X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ФЕДЕРАЛЬНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА

Завантажити презентацію

ФЕДЕРАЛЬНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ФЕДЕРАЛЬНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА

Слайд 2

площа — 357 тис. км кв.  населення — 81,9 млн. чол.   столиця — Берлін державна мова - Німецька. назва «Німеччина» (від слова «німий», тобто той, хто не розуміє мови) дана країні її східними сусідами — слов'янами. Розташована в Центральній Європі

Слайд 3

Німеччина зробила великий внесок у розвиток світової культури, науки і техніки. Німеччина — одна з високорозвинених країн світу. Вона посідає перше місце в Європі за кількістю виробленої промислової продукції. Сьогодні Німеччина входить до шести головних індустріально розвинених країн. Економіка Німеччини є сучасною і багатогалузевою. Позиції державного сектора в ній мінімальні. Німеччина імпортує продукцію машинобудівної, харчової, легкої та важкої промисловості. Головними КОРОКТА ХАРАКТЕРИСТИКА КРАЇНИ

Слайд 4

Фірма функціонує у виробничій сфері та сфері послуг.  КОМПАНІЯ “AG-RA” Салон вечірніх та весільних суконь “АГРА” - уособлення модних світових тенденцій весільної моди, правильно підібраних тканин, бездоганної якості і відчуття комфорту

Слайд 5

Наш салон надає послуги по замовленню суконь різних розмірів за каталогом . В нашому салоні ви знайдете ексклюзивні моделі весільних та вечірніх суконь, для пошиття, яких використовуються тканини з усіх країн світу. Оздоблення з кришталя, перлин, камні фірми "Swarovski", бісер та склярус (Japan). За філіжанкою кави, у теплій домашній атмосфері ми змоделюємо сукню, у якій ви будете неперевершиною. Гарантуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, та високу якість обслуговування.

Слайд 6

МЕТА -   надання високоякісного сервісу, задовільняючи найвибагливіші смаки найбагливіших клієнтів за доступними цінами. ЗАВДАННЯ заповнити нішу на закордонному ринку високоякісною продукцією МІСІЯ максимальне задоволення побажань клієнтів високоякісним виробом ЦІЛІ Задволення потреб споживачів; Зростання прибутковості діяльності; завоювання місцевого ринку; Створення нових видів продукціїї покращення професіоналізму і компетенції Персоналу, що забезпечить гнучкість діяльності підприємства в умовах конкурентної боротьби; Вдосконалення системимотивації працівників. КОМПАНІЯ “AG-RA”

Слайд 7

Особливістю ділової культури Німеччини є монохроносне ставлення до часу, тобто прагнення завершити один ланцюг дій, перш ніж перейти до іншої. Німці живлять величезну повагу до майна. Солідним будівель, меблів, автомобілів, гарному одязі вони надають великого значення, і саме цими речами на них можна справити враження. В порівнянні з яскравою телевізійною рекламою та художніми ілюстраціями німці більшої уваги приділяють друкованим виданням. Брошури, призначені для німецького ринку, повинні бути докладними і містити фактичну інформацію. Не має значення, наскільки довгою буде ваша брошура - німці її прочитають. КУЛЬТУРА

Слайд 8

німці мають більш формальний підхід до справи. Вони дисципліновані і добре інформовані про справу. У них завжди є запасний варіант. Вони впевнені, що діють більш грунтовно, ніж інші, і нелегко змінюють свою позицію. У німців хороша командна робота. Не варто вдаватися до гумору при спілкуванні з німцями під час ділових зустрічей. У Німеччині ділові відносини дуже стримані, час керівника розписаний по хвилинах. КУЛЬТУРА

Слайд 9

скурпульозні та пунктуальні;  бюрократичні до тошноти; як правило надзвичайно ввічливі і чесні, але тільки з німцями. іноземців недолюблюють; скупуваті і за дівчину в кафе не платять; коли нема сонечка, сидять по квартирам і не виходять; зранку на роботі, а після 6-ї мусять бути вдома ; важко працюють, і часу на відривні вечірки не мають; роблять найкращі машини і мають принаймні одну марки BMW; Німеччина країна часів націонал-соціалізму, яка нишком чи відкрито плекає нові загарбницькі наміри,  СТЕРЕОТИПИ

Слайд 10

страждають нестачею культури їжі, бо завжди їдять смажені ковбаски (братвурсти), донери і квашену капусту; п‛ють багато пива; люблять футбол, грають в нього, є членами команди або принаймні хуліганами; хочуть залишити німеччину і жити там де тепло і сонячно. або в америці. СТЕРЕОТИПИ

Слайд 11

Стабілізуючим фактором для німецької економіки є стабільні та стійкі відносини між менеджерами і профспілками, а також робітниками радами. система державного управління Німеччини базується на принципах федералізму та парламентської демократії Державне регулювання спрямовується на усунення перешкод вільної конкуренції, насамперед таких, які створюються самою конкуренцією У Німеччині відійшли від остаточного принципу регулювання ринку, оскільки визнається необхідність свідомого підтримання відтворення умов вільної конкуренції і заперечується стихійний характер відтворення цих умов. ПОЛІТИКА

Слайд 12

спеціалізація - пошиття вечірніх та весільних суконь; розмір - середній; власність капіталу – український; досвід на відповідному ринку – відсутній. СТРАТЕГІЯ ВИХОДУ ФІРМИ НА РИНОК НІМЕЧЧИНИ

Слайд 13

Потенційні стратегії фірми: Експортування; Діяльність через посередника; Створення закордонної виробничої філії . Дослідження вибору стратегії

Слайд 14

Розрахунок собівартості товару(од. прод.) СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЧЕРЕЗ СТВОРЕННЯ ВИРОБНИЧОГО ПІДРОЗДІЛУ У НІМЕЧЧИНІ Назва статті Вартість(євро) вартість сировини 50 транспортування 23,5 виготовлення 20 разом 93,5

Слайд 15

У Німеччині держава стимулює доходи всіх виробників, які сприяють розвитку ринку, включаючи його експортну частину, прогресивні структурні зміни в економіці. Теоретичні витоки німецької моделі менеджменту відносяться до початку минулого століття. Її родоначальником слід вважати видатного вченого, соціолога і економістаМаркса Вебера (1864-1920).   Концепція бюрократичної раціоналізації, розроблена М. Вебером, стала важливою віхою становлення класичного мененеджменту

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Географія