X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Гурток “Художнє мистецтво”

Завантажити презентацію

Гурток “Художнє мистецтво”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Центр дитячої та юнацької творчості Смілянського району гурток “Художнє мистецтво” Практика роботи Сенька Сергія Івановича Керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва, спеціаліста I категорії, Сунки - 2013

Слайд 2

Сунківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Сунки, вул. Леніна, 17 E-mail : synku@ukr.net

Слайд 3

Слайд 4

Дитячий колектив гуртка “Художнє мистецтво” був створений за сприяння ЦДЮТ Смілянського району у 2012 році на базі Сунківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Керівником гуртка є вчитель І категорії Сергій Іванович Сенько

Слайд 5

Декоративно-ужиткове мистецтво – синтез скульптури, живопису та графіки. Особливість що вирізняє його з поміж інших видів мистецтв є стилістичність. У творах декоративно-ужиткового мистецтва не існує прямої подібності з дійсністю, хоча основою зображення є реальні предмети чи їх форми. Ще одна особливість – це біфункційність даного виду мистецтва. Лише у творах декоративно-ужиткового мистецтва поєднується утилітарні та естетичні функції. Прості та доступні твори декоративно-ужиткового мистецтва, яскраві за формою та кольором, виразні, завдяки чому виникає естетична взаємодія, тісний зв’язок зі світом прекрасного та духовною пам’яттю народу. Декоративно-ужиткове мистецтво дає змогу кожній людині індивідуалізувати свій побут, своє оточення, виявити свої естетичні вподобання, свій смак. Можна сказати, що у декоративно-ужитковому мистецтві закладено гармонію існування людини та речей. Зміст навчання дітей в гуртку - здобуття практичних навичок живопису, графіки, конструювання, скульптури, декоративного мистецтва. Навчання дітей на початковому етапі малюванню олівцем з наступним переходом до малювання м’якими матеріалами: вугіллям, сангіном, пастеллю, формуючи вміння передавати фактуру предмета, потім засвоєння навичок роботи з фарбами. Навчання виготовлення об’ємних предметів з глини та пластиліну на заняттях з ліплення, виготовлення аплікацій та конструювання, де діти вчаться виготовляти оригамі з домальовкою, ялинкові прикраси, сувеніри, вітальні листівки.

Слайд 6

Інноваційні підходи до організації гурткової роботи з образотворчого мистецтва М Е Т А - Особистісний розвиток учнів і забезпечення їх емоційно-естетичним досвідом під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичної діяльності та оцінюванні творів мистецтва; - формування потреб в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленню. З А В Д А Н Н Я розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, творчих здібностей ; формування культури через сприйняття творів мистецтва, почуття кольору, ліній ритму, композиції, колориту. ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом України, символікою, оберегами, звичаями, традиціями.

Слайд 7

Основні методи - застосування ТЗН; - застосування комп’ютерних технологій; - практична робота творчого характеру; - наочність; - роздатковий матеріал; - домашнє завдання пошукового змісту.

Слайд 8

Практичні заняття, 2013 рік

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Чим частіше на уроках мистецтв буде панувати атмосфера співпраці між учителем і учнем, тим більше можливостей матимуть школярі для мислення, творчості, фантазії в позаурочний час. Це сприятиме формуванню мислячої, активної особистості.

Слайд 12

Дитячий колектив художнього гуртка “Художнє мистецтво” робить усе, щоб бути взірцем Сунківської загальноосвітньої школи на рівні району, області.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура