X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Впровадження інформаційних технологій у діяльність закладу освіти

Завантажити презентацію

Впровадження інформаційних технологій у діяльність закладу освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Впровадження інформаційних технологій у діяльність закладу освіти Володимир Захлюпаний директор ЗОШ І-ІІІ ст.№13 м.Ірпеня, завідуючий науковою лабораторією інформаційних технологій навчання 2005

Слайд 2

Основні напрямки роботи Інформаційні технології навчання Комп’ютеризація управлінської діяльності Комп’ютеризація навчально-виховної роботи Автоматизація робочих місць Керівника закладу Заступників керівника Секретаря Психолога Бібліотекаря Соціального педагога Апробація електронних засобів навчання Розробка електронного супроводу навчальних занять Робота з тестовими програмними засобами навчання Використання технологій в позакласній роботі

Слайд 3

КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 13 м.Ірпеня ВЕДЕННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ВНУТРІШКІЛЬНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ, АДМІНІСТРАЦІЇ УЧИТЕЛЯ, УЧНЯ PedMonitorung СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ БАЗИ ДАНИХ БАЗА ДАНИХ УЧИТЕЛІВ БАЗА ДАНИХ УЧНІВ БАЗА ДАНИХ БІБФОНДУ БАЗА ДАНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ РОБОТА ІНФОРМАЦІЙНО – АНАЛІТИЧНОГО ЦЕНТРУ ВИКОРИСТАННЯ ІНТРАНЕТ ТА МЕРЕЖІ І Н Т Е Р Н Е Т ЕЛЕКТРОННИЙ ПЛАН РОБОТИ. ТАБЕЛЬ, ЗАМІНИ, ЗВІТИ Ефективна школа ХХІ КОМП’ЮТЕРНИЙ КОМПЛЕКС Персонал С А Й Т Ш К О Л И ЕЛЕКТРОННА ГАЗЕТА ЕЛЕКТРОННА ПОШТА ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА ДІАГНОСТИЧНО-ПРОЕКТУЮЧИЙ КОМПЛЕКС Універсал СКЛАДАННЯ РОЗКЛАДУ УРОКІВ Rector ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕ-ДІЙНОГО КЛАСУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЕНЦИКЛОПЕДІЙ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ

Слайд 4

Використання інформаційних технологій в управлінській діяльності передбачає наявність персональних комп'ютерів на робочих місцях адміністрації, секретаря, психолога, бібліотеки, методичного кабінету, бухгалтерії навчального закладу; наявність одного або декількох комп'ютерних класів; можливість використання комп'ютерів у загальноосвітньому навчальному закладі об'єднаних в локальну мережу; можливість кожного комп'ютера локальної мережі мати доступ до периферійних пристроїв — факс-модему та принтерів; підключення локальної мережі ЗНЗ до мережі Інтернет; використання сучасних мультимедійних комплексів, до складу яких входять інтерактивна дощка, мультимедійний проектор, комп'ютер; можливість використання програмного комп'ютерного забезпечення; кадрове забезпечення навчального закладу.

Слайд 5

Комп’ютерна мережа ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня Головний сервер Директор школи Психолог Заступники директора Секретар Бібліотека Комп’ютерний клас №1 Комп’ютерний клас №2 Мультимедійний клас

Слайд 6

Інформаційно-аналітичний центр Головним завданням діяльності ІАЦ є: інформаційно-аналітичне та довідково-статистичне забезпечення роботи школи. збір, обробка та одержання постійної необхідної інформації, яка об’єктивно відображає дійсний стан справ у школі, що є важливою умовою вдосконалення навчально-виховного процесу та управління. подання роботи школи в діаграмах, схемах, таблицях; висвітлення результатів проведення педагогічного моніторингу; створення банків педагогічної інформації; створення “портфоліо” педагогічних працівників; пропаганда досягнень учнів та учителів школи; систематизація нормативно-правової документацїя закладу;

Слайд 7

Завдання ІАЦ Діяльність ІАЦ спрямована на вирішення таких завдань: систематичний збір, обробка та одержання постійної необхідної інформації, яка об’єктивно відображає дійсний стан справ у закладі освіти, що є важливою умовою вдосконалення навчально-виховного процесу та управління; оперативне нормативне та інформаційно-аналітичне забезпечення освітньої діяльності Ірпінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13; довідково-статистичне забезпечення навчально-виховного процесу, консультування та інформування педагогів школи; пропаганда досягнень учнів та учителів школи; створення банків педагогічної інформації; створення портфоліо вчителів. подання роботи школи в діаграмах, схемах, таблицях; систематизація нормативно-правової документацїя закладу; висвітлення результатів проведення педагогічного моніторингу;

Слайд 8

Діаграми, схеми ІАЦ

Слайд 9

Структура сайту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня: головна сторінка; візитка школи; історія школи; адміністрація школи; учителі школи; методична робота (структура, представлення кафедр, методичні кабінети, плани роботи МО та творчих груп); позакласна робота; навчальні кабінети; шкільні музеї; шкільна документація; контактні адреси; наявність посилань на інші сайти.

Слайд 10

Електронна газета ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня Рубрики газети: Статті, замітки; Шкільні новини; Слово про вчителя; Наші випускники; Учнівські інтерв’ю; Наші досягнення; Твори учнів; У світі цікавого.

Слайд 11

База даних учнів ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня Введення повної інформації про учнів та їх батьків; Збереження і обробка інформації про учнів школи; Пошук інформації по заданому правилу; Підготовка та друкування різноманітних звітів;

Слайд 12

База даних учителів ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня

Слайд 13

Проведення педагогічного моніторингу в ЗОШ №13 м.Ірпеня - Використання базових кваліметричних моделей для аналізу діяльності учнів, учителів,адміністрації, навчального закладу. - Самоаналіз та порівняльні діаграми діяльності учасників освітнього процесу. - Проведення атестації учителів школи. - За даними відстежень координація діяльності всіх учасників загальноосвітнього процесу. - Аналіз висновків про динаміку змін і поточне коригування ділянок діяльності школи.

Слайд 14

Діагностично-проектуючий комплекс “Універсал 3.07” В основу програми “Універсал” покладено діагностичний комплекс “Соціум”, де використано три авторські методики: Соціальна активність особистості за основними видами діяльності; Соціально-комунікативний розвиток учнів класу, (Соціометрія); Ціннісні орієнтації в сфері спілкування.

Слайд 15

Слайд 16

Діагностичний комп’ютерний комплекс “ПЕРСОНАЛ - ψ”

Слайд 17

Задачі діагностично-комп’ютерного комплексу „Персонал – ψ” Комплекс вирішує наступні задачі: введення первинних результатів тестування з бланка; графічний аналіз результатів тестування (профіль особистості та інше); систематизація та збереження інформації в базі даних; створення характеристики за результатами тестування; відбір з бази даних персоналу за соціально-психологічними критеріями; подання на екран і друк текстів анкет та бланків для відповідей; подання на екран і друк текстів інтерпретації результатів тестування; можливість включення в систему нових методик; проведення комп’ютерного тестування з пред’явленням питань і відповідей на екрані монітору; визначення та вирішення проблем через особистісні потенційні можливості.

Слайд 18

Профіль особистості

Слайд 19

Психологічні параметри особистості

Слайд 20

Психологічні параметри колективу

Слайд 21

Проблеми та потенційні можливості особистості

Слайд 22

Проблеми та потенційні можливості колективу

Слайд 23

Мотиваційна діяльність учасників освітнього процесу в закладі

Слайд 24

Види спрямованості особистості

Слайд 25

Міжособистісні стосунки

Слайд 26

Соціально-психологічні настанови та рівень їх вираженості

Слайд 27

Кількісне та процентне співвідношення типів особистості

Слайд 28

Розгорнута характеристика

Слайд 29

Проектування вирішення проблем

Слайд 30

Відбір/пошук персоналу за психологічними якостями

Слайд 31

Використані методики “Загальна характеристика”. Розроблена на основі методики О. Зворикіна. За її допомогою визначається тип особистості респондента. “Особливості міжособистістних стосунків”. Розроблена на основі методики Т. Лірі. Вона призначена для дослідження уявлень суб’єкта про себе, а також для виявлення взаємостосунків у групах. За допомогою цієї методики виявляється переважаючий тип ставлень до людей у самооцінці і взаємооцінці. “Риси педагогічної діяльності”. Розроблена на основі методики З. Резапкіної і Г. Резапкіної. Призначена для визначення психологічного портрету викладачів навчальних закладів. “Соціально-психологічні настанови”. Розроблена на основі методики О. Потьомкіної. Призначена для визначення соціально психологічних орієнтацій особистості. “Спрямованість особистості”. Розроблена на основі методики Б. Басса. Призначена для визначення соціальної спрямованості особистості. „Мотиви і мотивація діяльності”. Завдання призначене для визначення мотиваційної сфери особистості і включає в себе методики: Мотивація схвалення (Д.Марлоу, Д. Краун). Мотивація до успіху (Т. Елерс). Мотивація уникнення невдач (Т. Елерс). Мотивація готовності до ризику (Шуберт).

Слайд 32

Електронний план роботи школи

Слайд 33

Програмовий комплекс “Ефективна школа”

Слайд 34

Програма складання розкладу уроків “РЕКТОР”

Слайд 35

Використання мультимедійного класу в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі Монітори Комп'ютерний модуль, як блок управління кабінетом. Мікрофон Телевізор Акустичні системи Відеокамера Інтерактивна дошка Мультимедійний проектор Мережа навчального закладу, Інтернет Комутатор 100 Мбит/с

Слайд 36

Мультимедійний клас

Слайд 37

Апробація електронних засобів навчання

Слайд 38

Створення та використання електронного супроводу уроків

Слайд 39

Побудова перерізів многогранників Захлюпана Н.П. - вчитель математики ЗОШ І-ІІІ ступенів №13 м.Ірпеня Геометрія 11 клас

Слайд 40

Паралельне проектування Означення. Нехай дано площину α, пряму а , яка її перетинає, і точку X Є а, Якщо через точку X провести пряму, паралельну а, яка перетинає площину α в точці X', то точку X' називають паралельною проекцією точки X у напрямі α. Пряма а задає напрям проектування. Зокрема якщо пряма а перпендикулярна до α, то X' є ортогональною проекцією точки X на площину. X X' α а X' X α а

Слайд 41

Задача. На ребрах куба дано три точки: М Є СС', К Є DD', N Є АА'. Побудувати переріз куба площиною, яка проходить через дані точки. Побудова Оскільки точки К і М належать січній площині та грані куба CC'D'D, то відрізок KM — сторона шуканого перерізу. Оскільки точки К і N належать січній площині та грані куба AA'D'D, то відрізок KN — сторона шуканого перерізу. Площини (CC'D'D) і (АА'В'В) паралельні. Отже, лінії перетину цих граней січною площиною паралельні. Через точку N в грані АА'В'В проводимо відрізок NLІІ МК. Оскільки грані ВВ'С'С і AA'D'D паралельні то LM ІІ NK. Паралелограм KMLN — шуканий переріз. А D B C D' C' B' A' М K N L

Слайд 42

Побудувати переріз призми площиною, яка проходить через точки N, M, Z. N’ – проекція точки N; T’ - проекція точки М; C’ - проекція точки Z ; N’T’ ∩ NM = Y, CM ∩ C’T’= X; XY- лінія сліду; C’D’ ∩ XY = K, KC ∩ DD’ = F; B’T’ ∩ XY = E, EM ∩ B’B = S; ZS ∩ BC = P Сполучаємо точки N,M,F,Z,P. Фігура NMFZP- шуканий переріз. А В С D T А’ В’ С’ D’ T’ Z N M N’ X Y K F E S P

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Інформатика