Відмінності хлопчиків і дівчаток
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Увага Хлопчики Пов'язана з інтересом до навчання Зауваження дорослого не впливають на увагу Не чекають підтримки від педагога Дівчатка Залежить від складності завдання Чекають підтримки, шукають підтвердження правильності своїх слів
Емоційні стани Хлопчики Неспокійні,дратівливі, нестримані Сила переживань висока Знімають емоційне напруження,швидко переключаючись на інше Дівчатка Рідше виявляють дратівливість Перебіг емоцій високий, емоційні стани нестійкі Сприйнятливі до емоційно забарвлених звернень дорослого
Мислення Хлопчики Ставлять запитання,щоб конкретизувати інформацію Висловлюють нестандартні міркування Пропонують різні варіанти розв'язання задач Хороші відеопросторові вміння, просторово-зорові задачі Виявляють причинно-наслідкові зв'язки Дівчатка Ставлять запитання,щоб встановити контакт з дорослим Мислення однотипніше Думки схематичніші Із зростанням труднощів зменшується кількість розв'язаних математичних задач Упевнено діють з буквеними символами,шаблонами,засвоєнними способами дій
Мовлення Хлопчики Рідко розкривають у словах свій внутрішній світ Чіткіше передають зміст,суть Краще розвинена сторона мовлення, пов'язана з пошуком В реченнях переважають дієслова Дівчатка Володіють більшим словесним запасом Випереджають в мовленнєвих завданнях Вища швидкість мовлення Розповіді розгорнуті,деталізовані В реченнях переважають іменники та прикметники
Поведінка Хлопчики Висока пошукова активність Частіше потребують змін,різноманітності Схильні до ризику Самостійніші Не люблять підкорятися вимозі Намагаються звільнитися від контролю Дівчатка Активність спрямована на закріплення досягнутого,передачу свого досвіду Охоче виконують вимоги та розпорядження
Розвиток особистості Хлопчики Провідний мотив – пізнавальний Схильні до креативної поведінки,творчої активності Адекватна самооцінка Дівчатка Провідний мотив-схвалення,соціальна значущість Самооцінка коливається під тиском зовнішніх впливів
Діяльність Хлопчики Швидко втомлюються від одноманітної роботи Люблять завдання пошукового характеру Дівчатка Орієнтуються на зразок Надають перевагу типовому Швидко включаються в діяльність Цікавить не процес, а результат
Ставлення до оцінки Хлопчики Реалістично оцінюють зроблене Можуть не погодитися з оцінкою, обґрунтувати незгоду Дівчатка Віддають перевагу авторитетній оцінці Рідко та обережно висловлюють сумніви з приводу оцінки
Вихованість Хлопчики Частіше чують зауваження Частіше для них використовуються прямі вказівки (Відійди.Принеси) Добре сприймають словесне обгрунтування,пояснення,доведену думку. Дівчатка Більше відповідають ідеальному стандарту поведінки Дорослі частіше хвалять їх Характеризуються правилодоцільною поведінкою Краще реагують на умовляння, ніж на обґрунтування
Адаптація до школи Хлопчики Складніше компенсуються в ситуації дезадаптації Руку піднімають тоді, коли знають відповідь Почерк скоріше “неправильний” Краще встигають з математики Не люблять шаблонності,унормованості Дівчатка Легше адаптуються Піднімають руку часто, навіть коли не впевнені Почерк “правильний” Успіхи в гуманітарному циклі Кращі результати показують в умовах унормованої діяльності
Схожі презентації
Категорії