X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
РМО БІБЛІОТЕКАРІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ 27.09.2011 н.р.

Завантажити презентацію

РМО БІБЛІОТЕКАРІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ 27.09.2011 н.р.

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

РМО БІБЛІОТЕКАРІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ 27.09.2011 н.р.

Слайд 2

ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Аналіз роботи РМО за 2010-2011 н.р. Аналіз стану виконання Державної цільової програми підтримки та розвитку читання на період до 2015 року Стан забезпеченості підручниками на 2011-2012 н.р. Планування роботи на 2011-2012 н.р. Бібліотека ХХІ століття. Формування основ інформаційної культури. Медіатека: пошук інформації. Бібліотечно-інформаційний центр у сучасній школі Шкільна медіатека: Пошук інформації Методичні рекомендації (єдині вимоги до збереження підручників, Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського дня бібліотек.

Слайд 3

АНАЛІЗ РОБОТИ РМО БІБЛІОТЕКАРІВ ЗА 2010-2011 н.р. Виступ Горбатенко Н.Л.

Слайд 4

1 1

Слайд 5

РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРЕВІРКИ САЙТІВ “ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА”

Слайд 6

Параметри кваліметричної моделі 1. Зміст сторінки 2. Продуктивність та результативність 3. Актуальність заявлених матеріалів 4. Дизайн 5. Інноваційність 6. Технологічність та інтерактивність 7. Інформативність

Слайд 7

Рівень наповнення та оформлення сторінки"Шкільна бібліотека" на сайтах ЗНЗ Київського району   Параметри Загальна оцінка району Загальна оцінка НМПЦ І Зміст сторінки 0,83 0,39 ІІ Продуктивність тарезультативність 0,5 0,2 ІІІ Актуальність заявлених матеріалів 0,83 0,32 ІV Дизайн сторінки 0,83 0,39 V Інноваційність 0,65 0,19 VI Технологічність сторінки.Інтерактивність. 0,74 0,34 VII Інформативність 0,74 0,22

Слайд 8

ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА

Слайд 9

Район ЗНЗ оцінка району оцінка НМПЦ рівень рівень Дзержинський 30 0,28 0,25 низький низький Жовтневий 17 0,49 0,23 достатній низький Київський 23 0,7 0,23 середній низький Комінтернівський 19 0,41 0,39 достатній достатній Ленінський 13 0,37 0,25 достатній низький Московський 33 0,54 0,5 достатній достатній Орджонікідзевський 18 0,56 0,55 достатній достатній Фрунзенський 19 0,31 0,29 низький низький Червонозаводський 10 0,49 0,23 достатній низький ХФМЛ № 27 1 0,34 0,3 достатній достатній 183

Слайд 10

Слайд 11

Серед шкільних бібліотек сформувалася група лідерів, які мають цікавий досвід створення та функціонування веб-сторінки “ШБ” на сайтах навчальних закладів - ЗОШ № 71, ХСШ № 156, ХСШ № 80, ЗОШ № 118, СШ № 85, ЗОШ 70, ЗОШ 104, ЗОШ № 102, ХСШ № 73, ХЛ № 133. БІБЛІОТЕКИ-ЛІДЕРИ

Слайд 12

ЗНЗ ПОЗИТИВНІМОМЕНТИ 37, 96, 133 Поради читачеві 17 Тексти художніх творів розміщені навеб-сторінках 100 Бібліотечні уроки з презентаціями, виховні заходи 36,107, 133 Спонукання читачів до творчого самовираження 133 Моніторинги

Слайд 13

ЗНЗ Недоліки 1,5,55,166 Мало або зовсім відсутній корисний матеріал для читачів 9,52,62, 110 Жодного слова прокомп’ютерта мережу Інтернет 96, 158 Не поновлюються підрозділи веб-сторінок “ШБ” (“Живи,книго”,“Новини”) 158 Незаповнені заявлені рубрики (“Планроботи ШБ”)

Слайд 14

Слайд 15

ЗАГАЛЬНІ ЗАУВАЖЕННЯ 1) Посилання та ресурси мережі Інтернет не завжди систематизовані і в більшості випадків не анотовані. Часто трапляються, що посилання не відкриваються; 2) Не поновлюється підрозділ “Новини”; 3) Матеріал має бути корисний і цікавий!

Слайд 16

ОРІЄНТОВНА КАРТА Візитка бібліотеки Життя бібліотеки - Новини - Надходження підручників - Книжкові виставки - Бібліотечні заходи (Сторінки книжок оживають, конкурси, творчість наших читачів) Всеукраїнська акція “Живи, книго!” Календар визначних дат (літературні дати, знаменні дати) Спілкування з читачами (“Гостьова книга”, “Форум”, “Чат”, “Питання-відповідь”)

Слайд 17

НЕОБХІДНІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ ШКІЛЬНОЇ МЕДІАТЕКИ - навчальні програми, тренажери; - електронні енциклопедії, - словники, довідники; - предметні електронні бази даних; - відеоматеріали; - художня література

Слайд 18

ПЕРЕВІРКА!!! 17-19 жовтня – повторна перевірка та оцінка веб-сторінок (шкільний етап); 20-21 жовтня – повторна перевірка та оцінка веб-сторінок (районний етап)

Слайд 19

СТАН ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ПІДРУЧНИКАМИ

Слайд 20

Стан забезпеченості основними підручниками загальноосвітніх закладів Київського району станом на 27 вересня 2011р. Забезпеченість основними підручниками загальноосвітніх навчальних закладів (крім 11-х класів) станом на 27.09.2011 року складає 94,5% : школа І ступеня – 100 %; школа ІІ ступеня - 99,5 %; школа ІІІ ступеня (крім 11-х класів) – 87%.

Слайд 21

Забезпеченість підручниками учнів 11-х класів складає 86,35: школи з українською мовою навчання – 88,5%; - школи з російською мовою навчання – 84,2%.

Слайд 22

ПІДРУЧНИКИ для 11 класів ЗНЗ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ не ЗАПЛАНОВАНО Французька мова (10 рік, С+А). Клименко Ю.М. Художня культура (А+П). Климова Л.В. Правознавство (Наровлянський О.Д., Сутковий В.Л., Гавриш С.Б.) Російська мова (Давидюк Л.В.) Інформатика (С). Морзе Н.В., Вембер В.П. Біологія (С+А). Балан П.Г., Вервес Ю.Г. Історія України (С,А). Струкевич О.В., Романюк І.М. Алгебра (А+П). Нелін Є.П., Долгова О.Є. Література. Інтегрований курс . Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мельник А.О.

Слайд 23

ПЛАН ЗАВОЗУ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ Англійська мова (9-й р.н.) С. Карпюк О.Д. Англійська мова (6-й р.н.). С+А. Козловська Т.П. Німецька мова (6-й р.н.). С+А. Сотникова С.І. Французька мова (9-й р.н.). А. Чумак Н.П. Історія України. С+А. Пометун О.І., Гупан Н.М. Математика. С. Афанасьєва О.М., Бродський Я.С. Хімія. С+А. Ярошенко О.Г. Технології. Деревообробка. П. Тимків Б.М., Туранов Ю.О. Захист Вітчизни. С. Пашко К.О., Герасимів І.М.

Слайд 24

ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ НА2011-2012 н.р.

Слайд 25

МЕТА: - сприяти створенню та удосконаленню веб-сторінок «Шкільна бібліотека» на сайтах навчальних закладів міста ; - сприяти впровадженню у навчальний процес нових зручних інструментів взаємодії бібліотеки з усіма учасниками навчально-виховного процесу; - сприяти створенню позитивного іміджу бібліотеки через пошук сучасних, найбільш привабливих для читача форм популяризації книги, реклама бібліотеки, а також послуг, які пропонує бібліотека.

Слайд 26

ЗАВДАННЯ БІБЛІОТЕКАРІВ - стимулювання інтересу до активного читання сучасними бібліотечними формами роботи

Слайд 27

Медіатека: пошук інформації

Слайд 28

МЕДІА-ТЕКА Довідники, енциклопедії, програми, бібліотечки з аудіо- або відеовідтворенням Навчальні програми, тренажери Інтернет-ресурси Предметні електронні бази даних

Слайд 29

Підґрунтям інформаційної підготовки користувачів є - їх читацька культура, - вміння грамотно формувати свої потреби в інформації, ефективно вести її пошук, перш за все, в наявному ДБА бібліотеки (каталогах, картотеках, енциклопедіях, довідниках, словниках, бібліографіч-них посібниках), - оцінювати і використовувати.  А відтепер це й уміння користуватися комп’ютером, електронними каталогами, мережами, їх інформаційними пошуковими системами (ІПС), банками даних, програмними засобами, створювати і підтримувати веб-сторінки тощо.

Слайд 30

Організаційні заходи з реалізації проекту Реклама бібліотеки: - візитка; - буклет «Азбука бібліотеки»; - альбом «Історія шкільної бібліотеки»; - конкурс стіннівок «Наша шкільна бібліотека»; - путівник «Як знайти дорогу до книги».

Слайд 31

Організація напрямів роботи бібліотеки: - створення та вдосконалення ДБА бібліотеки; - вивчення читацьких інтересів; робота з бібліотечним фондом; - виховання культури читання; - краєзнавча робота; - популяризація літератури; - інформаційний сервіс.

Слайд 32

Робота з учнівським колективом: 1) максимально повне задоволення потреб і запитів: індивідуальні бесіди; анкетування; картотеки виконаних тематичних і фактографічних довідок; картотеки незадоволеного попиту; інформація попереднього замовлення «У вас - питання, у нас - відповідь»; аналіз читацьких формулярів; ознайомлення з навчальними планами та програми;

Слайд 33

2) інформування учнівського колективу: рекомендаційні покажчики; групові рекомендаційні списки; індивідуальні рекомендаційні списки; інформаційні куточки; дайджести; інформаційна підтримка предметних тижнів; популяризація періодичних видань; тематичні картотеки; виставки;

Слайд 34

3) інформування педагогічного колективу: - індивідуальне інформування адміністрації, керівників методичних об'єднань; -дні інформації; -інформаційний вісник; -огляди нових надходжень; -тематичні добірки «Я іду на урок...»; -виставки надходжень; -інформаційно-методичний куточок.

Слайд 35

Формування основ інформаційної культури: - інтегровані уроки (спільна робота з учителями-предметникками); - виховні години (спільна робота з класними керівниками); - курс за вибором «Основи інформаційної культури» (10-й клас); - бібліотечні уроки (1-3-й класи, 5-9-й класи); - бібліографічний куточок «Бібліографія - ключ у країну знань»; - інформаційні вітрини; - самостійна робота учнів у читальному залі шкільної бібліотеки.

Слайд 36

Поповнення бібліотечного фонду: - передплата за рахунок державного бюджету; - обмінні фонди; - акція «Подаруй бібліотеці книгу»; - акція «Юним читачам від випускників»; - клуб цікавих зустрічей; - співпраця з міськими студіями та видавництвами; -спонсорська допомога; -розробка тематичних папок-досьє.

Слайд 37

http://www.chl.kiev.ua

Слайд 38

ФОРМИ РОБОТИ У 2011-2012 Н.Р. - комбіновані заняття з вчителями інформатики: проведення днів інформації, бібліографічних оглядів, віртуальних мандрівок, прес-годин, влаштування книжкових виставок, медіа-панорам, інформін на теми: “З комп’ютером на “ти”, “Електронні каталоги і картотеки”, “Інтернет: крок за кроком”, “Твій учитель – комп’ютер”, “Комп’ютер – машина часу”, “Книги в Інтернеті”, “Знайомтесь: електронні видання”, “Енциклопедії: від друкованої до електронної”, “Молодіжний медіа-простір” ;

Слайд 39

- створення форумів (чатів) для обговорення українських і зарубіжних літературних хітів, творчості окремих сучасних письменників, ставлення до книг-претендентів на літературні премії тощо; - складання й поступова реалізація комплексної довготермінової програми заходів на тему: “Дозвіллєве читання” або “Книгоманія”;    - ознайомлення з наявними електронними бібліотеками або створення такої бібліотеки самостійно за конкретними літературними жанрами, читацькими інтересами або темами ;

Слайд 40

- надання користувачеві можливість вибирати книгу не за її назвою або автором, а за певною сюжетною “підказкою”. Наприклад, “бажаєш непередбачених подій, викладених із почуттям гумору – скористайся веб-адресами; - влаштовуння книжкових виставок, бібліографічних оглядів, читацько-глядацькі диспутів на теми “Книга та її кіноверсія: що цікавіше?”, “Книги, які можна прочитати не тільки в Інтернеті”, “Блокбастери, що стали популярними завдяки літературному твору” тощо.

Слайд 41

- формуванням тематичних відео- або аудіотек за темами: “Українська класика на екрані”, “Книга на екрані”, “Бракує часу читати – слухай!”, “Книги у мікрофона”, “Музика з популярних кінострічок”, “Телетеатр”, “Історичні хроніки”, “Романтика романсу”, “Великі оперні виконавці”, “Мальовнича Україна”, “Великі художники”, “Під гітару”, “Головні музеї світу”, “Біблейські сюжети у мистецтві”, “Світ природи” тощо.

Слайд 42

Можливості медіатеки доцільно використовувати і для підготовки масових заходів, що проводяться в інших структурних підрозділах бібліотеки (читацьких, аудіо- та відеоконференцій, диспутів, усних журналів, тематичних вечорів, прем’єр книг, вечорниць, аудіопрослуховувань художніх творів, творчих зустрічей з письменниками, музикантами, художниками), підбираючи за допомогою наявних мультимедіа звуковий супровід, відеоряд, фрагменти кінофільмів, уривки текстів у виконанні артистів, створюючи фонд телевізійних трансляцій концертів, спортивних змагань, важливих суспільно-політичних акцій тощо.

Слайд 43

ВИЇЗНИЙ СЕМІНАР 06.10.2011

Слайд 44

Слайд 45

Слайд 46

Слайд 47

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне