ОСНОВИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1.ЩО ТАКЕ МОЛОДІЖНЕ СЛУЖІННЯ Це робота церкви, яка виконується: Для молоді Разом з молоддю Самою молоддю Молодіжне служіння нашої церкви включає програми, направлені на задоволення потреб вікових груп, починаючи з молодших школярів і завершуючи зрілою молоддю.
Маленькие овечки 4 года Клуб «Вестник» 16-21 год Активные бобры 5 лет СТРУКТУРА ВІДДІЛУ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ "Заботливые ручки" 9 лет "Строители" 8 лет "Солнечные лучики" 7 лет "Занятые пчелки" 6 лет Клуб Искателей приключений 6-9 лет "Проводник" 15 лет "Путешественник" 14 лет "Разведчик" 13 лет "Исследователь" 12 лет "Спутник" 11 лет "Друг" 10 лет Старший руководитель следопытов Мастер-проводник от 16 лет Клуб Следопытов 10-15 лет Студенческие ассоциации 16-30 лет Молодежные федерации 16-30 лет Молодежные центры 16-30 лет Молодежные клубы 16-30 лет Молодежное общество от 16 до 30 лет Відділ Молодіжного Служіння по рівням і віковим групам Лагерная ассоциация Руководитель следопытов
2. КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ Спасіння Служіння Переслідуємо подвійну мету: 1. Привести молодь до спасаючих взаємовідносин з Христом 2. Підготовити її для служіння іншим * Базовою організаційною одиницею молодіжної роботи являється місцева громада * Служіння молоді в основному направлено на підготовку молоді для служіння: а) керівництво адвентистською молоддю б) наставництво в дитячому і підлітковому служінні по програмі Майстер-Провідник * На пасторах, пресвітерах церкви і молодіжних керівниках лежить відповідальність сприяти зросту сильних товариств адвентистської молоді в усіх громадах і групах на своїй території
3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ З перших днів існування Церкви АСД вона росла і розвивалася завдяки служінню, посвяченю і місіонерській ревності молоді. Багато хто з піонерів Церкви під час її заснування, були молодими людьми. З тієї пори молодь може і бере на себе відповідальність у служінні. «Церковь давно ожидает помощи молодых людей, которые бы могли смело свидетельствовать о Христе, которые бы своей пламенной ревностью могли разбудить дремлющие силы народа Божьего и таким образом укрепить влияние Церкви в этом мире» Ellen White, Messages to Young People (Nashville: Southern, 1930), 25.
3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ В 1879 році в м. Хазелтон, ш. Мічіган Гарі Фенер – 16 років і Лютер Уоррен – 14 років. Невелика група молодих людей, в одній із помісних громад, збиралися щотижня разом для: молитви і дослідження Біблії, співу, місійної роботи та корисного проводження часу. 12 років після молодий юнак Мід Мак Гвайр, недивлячись на протистояння деяких дорослих, почав проводити молодіжні зустрічі. Дух Божий працював в декількох місцях: 1891 – молодіжне тов., в Антіго шт. Вісконсін; 1893 – МТ в Лінкольні, шт.,Небраска і, в кінці кінців, з’явилися поради від О.Уайт, в яких говорилось, що “групи молодих людей повинні бути організованними в кожній церкві”. В 1894 – Лютер Уорен організував в Південній Дакоті групи молоді, які отримали назву “Сонячне світло”, Гарі Фенер – 16 років і Лютер Уоррен – 14 років. Хвилювання з приводу духовних потреб однолітків в церкві і за її межами привело до того, що вони почали проводити зустрічі в домі Лютера. (Хл + Дівч)
3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ 1899 – К-я штата Огайо була першою, яка офіційно організувала роботу з молодю, а через декілька років вже було 16 молодіжних товариств в шт. Айова В 1901 році, ГК назначила с. Флору Плюмер з відділу СШ, займатися молодіжним служінням і розпрацювати офіційний план організації даного служіння. В 1907 рік – на Сесії ГК в Швейцарії, було схвалено створення молодіжного відділу в ГК, а Мільтон Керн, був обраний його керівником. В цьому ж році відділ, що займався молодіжним служінням, отримав назву: “ Відділ місіонерів-добровольців молодіжного служіння Церкви АСД”
3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ З 1911 року почали появлятись клуби для дітей В 1922 році – почали проводитися класи місіонерів-добровольців В 1926 році – в одній із конференцій було проведено перше офіційне табірне зібрання місіонерів-добровольців В 1928 році – Курс навчання для лідерів В 1928 році – перший конгрес місіонерів-добровольців в Німеччині В 1969 – Цюріхе, Швейцарія – була проведена перша всесвітня зустріч молодих адвентистів В 1946 році Джон Ханкок організував перший клуб слідопитів в південно-східній конференції Каліфорнії, в Ріверсайді В 1950 році – ГК прийняла рішення про організацію Клубу Слідопит 1959 рік – розпочалася програма студентів-місіонерів (виїзди на місіонерську роботу) В 1978 році – Відділ адвентистської молоді
4. БІБЛІЙНІ ПРИНЦИПИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ Сім'я Церква Повторення Закону 6:6-7 Псалом 144:4 Єфесянам 6:4 Малахії 4:5-6 Біблія наповнена багатьма прикладами покликання молодих людей на служіння ЗАВДАННЯ: СЗ і НЗ * знайдіть уривки, тексти які пов’язані з дітьми/молоддю 1Тим.4:12 На сторінках Біблії ми часто бачимо, як Господь спонукує нас передавати знання Божої любові і Його принципів підростаючому поколінню. - В першу чергу ця відповідальністьлежить на сім’ї, але в контексті Біблії вона розповсюджується на всіх людей і особливо на Божу церкву.
Богослов’я молодіжного служіння Що таке богослов’я? Богослов’я можна визначити як “розмову про Бога” або “знання про Бога” Розглядаючи молодіжне служіння перші питання які ми маємо поставити: “Яке моє богослов’я молодіжного служіння?” “ Як мій погляд на Бога впливає на мої взаємовідносини з молодими людьми?” Ваша уява про Бога – буде впливати на молодіжне сл., Якщо Бог суворий, жорстокий – так і ви себе будете вести Якщо Бог – любов, доброта, який віддав Сина Свого – то яким ви Його представите молоді?
Богослов’я молодіжного служіння “Наше особисте богослов’я впливає на все, що ми робимо в молодіжній роботі, воно впливає на тип вістки, яку ми несемо, відгуки, яких ми очікуємо, прогрес молоді, якій ми служимо, наші методи консультування, побудова відносин. Все, що ми робимо, пов’язано з тим, в що ми дійсно віримо”. (Jay Kesler, “Determining Your Theology of Youth Ministry)
Біблійне об’явлення про Бога (Бут.1:1; Рим.3:23; Бут.3:15) Бог дає нам Ісуса (Євр.1:1-3) Зрозуміла картина про Бога (Ів.14:8-9) Життя в Дусі (Лк.4:18) Церковне товариство (Дії2:42-47) Благодать, Поклоніння, Спілкування, Служіння Есхатологічна перспектива (Обявл. 14) Богослов’я молодіжного служіння
Богослов’я молодіжного служіння Будь-яке богослов’я молодіжного служіння, яке немає біблійної основи, буде просто філософією, що керується сучасними соціологічними, психологічними і політичними факторами. Наш зразок молодіжного служіння основується на житті та служінні Ісуса. * Мт.18:5-6 - молоді час від часу треба пропов., із цього тексту * Мт.18:10 – якщо ми не гарно поводимося з мол. Бог знає * одразу йде притча про загублену вівцю, хто це? * приклад Христа (11) – Бог зацікавлений, щоб ніхто не загинув * Христос прийняв образ людини, переживши втілення, щоб бути поруч із своїми дітьми * цим самим Він залишив нам приклад служіння втілення, а це означає: я іду туди де знаходиться молодь, тобто намагаюся їх зрозуміти
Богослов’я молодіжного служіння * Мт.19:13-15 Наскільки сьогодні церква відкрита для дітей та молоді? * Ів.21:15 – “люби молодь” * Дії 20:7 – скільки молоді ми вбили своїми проповідями? * Дії 5:6,10; 15:37-40 - Варнава – людина котра вірить в молодих людей - Павло – списав Марка на смітник, хоча згодом виріс, і бере на служіння молодого Тимофія * Чому ми знаходимо ці уривки про молодь в Біблії? * Можливо Бог хоче привернути нашу увагу на важливость служіння для дітей та молоді?
Богослов’я молодіжного служіння «Почему бы не рассматривать работу с молодежью в нашей стране как миссионерский труд наибольшей важности? Эта работа требует самого тонкого такта, огромной наблюдательности, самых искренних молитв о небесной мудрости…
Богослов’я молодіжного служіння ...Сатана особенно настойчиво обрушивается на молодежь. Но доброта, братолюбие и сочувствие, проистекающие из сердца, исполненного любовью к Иисусу, завоюют доверие молодых и спасут их от многих уловок врага… Следует уделять больше внимания вопросу о том, как построить работу с молодежью… Следует больше молиться о мудрости, которая необходима в работе с умами людей …
Богослов’я молодіжного служіння … Мы должны стремиться к тому, чтобы понимать чувства молодых, совместно с ними переживать их радости и горести, их конфликты и победы... Мы должны идти к ним, если желаем по-настоящему оказать помощь... Помните, что Бог наставляет нас сделать путь к небесам ярким и привлекательным». Е. Уайт «Служители Евангелия», стр. 207 – 212.
Християнська переміна «Чтобы показать Христа этому миру, мы, христиане, должны пережить внутреннее изменение, при котором мы не только будем вести себя, как вел Себя Иисус, но также и делиться Его любовью, тем, что Он ценил людей, Его состраданием и Его стремлением к справедливости и праведности. Подобный характер, твердо запечатленный в наших сердцах и разуме, будет готов ко всему (2 Кор. 3:2). Воплощение Иисуса в людях Божьих должно быть воплощением Божьей любви в личных взаимоотношениях». Lawrence O. Richards and Gib Martin, A Theology of Personal Ministry (Grand Rapids: Zondervan, 1981). 101.
Молодіжне служіння: основане на цій моделі, прагне іти до молодих людей туди, де вони знаходяться, і запропонувати їм пасторську турботу не тільки, як духовне керівництво, а також в якості консультантів, друзів, попутчиків по духовному мандруванню. Ісус являється нашим прикладом, і ми всі покликані до служіння,особистого і побудови взаємовідносин, які мають на увазі час проведений один на один.
Невід’ємна роль Святого Духа Дух Святой не был всего лишь второстепенным в жизни и служении Иисуса или ранней Церкви, скорее Дух был неотъемлемой частью жизни обоих. Любое богословие служения должно признавать неотъемлемую роль Третьей Личности Божества. Когда мы смотрим на роль Духа в жизни молодежного служителя, Он учит нас всему. Его работа – свидетельствовать о Христе, вести нас к истине. Он дает нам все необходимое для свидетельства и наделяет дарами для служения. Молодежь, те, кому мы служим, будут знать о жизни, наполненной Духом и пожелают, чтобы Он их тоже наполнил.
5. ФУНКЦІЇ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ 1. Підняти рівень духовного життя кожної окремо взятої молодої людини 2. Направити молодь до більш піднесених цілей 3. Навчити і підготовити до служіння 4. Відкрити можливості для допомоги і служіння людям 5. Викласти основи довіреного управління
6. МОЛОДІЖНЕ СЛУЖІННЯ В ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОМУ СВІТІ ЗРОЗУМІТИ ПОСТМОДЕРНІСТСЬКИЙ СВІТ, В ЯКОМУ ЖИВЕ НАША МОЛОДЬ ПРИЙНЯТИ ЙОГО ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ, ОДНОЧАСНО НАПРАВЛЯЮЧИ ПОГЛЯДИ МОЛОДІ ДО БІБЛІЙНОЇ ПРАВДИ, ЯКА ЗАЛИШАЄТЬСЯ НЕЗМІННОЮ НА ПРОТЯЗІ ТИСЯЧОЛІТЬ, НА ВІДМІНУ ВІД ПРОХОДЯЧИХ СВІТОГЛЯДІВ І ФІЛОСОФІЙ НАПРАВИТИ ПОГЛЯД МОЛОДИХ ЛЮДЕЙ ДО БІБЛІЙНОЇ ІСТИНИ, ПОЗНАЙОМИТИ З ІСУСОМ В багатьох відношенях перед молодіжним служінням сьогодні стоять ті ж задачі, що і за днів Лютера Уорена і Гаррі Феннера. Як тоді,так і сьогодні підлітки і молодь вступають в пору перемін і жіттєво важливих рішень. Вони закінчують навчання, думають про вибір професії і готуються до обрання супутника життя. Тому, в ці вирішальні роки юнацтво має потребу в підтримці зі сторони християнського товариства і в керівництві зрілих християн. Ця складова роботи з молоддю не зазнала змін за минулі 100 років. Однак дещо змінилося. Світ 21 ст., живе в іншій системі координат, ніж світ кінця 19 та 20 ст., Ми зазвичай думаємо про наркоманію або дошлюбні стосунки, так ці спокуси набагато сильніші. Але справа в тім, що в самому суспільстві відбулися більш глибокі та суттєві зміни: відбувся серйозний зсув в вітогляді більшості людей в тім, як вони сприймають істину. Раніше як християни так і не християни розглядали основні істини як абсолютні... Сьогоднішнє суспільство часто називають постмодерністським, і одним із кльочових факторів, що характерезує “постмодернізм”, являється ідея про те, що всі істини і цінності відносні, а не абсолютні. На простій мові це звучить так: “Що вірно для мене, може бути невірним для тебе”. Позитив в тому, що це може зробити молодь більш відкритою,гнучкою, сприйнятливою до багатогранності думок і суджень. Негатив – що молодь, навіть християнська, набагато в меньшій степені схильна розглядати біблійні цінності і норми як абсолютні категорії, примінимі до будь-якої людини і будь-якої ситуації. Це впливає на рішення які вони приймають в житті. Вони не спішать осудити гріх і поділитися євангельською звісткою з іншими, якщо в кожного своя істина. Тому задача пасторів: зрозуміти...(слайд)
«Имея такую хорошо обученную армию работников, как наша молодежь, можно представить, как скоро весть о распятом, воскресшем и скоро грядущем Спасителе может быть донесена всему миру» Е. Уайт, Воспитание, с 271
Схожі презентації
Категорії