X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Підлабузництво підлеглих та необмежена влада - головні причини спотворення характеру королеви

Завантажити презентацію

Підлабузництво підлеглих та необмежена влада - головні причини спотворення характеру королеви

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підлабузництво підлеглих та необмежена влада - головні причини спотворення характеру королеви

Слайд 2

Мета: дати характеристику образу королеви; зʼясувати причини негативної поведінки юної правительки ; порівняти ставлення королеви та пасербиці до інших герої твору; повторити поняття “антитеза”

Слайд 3

У королівському палаці

Слайд 4

Усний переказ (або інсценування) картини другої дії першої “Королівськийурок”

Слайд 5

Под праздник новогодний издали мы приказ: «Пускай цветут сегодня подснежники у нас! Травка зеленеет, Солнышко блести, Ласточка с весною В сени к нам летит.»

Слайд 6

Пригадаємо

Слайд 7

Королева Пасербиця Солдат

Слайд 8

Повторення поняття “антитеза” Добра Вихована Ввічлива Бідна Працьовита Жорстока Невихована Груба Багата Лінива Пасербиця Королева

Слайд 9

Слайд 10

Ґронування влада дівчинка сирота розбещена жорстока лінива багата вередлива невихована самовпевнена груба не хоче вчитися КОРОЛЕВА

Слайд 11

Роздум: “Чому королева така…?”

Слайд 12

Чар івні перетворення

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Як змінюється юна королева? Щоденник нотаток ФРАЗА З ТЕКСТУ МОЇ МІРКУВАННЯ Справді ж, добре бути королевою. Усі мене слухають, навіть мій учитель. Здається, я зрозуміла… Підвези нас, будь ласка! Ми дуже замерзли!

Слайд 26

Слайд 27

Сенкан Королева (початок твору) Невихована, вередлива Наказує, карає, вимагає Не думає про інших Зло Королева (кінець твору) Беззахисна, нещасна Вчиться, просить, вибачається Повністю змінює свою поведінку Добро

Слайд 28

Слайд 29

Поміркуємо Навіщо автор увів до тексту казки “Дванадцять місяців” сюжетну лінію життя Королеви?

Слайд 30

Слайд 31

Домашнє завдання 1. Зʼясувати, що символізує вогник братів-місяців. 2. Пояснити останні слова Січня: “Що, дідусю-лісе? Наполохали тебе нині, сніги твої сколихнули, звірів твоїх побудили? Ну, годі, годі, спи собі, - більше не потурбуємо!” (письмово). 3. Знайти казки, схожі за сюжетом на твір С.Маршака “Дванадцять місяців”. Визначити у них спільні та відмінні риси. Автор – Скубенко Т.М.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Зарубіжна література