“Загрози неприєднання України до Спільного авіаційного простору”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Загрози неприєднання України до Спільного авіаційного простору” к.е.н. Артур Вінюков-Прощенко, доцент кафедри економіки Національного авіаційного університету Експертна Толока: «Спільний авіаційний простір з ЄС: як інтегрувати українське небо?» 30 листопада 2011
Долі ринку авіакомпаній в загальних обсягах перевезень авіатранспортом України Джерело: Підсумки діяльності авіаційної галузі України за 2010 рік,- http://www.avia.gov.ua/documents/diyalnist/pіdsumki%20dіjalnostі/23457.html
Основні переваги САП Для країни збільшення на 10-15% надходжень у державний бюджет за рахунок виходу на ринок авіаперевезень України провідних європейських авіаперевізників бізнес-моделі Low Cost; прискорення втричі терміну повернення інвестицій з державного бюджету в розвиток і модернізацію аеропортів до Євро 2012; додаткові декілька тисяч робочих місць (в основному, для персоналу з наземного обслуговування та організацій інфраструктури) приплив додаткових інвестицій у розмірі орієнтовно 1,2 млрд. дол. США в аеропорти від закордонних авіаперевізників (за умови гармонізації земельного законодавства та зниження вартості авіа палива мінімум на 30%)
Основні переваги САП Для авіаперевізників України: отримання доступу до ринків ЄС (в т.ч. внутрішнім, чартерним), без комерційних обмежень, які є зараз, що дозволить підвищити доходи мінімум вдвічі; можливість вступу до одного з глобальних авіаційних альянсів; можливість отримання додаткових закордонних інвестицій через розширення комерційних можливостей. Для аеропортів: залучення нових переважно закордонних перевізників (для регіональних і другорядних портів); зростання в рази надходжень від неавіаційної діяльності та можливість розбудови відповідної інфраструктури.
Основні переваги САП Для пасажирів: зниження рівня тарифів на внутрішні перевезення в 2-3 рази і в 1,5-2 рази на міжнародні у зв’язку з отриманням пасажирами більшої кількості опцій з перевезення нові пункти в ЄС для подорожей; відкриття більшого кількості турів з ЄС в Україну, що в теорії також може знизити ціни на відпочинок; повне прийняття законодавства ЄС в частині відповідальності перевізників перед пасажирами за затримку і т.п. Для авіаційного виробництва: теоретична можливість отримання доступу до клієнтів ЄС (практично дуже слабка)
Негативні аспекти приєднання України до САП Для країни: підвищені вимоги до інфраструктури аеропортів, що потребує додаткових інвестицій; можливий відхід з ринку основних українських перевізників, що зменшить податкові надходження до державного бюджету на 3-5%. Для авіаперевізників Україні: зростання конкуренції (в першу чергу, з авіаперевізниками членами глобальних авіаційних альянсів); ймовірна необхідність, в даному випадку, прийняття України умов з обміну викидами, що суттєво збільшить витратну частину українських перевізників; нерівна слот-конкуренція з перевізниками ЄС, яка у разі спільного авіаційного простору значно загостриться;
Негативні аспекти приєднання України до САП Для аеропортів: необхідність піти на цінові поступки для авіаперевізників бізнес-моделі Low Cost. Для пасажира: суттєвих недоліків нема, хіба що в разі відходу з ринку основних українських перевізників, можливість дістатися до далекомагістральних рейсів буде переважно через аеропорти інших країн. Для авіаційного виробництва: можливе невизнання сертифікатів типу української техніки, і, як наслідок, неможливість її повноцінної реалізації в ЄС; неможливість повноцінної експлуатації української техніки в країнах ЄС. підвищені вимоги до інфраструктури аеропортів, що потребує додаткових інвестицій; можливий відхід з ринку основних українських перевізників, що зменшить податкові надходження до державного бюджету на 3-5%.
Основні етапи створення флагманського державного авіаперевізника України Створення комерційного підрозділу на базі ДАП Україна з парком ПС , що складатиметься з АН 148 та Airbus 320; Завоювання ринку нерегулярних міжнародних перевезень за рахунок конкурентоспроможних цін; Освоєння ринку регулярних внутрішніх перевезень за рахунок інновацій у ціноутворенні на мережі авіаліній та гнучкого використання парку ПС; Завоювання ринку міжнародних регулярних перевезень за рахунок збалансованої мережі авіаліній та оптимального управління парком ПС
Схожі презентації
Категорії