Подорож до країни казок
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Правознавчий брейн - ринг “Подорож до країни казок” із 3-А кл. Підготував практичний психолог школи - Яцук Вікторія Володимирівна Місце проведення заходу - КЗ “Таврійська спеціальна ЗОШ-інтернат I-II ступенів” Херсонської обласної ради
Мета правознавчого заняття: через казкотерапію допомогти дітям усвідомити порушення власних прав на відповідних прикладах; допомогти дітям усвідомити свою значимість і бажаність у школі і вдома; сформувати людяність та гідність в оточуючому середовищі; ввести в словниковий запас такі слова як права та обов’язки школяра та навчити їх правильно застосовувати у повсякденному житті; виховувати повноцінну і толерантну особистість дитини. формувати зацікавленість учнів у вивченні Конвенції ООН про права дитини; вміння використовувати свої знання на практиці; виховувати в учнів почуття патріотизму, свідомої громадської позиції.
І тур „ Правознавча бліц – розминка ” Розв'язати кросворд «Права дитини». Кожне право назвати одним словом і вписати в клітинки кросворда. Запитання для дітей: Право допомагати дорослим у роботі. Право бути таким, як усі. Право мати повноцінну їжу. Право бути щасливим, бажаним, потрібним. Право ходити до школи. Право звернутися до лікаря. Право на існування у світі. Право не бути ображеним та скривдженим. Право мати дах над головою. Право отримувати повідомлення, новини. 11) Право на дозвілля.
ІІ тур «Ми – законодавці» Завдання туру: Хто швидше правильно пронумерує черепашок зі словами, то зможе дізнатися важливу інформацію. Чим право відрізняється від обов’язку ? (Право - можу, обов'язок - треба).
ІII тур «Казкова правознавча лотерея» Перегляд відеороліків на тему: “Казкові герої в країні прав та обов'язків”. Завдання для команд – якнайшвидше знайти правопорушення в мультфільмах, та чітко їх обґрунтувати. За кожну правильну відповідь команда отримує частину карти до країни казок.
IV тур «Судовий процес» До кожної команди звернулися герої відомих казок , їхні портрети у конвертах . Вони повідомили , що були порушені їх права . Які права були порушені ? 1) «Червона Шапочка» Сірий Вовк порушив статтю 3 Деклараціїї прав людини, кожна людина має право на життя , свободу і на недоторканність 2) «Попелюшка», кожна дитина має право на любов і піклування, на сім’ю. 3) “Троє поросят”, кожна дитина має право на житло та право на володіння майном . Вовк позбавив їх цього права, за що повинен бути покараний .
V Підсумок турніру. Нагородження переможців. У народі кажуть: «Права знає , а про обов’язки забув». Пам’ятайте ж, любі діти, В злагоді потрібно жити . А обов’язки й права – це усьому голова.
Схожі презентації
Категорії