X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Огляд особливостей нових підручників«Інформатика. 10 клас»

Завантажити презентацію

Огляд особливостей нових підручників«Інформатика. 10 клас»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Огляд особливостей нових підручників «Інформатика. 10 клас» І.Л.Володіна, В.В.Володін

Слайд 2

Послідовність вивчення тем, визначена в програмі Чи можна змінити порядок вивчення тем за бажанням вчителя? http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 3

Академічний рівень http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 4

(Пояснювальна записка до програми «Інформатика. 10-12 клас.) Якщо змінити порядок вивчення виділених тем, отримаємо таку навчальну траєкторію http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 5

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 6

(Пояснювальна записка до програми «Інформатика. 10-12 клас.) Якщо змінити порядок вивчення виділених тем, отримаємо таку навчальну траєкторію http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 7

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 8

Якщо починаємо вивчення курсу з теми «Текстовий процесор», актуалізуємо отримані в 9 класі знання та виконуємо навчально-тренувальні завдання, розміщені перед цим розділом. Вивчивши тему, продовжимо працювати з розділом «Комп’ютерні презентації», використовуючи набуті при вивченні теми «Текстовий процесор» знання та сформовані практичні навички. http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 9

Проте можна почати вивчати курс «Інформатика. 10 клас» з теми «Комп’ютерні презентації». Тоді потрібно дати відповіді не лише на контрольні запитання, розміщені перед цією темою, а актуалізувати знання, набуті в 9 класі, та виконати практичні завдання, розміщені перед темою «Текстовий процесор». Надалі, працюючи з темою «Текстовий процесор», учні активно використовують знання та практичні навички, сформовані при роботі з темою «Комп’ютерні презентації» http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 10

Оскільки в цій частині курсу «Інформатика» більшість часу припадає на вивчення роботи з різноманітним прикладним програмним забезпеченням, учитель може самостійно визначати послідовність роботи з курсом. Проте при вивченні курсу завжди будуть певні прийоми, дії, алгоритми, які виконують однаково, працюючи з різними застосунками. Тому можна навчитися виконувати ці дії один раз, а потім багаторазово в різних ситуаціях використовувати набуті знання та продовжувати відпрацьовувати практичні навички. http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 11

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 12

Оскільки в різних класах на вивчення різних програмних продуктів витрачався різний час, то серед десятикласників є «спеціалісти», які швидко та відмінно виконають завдання практичної роботи в повному обсязі самостійно. Проте є такі учні, які в середовищі даного застосунку працюють уперше. Саме для них після більшості завдань розміщено ключ до його виконання, який допоможе учню чітко та послідовно його виконати за поданим у підручнику описом. Для частини учнів цього завдання та зразка, що ілюструє, що та як треба зробити, цілком достатньо. Проте якщо учень не впевнений у власних силах, він може працювати за поданою у ключі послідовністю дій. http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 13

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 14

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 15

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 16

Курс «Інформатика. 10 клас» має практичне спрямування, тож після вивчення параграфа навчання продовжується. Адже виконуючи експериментально-дослідні роботи та навчально-тренувальні завдання, учень продовжує працювати в середовищі певного застосунку, вчиться виконувати практичні завдання, не розглянуті в параграфі. Необов’язково кожен учень має виконувати такі завдання, проте учні, зацікавлені вивченням інформатики, мають можливість продовжувати навчатися. Виконуючи навчально-тренувальні завдання, продовжуємо навчатися! http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 17

Усі навчально-тренувальні завдання різнорівневі. Певна частина завдань розрахована на роботу лише в застосунку, що вивчається на даному уроці. Проте більшість завдань комплексні, направлені на різноплановий розвиток учня, на формування навичок самостійного здобування знань. Виконуючи навчально-тренувальні завдання, продовжуємо навчатися! http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 18

Кожна тема завершується комплексом підсумкових завдань, з яких кожен учень може обрати ті, які допоможуть йому підготуватися до підсумкового уроку теми найкраще. Завдання містять різноманітні кросворди, тестові завдання різних типів, практичні завдання, щоб перевірити рівень сформованості практичних навичок. Ці завдання можуть бути використані як при підготовці до підсумкового уроку, так і для його проведення. Комплекс завдань містить завдання всіх навчальних рівнів. http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 19

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 20

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 21

http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 22

Працювати з практикумом можуть учні 10 класів, які вивчають інформатику як за програмою рівня Стандарту, так і за програмою Академічного рівня. Цей посібник призначений не лише для учнів 10 класу. Працювати з навчальним комплексом можуть учні різних вікових категорій, які на уроках інформатики, спецкурсах або предметних гуртках вивчають теми, розглянуті в даному практикумі. Усі завдання в цьому посібнику поділені на три рівні складності. Достатня кількість завдань однакового рівня складності подана в різних варіантах виконання. Продовжуємо навчати та навчатися індивідуально http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 23

Продовжуємо навчати та навчатися індивідуально До посібника включені комплексні завдання, призначені для виконання на кількох уроках або протягом кількох навчальних днів удома. Такі завдання можуть охоплювати матеріал однієї або навіть кількох вивчених тем курсу. http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 24

У практикумі ми пропонуємо переглянути зразок виконання більшості завдань ще на етапі планування навчальної діяльності, а потім порівняти отриманий вами результат із зразком, виявити всі переваги та недоліки саме вашого виконання завдання. Зразки розміщені в друкованому вигляді і в посібнику, що допоможе сформувати уявлення про зовнішній вигляд майбутнього результату роботи, і на диску, який є повноправною частиною практикуму. Ми пропонуємо оцінити діючі зразки виконання завдань, тобто ви побачите відеофрагменти, зможете прослухати аудіофайли, переглянути презентації різних видів та зображення, запустити мультимедійні проекти тощо. Продовжуємо навчати та навчатися індивідуально http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня http://www.svitinfo.com.ua/book/ - Основи інформатики, підручники, навчальні посібники та інші матеріали для вчителя та учня

Слайд 25

Посібник + Диск = Універсальний комп’ютерний