу і не обходячи перешкод, будь то стіни, паркани або будинки, і не використовуючи жодних пристосувань, крім свого тіла. Трейсери, тобто люди, які займаються паркуром, йдуть навпростець, використовуючи елементи акробатики і гімнастики, біг і скелелазіння.

Слайд 73

Паркур - заняття травмонебезпечне.

Слайд 74

Руфінг це дослідження міських дахів. Причому чим складніше на нього потрапити, тим вище дах "цінується". В особливій пошані дахи промислових зон, з яких відкривається жалісливий індустріальний типаж.

Слайд 75

Банджи і роуп-джампінг Банджи-джампінг – це екстремальні стрибки з моста, роуп-джампінгу - це екстремальні стрибки зі статичних об’єктів — залізничних мостів і кранів — але не у вертикаль, як із банджи, а в горизонталь. Іншими словами, це щось на зразок "тарзанки". Роуп в Україні перебуває в напівлегальному стані.

Слайд 76

Слайд 77

Діггери рухаються в зворотному від руферів і джамперів напрямку. Вони шукають пригод під землею, у міських дренажних системах і каналізаціях.

Слайд 78

Файєрпоїнг жонглювання парними предметами, що горять, закріпленими на мотузці або жердині. Природно, файєрпоїнг - заняття небезпечне. Снаряди для нього молоді факіри обмочують у керосині. Якщо хоч крапля його потрапляє на одяг або тіло, є великий ризик, що ця ділянка може зайнятися.

Слайд 79

Гакери (хакери) - “зламувачі”, від англійського to hack – ламати, рубати; в Україні прижилося “хакер” - є новим типом молодіжної субкультури. По суті, в Україні вона тільки формується, у зв’язку із порівняною нерозвиненістю інформаційних комунікацій і комп’ютеризації.

Слайд 80

Кракери це ті, хто робить світ віртуальної реальності доступним для всіх бажаючих. Саме вони ламають захисні коди на ліцензійних іграх, роблять доступними платні сайти й Інтернет. Субкультура гакерів перебуває на етапі становлення.

Слайд 81

Ламери проводять значну частину свого часу біля комп’ютера, але не мають досить знань про нього

Слайд 82

Геймери фанати віртуальних ігор

Слайд 83

Анімешники Ознаки: мега-великі очі, довжелезні ноги в дівчат, різнобарвне волосся, що служить розкриттю характеру героя. Тематика різна, але завжди з глибоким філософським підтекстом. Нерідко зустрічається транс-сексуальна тематика, герої нерідко перероджуються із хлопчика в дівчат й навпаки або не відносять себе ні до якої статі й навіть шукають себе впродовж сюжету.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура