Реальне та фантастичне
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Епіграф уроку Народ полюбляє щасливі фінали не від слащавого оптимізму – в ньому ще жива стара мрія про перемогу над драконом, про торжество обранця небес. Г. К. Честертон
Словникова робота Реальність – те, що існує в дійсності, не вигадане, правдиво зображене. Фантастика – те, що в дійсності не існує, створене уявою, фантазією.
Робота з текстом Знайдіть у тексті описи трьох духів. Зачитайте їх. Чому духи виглядають саме так? Чи можна назвати образи Духів казковими, фантастичними? Навіщо автор використовує ці образи у творі? Які ще елементи фантастики використовує Діккенс у повісті? Зачитайте цитати.
Робота з текстом У чому полягає реалістичність “Різдвяної пісні в прозі?” Як ви розумієте слова Г. К. Честертона, що є епіграфом уроку? Чому Діккенс використовує щасливий фінал у своєму творі? З якими творами зближує щасливий фінал “Різдвяну пісню в прозі”?
“Літературні паралелі” ***** Ёлочка с пятью свечами Без игрушек и сластей Робко льёт скупое пламя В нищей комнате моей. Ах, не так ли у порога В мой заветный Вифлеем Сам стою я перед Богом, Не украшенный ничем! Только иглами сухими Всех земных моих тревог, Только свечками скупыми, Что Он Сам во мне зажёг… (Дмитрий Кленовский, 1947) Рождество Я бескорыстно и наивно Люблю в рождественской ночи Звезды осьмиконечной дивной Ко мне летящие лучи. Когда вся церковь замирает, Раскрыты Царские Врата, Стоит – земли не задевает Крылатый ангел. И уста Не движутся, но льются звуки, Здесь небо снизошло к земле, Благословляющие руки Я ощущаю на челе… (Нина Карташёва, 1998)
Підсумки уроку Як ви розумієте назву твору? Хто винен у тому, що сталося із Скруджем? Чи можна сказати, що після подорожі Скрудж зрозумів сенс буття? Які загальнолюдські моральні принципи відображено у творі?
Домашнє завдання Підготуватися до творчої роботи на тему: “Що в житті людини найцінніше?” (за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”).
Схожі презентації
Категорії