X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Данія

Завантажити презентацію

Данія

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Королевство Данія Kongeriget Danmark Прапор Герб

Слайд 3

Карта Данії

Слайд 4

Гімн: «Der er et yndigt land» Зановано у VIII столітті Офіційна мова данська Столиця – Копенгаген Найбільше місто – Копенгаген Форма правління – Конституційна монархія Правитель держави – Королева Маргрете ІІ Прем’єр міністр – Ларс Лєкке Расмуссен Державна релігія – Лютеранство Територія – 43 098 км² % водної поверхні 1.6 Населення Оцінка (2010) 5 526 000 чол. ВВП - $200,796 млрд Грошова одиниця данська крона (DKK,) Часовий пояс +1

Слайд 5

Площа що займає суша, — 42 394 кв.км, Площа що займає вода — 700 кв.км, Найвища точка — Юдинг Сковхой (173 м), Найнижча — Ламмефйорд (-7 м). Країна має сухопутний кордон лише з Німеччиною. Він проходить на півдні півострова Ютландія і має довжину 68 км. Протяжність береговрї лінії — 7 314 км. Ліси займають приблизно 10% території, Клімат помірний, морський з нестійкою зимою і прохолодним літом і розтягнутими сезонними переходами. Середня температура лютого – 0;-1°C липня +16; +17°С

Слайд 6

Релігія. На початку VIII ст. в Данії утвердилося християнство. Після Реформації офіційним віросповіданням стало лютеранство. До державної Євангелічно-лютеранської народної церкви Данії входить 94% населення.

Слайд 7

Данія - високорозвинута індустріально-аграрна країна з широкими зовнішньоекономічними зв'язками, рівень життя її населення - один з найвищих у світі. Економіка Данії базується на високотехнологічному сільському господарстві, діяльності сучасних малих підприємств і корпорацій, в країні високий рівень соціального захисту населення і зовнішньої торгівлі. В економіці переважає приватний сектор, але держава за допомогою грошово-кредитної, фінансової і податкової політики, а також надання субсидій значно впливає на сільське господарство.

Слайд 8

Промисловість Подібно до сусідніх скандинавських країн Данія зазнала значного впливу промислової революції лише наприкінці 19 ст., переважно через відсутність вугільних родовищ. Можливості для розвитку промисловості в Данії були набагато менші, ніж у будь-якій іншій країні Північної Європи. На відміну від Швеції і Норвегії, в Данії немає великих річок і значних запасів гідроенергії. Запасів нафти і газу в данському секторі Північного моря менше, ніж у норвезькому і британському. Структура промисловості Данії базується на її сільськогосподарській продукції, на ресурсах вапняків і глин та широкому спектрі імпортної сировини. Важливим чинником є наявність кваліфікованої робочої сили.

Слайд 9

Промисловість Данії багатопрофільна. Профілюючі галузі: виробництво електронного обладнання, харчова промисловість, суднобудування, будівництво мостів і виробництво меблів, хоча більшу частину сировини доводиться імпортувати. Займаючи високі позиції в рибальстві і сільському господарстві, Данія змогла відновити свою економіку після Другої світової війни швидше, ніж сусідні країни, але відтоді частка сільського господарства в національному доході скоротилася з 20% в 1953 році до близько 3,9% у 1995-му. Нарівні із зменшенням значення сільського господарства в економіці Данії набула значної ролі сфера обслуговування, де сконцентровано майже 74,7 відсотка зайнятих. Важливе місце відводиться і зовнішній торгівлі, на частку якої припадає 54,9 відсотка валового внутрішнього продукту.

Слайд 10

У 1996 році промислові підприємства виробляли приблизно 27% ВВП Данії і постачали близько 75% експорту. У країні діють як великі заводи з виробництва чавуну і сталі, так і численні дрібні підприємства з виробництва доїльних апаратів та електронного обладнання. Найбільші і найвідоміші промислові центри - Копенгаген, Орхус і Оденсе. Суднобудування було найважливішою галуззю промисловості Данії, але через іноземну конкуренцію була призупинена або повністю припинена діяльність багатьох великих судноверфей у Копенгагені, Хельсінгері і Ольборзі. Однак функціонують судноверфі в Оденсі і Фредеріксхавні

Слайд 11

Енергетика Маючи обмежені запаси гідроенергії і бурого вугілля, Данія до 1980 року була змушена імпортувати майже всі енергоносії. У 1966 році в данському секторі Північного моря були виявлені запаси нафти і природного газу. Експлуатація почалася в 1972-му, а в 1993-му Данія видобула близько 8,3 млн. т нафти і 4 млрд. куб. м газу. Данія все ще імпортує значну кількість вугілля для виробництва електроенергії, але завдяки зростанню експорту нафти і газу, виробництву альтернативних видів енергії і політиці енергозбереження країна майже повністю забезпечує себе електроенергією. Запаси нафти і газу в датському секторі Північного моря за світовими масштабами дуже скромні, і їх навряд чи вистачить більше ніж на 60 років. Нафтопереробна промисловість представлена в Есб'єрзі на західному узбережжі Ютландії.

Слайд 12

. Легка промисловість. У Данії розвинута легка промисловість, зокрема, текстильне виробництво, розміри якого визначаються обмеженим внутрішнім ринком і доступністю відносно дешевих імпортних виробів. Місто Вайле в східній Ютландії - головний центр бавовнопрядильного виробництва. Ткацькі фабрики знаходяться у Копенгагені і Хельсінгері, на о.Зеландія, в Грено, Ольборзі, Фредерісії і Хернінзі в Ютландії. Промислові центри. Копенгаген - найбільший промисловий центр Данії з різноманітною спеціалізацією підприємств. У місті представлені такі провідні галузі країни, як електромашинобудування, текстильна і броварна промисловість. Розвинута поліграфічна і меблева промисловість, виробництво високохудожніх фарфорових виробів. Інші важливі промислові центри - Ольборг, Орхус, Есбьерг, Оденсе і Раннерс.

Слайд 13

Сільське господарство У сільському господарстві використовується 55 відсотків площі Данії. З кінця 19 ст. сільське господарство Данії спеціалізується на тваринництві, переважно розводиться велика рогата худоба (що забезпечує великі поставки молочної продукції на експорт) і свині (що забезпечує великий експорт бекону і свинини). Значна частина продукції рослинництва йде на корм тваринам. Загалом роль сільського господарства в Данії зменшується. Кризи поточної заборгованості і політика делібералізації обумовили скорочення кількості ферм більше ніж наполовину порівняно з 1975 роком, виникла тенденція до зменшення розмірів земельних наділів та збільшення площі ферм.

Слайд 14

Рибальство Більше 1/3 загального улову - тріска. Серед інших морепродуктів камбала, креветки й оселедець. Лише 1/3 улову має харчову цінність.Основні райони рибальства - банки Північного моря і Скагеррака, а головні порти знаходяться на західному узбережжі Ютландії. Риболовецький флот Данії модернізований та ефективний. Експорту риби сприяє наявність прямого залізничного і автомобільного сполучення з Німеччиною. З початку 1980-х років через надмірну експлуатацію ресурсів і забруднення Північного моря улови риби данськими суднами скоротилися.

Слайд 15

Транспорт Оскільки основна територія Данії займає півострівне положення, а майже третина її розташована на островах, у тому числі і дуже віддалених, судноплавство має життєво важливе значення для пасажирського і вантажного сполучення в самій країні і за її межами. Щодня підтримується зв'язок по морю між Копенгагеном і великими островами і великими портами східної Ютландії. Щодня в Данію прибуває багато покупців із Швеції і Норвегії. Враховуючи роздрібленість території, добре налагоджену систему громадського транспорту і високі податки на машини і бензин, кількість приватних автомобілів у Данії набагато менша, ніж в інших країнах Північної Європи, - приблизно 10 на кожних 27 осіб (відповідний показник у Швеції - 10:22, в Німеччині - 10:21). Міжміські автобуси здійснюють регулярні рейси розгалуженою системою автомобільних доріг. За останні десятиріччя багато залізничних шляхів було розібрано і загальна довжина залізничної мережі зменшилася. Незважаючи на це, пасажироперевезення залишилося на попередньому рівні, а вантажні перевезення навіть зросли. Якість обслуговування пасажирів поліпшилася завдяки електрифікації залізниць і появі комфортабельних поїздів зі швидкістю 200 км/год.У 1997 році відкрився рух на залізничній лінії довжиною 18 км через протоку Великий Бельт, що з'єднує острови Зеландію і Фюн. Після тривалих дискусій розпочалося будівництво мосту і тунелю між Копенгагеном і шведським містом Мальме через протоку Ересунн шириною 16 км.

Слайд 16

Експорт, імпорт Данія експортує: машини і обладнання, м'ясо і м'ясопродукти, молочні продукти, паливо, рибу. Найбільше продукції (близько 50%) експортується до країн ЄС, у тому числі до Німеччини - 22,5%, до Швеції - 11,2%, до Норвегії 6,5%, до Великобританії - 9,2%. Крім того, до числа експортерів датської продукції входять США - 5,5%, Франція - 5,3%, Японія - 4,1%, Нідерланди - 4,5%. Склад імпорту: машини і комплектуючі, нафта, продукція хімічної промисловості, зерно і продовольство, текстиль, папір. 54% продукції Данія імпортує з країн ЄС, з них 22,5% - з Німеччини, 12,9% - зі Швеції, 5,4% - з Норвегії, 7,8% - з Нідерландів, 7,9% - з Великобританії, 5,7% - зі США, 5,2% - з Франції 5,2%, 3,5 – Японії. 

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Географія