X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ОСНОВИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ

Завантажити презентацію

ОСНОВИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ОСНОВИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ

Слайд 2

1.ЩО ТАКЕ МОЛОДІЖНЕ СЛУЖІННЯ Це робота церкви, яка виконується: Для молоді Разом з молоддю Самою молоддю Молодіжне служіння нашої церкви включає програми, направлені на задоволення потреб вікових груп, починаючи з молодших школярів і завершуючи зрілою молоддю.

Слайд 3

Маленькие овечки 4 года Клуб «Вестник» 16-21 год Активные бобры 5 лет СТРУКТУРА ВІДДІЛУ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ "Заботливые ручки" 9 лет "Строители" 8 лет "Солнечные лучики" 7 лет "Занятые пчелки" 6 лет Клуб Искателей приключений 6-9 лет "Проводник" 15 лет "Путешественник" 14 лет "Разведчик" 13 лет "Исследователь" 12 лет "Спутник" 11 лет "Друг" 10 лет Старший руководитель следопытов Мастер-проводник от 16 лет Клуб Следопытов 10-15 лет Студенческие ассоциации 16-30 лет Молодежные федерации 16-30 лет Молодежные центры 16-30 лет Молодежные клубы 16-30 лет Молодежное общество от 16 до 30 лет Відділ Молодіжного Служіння по рівням і віковим групам Лагерная ассоциация Руководитель следопытов

Слайд 4

2. КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ Спасіння Служіння Переслідуємо подвійну мету: 1. Привести молодь до спасаючих взаємовідносин з Христом 2. Підготовити її для служіння іншим * Базовою організаційною одиницею молодіжної роботи являється місцева громада * Служіння молоді в основному направлено на підготовку молоді для служіння: а) керівництво адвентистською молоддю б) наставництво в дитячому і підлітковому служінні по програмі Майстер-Провідник * На пасторах, пресвітерах церкви і молодіжних керівниках лежить відповідальність сприяти зросту сильних товариств адвентистської молоді в усіх громадах і групах на своїй території

Слайд 5

3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ З перших днів існування Церкви АСД вона росла і розвивалася завдяки служінню, посвяченю і місіонерській ревності молоді. Багато хто з піонерів Церкви під час її заснування, були молодими людьми. З тієї пори молодь може і бере на себе відповідальність у служінні. «Церковь давно ожидает помощи молодых людей, которые бы могли смело свидетельствовать о Христе, которые бы своей пламенной ревностью могли разбудить дремлющие силы народа Божьего и таким образом укрепить влияние Церкви в этом мире» Ellen White, Messages to Young People (Nashville: Southern, 1930), 25.

Слайд 6

3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ В 1879 році в м. Хазелтон, ш. Мічіган Гарі Фенер – 16 років і Лютер Уоррен – 14 років. Невелика група молодих людей, в одній із помісних громад, збиралися щотижня разом для: молитви і дослідження Біблії, співу, місійної роботи та корисного проводження часу. 12 років після молодий юнак Мід Мак Гвайр, недивлячись на протистояння деяких дорослих, почав проводити молодіжні зустрічі. Дух Божий працював в декількох місцях: 1891 – молодіжне тов., в Антіго шт. Вісконсін; 1893 – МТ в Лінкольні, шт.,Небраска і, в кінці кінців, з’явилися поради від О.Уайт, в яких говорилось, що “групи молодих людей повинні бути організованними в кожній церкві”. В 1894 – Лютер Уорен організував в Південній Дакоті групи молоді, які отримали назву “Сонячне світло”, Гарі Фенер – 16 років і Лютер Уоррен – 14 років. Хвилювання з приводу духовних потреб однолітків в церкві і за її межами привело до того, що вони почали проводити зустрічі в домі Лютера. (Хл + Дівч)

Слайд 7

3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ 1899 – К-я штата Огайо була першою, яка офіційно організувала роботу з молодю, а через декілька років вже було 16 молодіжних товариств в шт. Айова В 1901 році, ГК назначила с. Флору Плюмер з відділу СШ, займатися молодіжним служінням і розпрацювати офіційний план організації даного служіння. В 1907 рік – на Сесії ГК в Швейцарії, було схвалено створення молодіжного відділу в ГК, а Мільтон Керн, був обраний його керівником. В цьому ж році відділ, що займався молодіжним служінням, отримав назву: “ Відділ місіонерів-добровольців молодіжного служіння Церкви АСД”

Слайд 8

3. КОРОТКА ІСТОРІЯ АДВЕНТИСТСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ З 1911 року почали появлятись клуби для дітей В 1922 році – почали проводитися класи місіонерів-добровольців В 1926 році – в одній із конференцій було проведено перше офіційне табірне зібрання місіонерів-добровольців В 1928 році – Курс навчання для лідерів В 1928 році – перший конгрес місіонерів-добровольців в Німеччині В 1969 – Цюріхе, Швейцарія – була проведена перша всесвітня зустріч молодих адвентистів В 1946 році Джон Ханкок організував перший клуб слідопитів в південно-східній конференції Каліфорнії, в Ріверсайді В 1950 році – ГК прийняла рішення про організацію Клубу Слідопит 1959 рік – розпочалася програма студентів-місіонерів (виїзди на місіонерську роботу) В 1978 році – Відділ адвентистської молоді

Слайд 9

4. БІБЛІЙНІ ПРИНЦИПИ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ Сім'я Церква Повторення Закону 6:6-7 Псалом 144:4 Єфесянам 6:4 Малахії 4:5-6 Біблія наповнена багатьма прикладами покликання молодих людей на служіння ЗАВДАННЯ: СЗ і НЗ * знайдіть уривки, тексти які пов’язані з дітьми/молоддю 1Тим.4:12 На сторінках Біблії ми часто бачимо, як Господь спонукує нас передавати знання Божої любові і Його принципів підростаючому поколінню. - В першу чергу ця відповідальністьлежить на сім’ї, але в контексті Біблії вона розповсюджується на всіх людей і особливо на Божу церкву.

Слайд 10

Богослов’я молодіжного служіння Що таке богослов’я? Богослов’я можна визначити як “розмову про Бога” або “знання про Бога” Розглядаючи молодіжне служіння перші питання які ми маємо поставити: “Яке моє богослов’я молодіжного служіння?” “ Як мій погляд на Бога впливає на мої взаємовідносини з молодими людьми?” Ваша уява про Бога – буде впливати на молодіжне сл., Якщо Бог суворий, жорстокий – так і ви себе будете вести Якщо Бог – любов, доброта, який віддав Сина Свого – то яким ви Його представите молоді?

Слайд 11

Богослов’я молодіжного служіння “Наше особисте богослов’я впливає на все, що ми робимо в молодіжній роботі, воно впливає на тип вістки, яку ми несемо, відгуки, яких ми очікуємо, прогрес молоді, якій ми служимо, наші методи консультування, побудова відносин. Все, що ми робимо, пов’язано з тим, в що ми дійсно віримо”. (Jay Kesler, “Determining Your Theology of Youth Ministry)

Слайд 12

Біблійне об’явлення про Бога (Бут.1:1; Рим.3:23; Бут.3:15) Бог дає нам Ісуса (Євр.1:1-3) Зрозуміла картина про Бога (Ів.14:8-9) Життя в Дусі (Лк.4:18) Церковне товариство (Дії2:42-47) Благодать, Поклоніння, Спілкування, Служіння Есхатологічна перспектива (Обявл. 14) Богослов’я молодіжного служіння

Слайд 13

Богослов’я молодіжного служіння Будь-яке богослов’я молодіжного служіння, яке немає біблійної основи, буде просто філософією, що керується сучасними соціологічними, психологічними і політичними факторами. Наш зразок молодіжного служіння основується на житті та служінні Ісуса. * Мт.18:5-6 - молоді час від часу треба пропов., із цього тексту * Мт.18:10 – якщо ми не гарно поводимося з мол. Бог знає * одразу йде притча про загублену вівцю, хто це? * приклад Христа (11) – Бог зацікавлений, щоб ніхто не загинув * Христос прийняв образ людини, переживши втілення, щоб бути поруч із своїми дітьми * цим самим Він залишив нам приклад служіння втілення, а це означає: я іду туди де знаходиться молодь, тобто намагаюся їх зрозуміти

Слайд 14

Богослов’я молодіжного служіння * Мт.19:13-15 Наскільки сьогодні церква відкрита для дітей та молоді? * Ів.21:15 – “люби молодь” * Дії 20:7 – скільки молоді ми вбили своїми проповідями? * Дії 5:6,10; 15:37-40 - Варнава – людина котра вірить в молодих людей - Павло – списав Марка на смітник, хоча згодом виріс, і бере на служіння молодого Тимофія * Чому ми знаходимо ці уривки про молодь в Біблії? * Можливо Бог хоче привернути нашу увагу на важливость служіння для дітей та молоді?

Слайд 15

Богослов’я молодіжного служіння «Почему бы не рассматривать работу с молодежью в нашей стране как миссионерский труд наибольшей важности? Эта работа требует самого тонкого такта, огромной наблюдательности, самых искренних молитв о небесной мудрости…

Слайд 16

Богослов’я молодіжного служіння ...Сатана особенно настойчиво обрушивается на молодежь. Но доброта, братолюбие и сочувствие, проистекающие из сердца, исполненного любовью к Иисусу, завоюют доверие молодых и спасут их от многих уловок врага… Следует уделять больше внимания вопросу о том, как построить работу с молодежью… Следует больше молиться о мудрости, которая необходима в работе с умами людей …

Слайд 17

Богослов’я молодіжного служіння … Мы должны стремиться к тому, чтобы понимать чувства молодых, совместно с ними переживать их радости и горести, их конфликты и победы... Мы должны идти к ним, если желаем по-настоящему оказать помощь... Помните, что Бог наставляет нас сделать путь к небесам ярким и привлекательным». Е. Уайт «Служители Евангелия», стр. 207 – 212.

Слайд 18

Християнська переміна «Чтобы показать Христа этому миру, мы, христиане, должны пережить внутреннее изменение, при котором мы не только будем вести себя, как вел Себя Иисус, но также и делиться Его любовью, тем, что Он ценил людей, Его состраданием и Его стремлением к справедливости и праведности. Подобный характер, твердо запечатленный в наших сердцах и разуме, будет готов ко всему (2 Кор. 3:2). Воплощение Иисуса в людях Божьих должно быть воплощением Божьей любви в личных взаимоотношениях». Lawrence O. Richards and Gib Martin, A Theology of Personal Ministry (Grand Rapids: Zondervan, 1981). 101.

Слайд 19

Молодіжне служіння: основане на цій моделі, прагне іти до молодих людей туди, де вони знаходяться, і запропонувати їм пасторську турботу не тільки, як духовне керівництво, а також в якості консультантів, друзів, попутчиків по духовному мандруванню. Ісус являється нашим прикладом, і ми всі покликані до служіння,особистого і побудови взаємовідносин, які мають на увазі час проведений один на один.

Слайд 20

Невід’ємна роль Святого Духа Дух Святой не был всего лишь второстепенным в жизни и служении Иисуса или ранней Церкви, скорее Дух был неотъемлемой частью жизни обоих. Любое богословие служения должно признавать неотъемлемую роль Третьей Личности Божества. Когда мы смотрим на роль Духа в жизни молодежного служителя, Он учит нас всему. Его работа – свидетельствовать о Христе, вести нас к истине. Он дает нам все необходимое для свидетельства и наделяет дарами для служения. Молодежь, те, кому мы служим, будут знать о жизни, наполненной Духом и пожелают, чтобы Он их тоже наполнил.

Слайд 21

5. ФУНКЦІЇ МОЛОДІЖНОГО СЛУЖІННЯ 1. Підняти рівень духовного життя кожної окремо взятої молодої людини 2. Направити молодь до більш піднесених цілей 3. Навчити і підготовити до служіння 4. Відкрити можливості для допомоги і служіння людям 5. Викласти основи довіреного управління

Слайд 22

6. МОЛОДІЖНЕ СЛУЖІННЯ В ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОМУ СВІТІ ЗРОЗУМІТИ ПОСТМОДЕРНІСТСЬКИЙ СВІТ, В ЯКОМУ ЖИВЕ НАША МОЛОДЬ ПРИЙНЯТИ ЙОГО ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ, ОДНОЧАСНО НАПРАВЛЯЮЧИ ПОГЛЯДИ МОЛОДІ ДО БІБЛІЙНОЇ ПРАВДИ, ЯКА ЗАЛИШАЄТЬСЯ НЕЗМІННОЮ НА ПРОТЯЗІ ТИСЯЧОЛІТЬ, НА ВІДМІНУ ВІД ПРОХОДЯЧИХ СВІТОГЛЯДІВ І ФІЛОСОФІЙ НАПРАВИТИ ПОГЛЯД МОЛОДИХ ЛЮДЕЙ ДО БІБЛІЙНОЇ ІСТИНИ, ПОЗНАЙОМИТИ З ІСУСОМ В багатьох відношенях перед молодіжним служінням сьогодні стоять ті ж задачі, що і за днів Лютера Уорена і Гаррі Феннера. Як тоді,так і сьогодні підлітки і молодь вступають в пору перемін і жіттєво важливих рішень. Вони закінчують навчання, думають про вибір професії і готуються до обрання супутника життя. Тому, в ці вирішальні роки юнацтво має потребу в підтримці зі сторони християнського товариства і в керівництві зрілих християн. Ця складова роботи з молоддю не зазнала змін за минулі 100 років. Однак дещо змінилося. Світ 21 ст., живе в іншій системі координат, ніж світ кінця 19 та 20 ст., Ми зазвичай думаємо про наркоманію або дошлюбні стосунки, так ці спокуси набагато сильніші. Але справа в тім, що в самому суспільстві відбулися більш глибокі та суттєві зміни: відбувся серйозний зсув в вітогляді більшості людей в тім, як вони сприймають істину. Раніше як християни так і не християни розглядали основні істини як абсолютні... Сьогоднішнє суспільство часто називають постмодерністським, і одним із кльочових факторів, що характерезує “постмодернізм”, являється ідея про те, що всі істини і цінності відносні, а не абсолютні. На простій мові це звучить так: “Що вірно для мене, може бути невірним для тебе”. Позитив в тому, що це може зробити молодь більш відкритою,гнучкою, сприйнятливою до багатогранності думок і суджень. Негатив – що молодь, навіть християнська, набагато в меньшій степені схильна розглядати біблійні цінності і норми як абсолютні категорії, примінимі до будь-якої людини і будь-якої ситуації. Це впливає на рішення які вони приймають в житті. Вони не спішать осудити гріх і поділитися євангельською звісткою з іншими, якщо в кожного своя істина. Тому задача пасторів: зрозуміти...(слайд)

Слайд 23

«Имея такую хорошо обученную армию работников, как наша молодежь, можно представить, как скоро весть о распятом, воскресшем и скоро грядущем Спасителе может быть донесена всему миру» Е. Уайт, Воспитание, с 271

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне