Презентація Колоднюк О.В.
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Загальні відомості Колоднюк Оксана Валеріївна Навчальний заклад: Кам’янець Подільський державний педагогічний університет; фізико-математичний факультет; Спеціальність: вчитель математики і інформатики. Працює: ДНЗ”Теофіпольський ПАПЛ” Посада: викладач математики та інформатики Стаж педагогічної роботи : 19,5 років Курси підвищення кваліфікації з математики - 2018 р. інформатики – 2019р. Рік попередньої атестації – 2015р. Викладач вищої категорії. *
Учитись важко, а учить ще важче Але не мусиш зупинятись ти, Як дітям віддаси усе найкраще То сам сягнеш нової висоти.
Ключові компетентності у викладанні математики. Формування математичної компетентності за допомогою задач з життєвим навантаженням. Інноваційні технології навчання інформатики
«У наш час багато педагогічних проблем, а врятує нас лише пошук нових методів, прийомів, технологій. Кожен день, кожен рік мають бути несхожими на попередні». Слова О. А. Захаренка, педагога, послідовника В. О. Сухомлинського, завжди споглядаю, як педагогічне кредо
“Джерело і мета математики в практиці” академік Л.С.Соболєв “Дітей треба вчити тому, що стане в пригоді їм, коли вони виростуть” Арістип Кіренейський
Учитель - це незмінно, це означає що у XXI столітті нас будуть оцінювати за гарні уроки, за щасливі очі наших дітей під час уроків, за наше поважне ставлення до кожної дитини, за те, що кожного ранку наші діти з радістю йдуть на навчання, за те що вони закохані у Ваш предмет – важкий, іноді не зрозумілий, але прекрасний…
У своїй роботі спираюся на закони виховання за В.Сухомлинським: радості: геть нудьгу, посмішка на обличчях дорослих і дітей; краси: будь красивим сам і бережи красу навколо; доброти: будь чуйним і уважним до людей; працьовитості: працюй сам і поважай працю інших людей; дружби: хочеш мати друга – будь ним; поваги: якщо хочеш, щоб тебе поважали, – поважай інших; ввічливості: кожний твій вчинок відображається на інших людях; не забувай, що поряд з тобою людина; відповідальності: кожний повинен бачити наслідки своїх вчинків і відповідати за них.
Програма та література, за якими працюю: «Математика Навчальна програма для учнів 5-11 класівзагальноосвітніх навчальних закладів.», затверджено Міністерством освіти і науки України (чинні з 1 вересня 2018 року) «Інформатика Навчальна програма вибірково-обов’язкового предмету для учнів 10-11 класівзагальноосвітніх навчальних закладів.», затверджено Міністерством освіти і науки України (чинні з 1 вересня 2018 року) М.І.Бурда, Т.В.Колесник Б.І.Мальований Н.А. Тарасенко «Математика 10» (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту) підручниу для 10 класу Київ Оріон 2018 О.С.Істер Математика 11”(алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту) Київ “Генеза” -2019 О.Бондаренко, В.Ластовецький, О.Пилипчук, Є.Шестопалов “Інформатика 10(11)”(рівень стандарту) Харків “Ранок” 2019
Застосування міжпредметних зв’язків на уроках математики; Блочно-модульна технологія викладання математики; Використання на уроках математики задач з життєвим навантаженням; Застосування інноваційних технологій на уроках математики та інформатики (Кейс-технологія, Дальтон-технологія) Підготовка учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, МАН; Навчально-методична діяльність:
Інтерактивні технології навчання Робота в парах; Створення кейсів для роботи на уроці; Проведення Дальтон-занять Міні проекти; Проектна робота; Карусель; Робота в малих групах. Варіанти організації роботи в групах: “Діалог”, “Синтез думок”, “Пошук інформації”, “Коло ідей”. Інтерактивні вправи
Методичні розробки уроків по темах Перпендикулярність прямих і площин у просторі Геометричні тіла. Об’єми, площі поверхонь геометричних тіл. Показникова та логарифмічна функції. Поняття про статистику та її методи. Аксіоми стереометрії. Паралельність прямих і площин. Елементи комбінаторики. Похідна. Многогранники. Тригонометричні рівняння та нерівності. Комбінаторика. Тестові завдання з геометрії. Типові задачі з геометрії для тематичного контролю. Збірник задач з математики з професійним спрямуванням. Теорія ймовірності. Тіла обертання. Геометричне застосування визначного інтеграла. Міжпредметні зв’язки на уроках математики
Методичні розробки уроків по темах 18. “Математика у моїй професії”(урок-проект) 19. Декартова система координат у просторі(урок-подорож) 20. Застосування похідної до дослідження функції та побудови графіків 21. Радіанна та градусна міра кута. Тригонометричні функції числового аргументу. Співвідношення між тригонометричними функціями одного і того самого аргументу. 22.Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл. 23.”Математичний вулик” (урок з міжпредметними зв’язками) 24.Інноваційні технології навчання інформатики
Науково-методичні посібники 1. Міжпредметні зв’язки на уроках математики. 2. Шляхи здійснення міжпредметних зв’язків при вивченні математики. 3. Ключові компетентності у викладанні математики.Формування математичної компетентності за допомогою задач з життєвим навантаженням. 5.Інтерактивні форми роботи щодо удосконалення обчислювальних навичок на уроках математики Методичні статті 3.Дальтон-технологія - інноваційна технологія самореалізаціїта самовдосконаленняучнів 2.Формування громадянської компетентності на уроках математики 1.Формування математичної компетентності у викладанні математики 4. Шляхи здійснення міжпредметних зв’язків при вивченні математики
Мої публікації в електронних виданнях Сайт «Всеосвіта», Метод математичної індукції та його застосування до розв’язування нерівностей Сайт “Всеосвіта “ Міжпредметні зв’язки на уроках математики Сайт “Всеосвіта” Шляхи здійснення міжпредметних зв’язків на уроках математики Онлайн бібліотека ПТО Хмельниччини “Ключові компетентності у викладанні математики. Формування математичної компетентності за допомогою задач з життєвим навантаженням.”
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА» No1-2 (42-43) 2014 «Міжпредметні зв’язки на уроках математики» НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА» No1-2 (48-49) 2017 «Технологія кейс-методу на уроках математики» НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА» No1-2(54-55) 2020 «Дальтон-технологія - інноваційна технологія самореалізації та самовдосконалення учнів.” https://drive.google.com/file/d/1g_RTb4hTaCDMU45jYCDAQ-QRMjphaaE1/view https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2391875574247903&set=gm.2360050464287233&type=3&theater&ifg=1 Мої публікації на електронно-паперових носіях
Предметні тижні 2016 р. - 2020 р. щорічні тижні математики Позаурочна діяльність Математичний гурток “Інтеграл” Факультатив з математики
Науково-дослідницька діялбьність Мала академія наук “Піраміди” (2 місце) “Метод математичної індукції”(2 місце) “Задачі на відсотки,та способи їх роз’язання” (3 місце) “Взаємозв’язок економіки та математики” (3 місце), “Булева алгебра. Алгебра логіки”, “Порівняльна характеристика геометричного місця точок на площині і в просторі”.
Участь у професійному і творчому педагогічному конкурсах Обласна виставка матеріалів комплексно-методичного забезпечення предметів загальноосвітньої ідготовки «Педагогічні ідеї та знахідки» - 2019 http://oksanakolodnjuk.blogspot.com/
https://www.youtube.com/watch?v=qZBIAu1YCns&feature=youtu.be https://drive.google.com/file/d/1V2CbTvKVNKfsSyg2mmVIl4KyH8L4JtNy/view Участь в обласному вебінарі математиків
“Вчитель – це той, хто не затискує, а визволяє; не пригнічує, а підносить; не мне, а формує; не диктує, а вчить; не вимагає, а запитує; той хто переживає разом з дитиною багато натхнених хвилин” Януш Корчак
Схожі презентації
Категорії