X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Моніторинг рівня знань

Завантажити презентацію

Моніторинг рівня знань

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Моніторинг рівня професійної компетентності вчителів Ценівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Підготувала заступник директора школи Павлюс Галина Григорівна

Слайд 2

Науково-методичною проблемою школи є: “Підвищення науково-теоретичного рівня і педагогічної майстерності вчителів, спрямованого на зростання їх професійності в системі компетентнісно орієнтованого навчання” Науково обґрунтований аналіз діяльності вчителя – основа вдосконалення навчального процесу Моніторинг – конкретна форма діагностики.

Слайд 3

Моніторинг рівня професійної компетентності вчителя історії Ценівської ЗОШ І-ІІІ ст. Димид Марії Василівни

Слайд 4

І етап – підготовчий Мета моніторингу: Отримати об’єктивну інформацію про професійну майстерність вчителя за результатами атестації, участі та результативності учнів школи у районних олімпіадах з історії, участі та результативності учнів школи у зовнішньому незалежному оцінюванні (ЗНО) з історії, вступу випускників 11 класу на історичні факультети вищих навчальних закладів. Визначити рівень професійності і педагогічної майстерності вчителя. Об’єкт: Атестаційні листи; Накази відділу освіти Козівської райдержадміністрації; Анкети; Запрошення на ЗНО; Сертифікати ЗНО (за згодою учнів та батьків); Довідки з місця навчання випускників 11 класу; Портфоліо учителя. Коло учасників: Адміністрація школи. Вчителі. Учні. Батьки. Встановлення термінів: 2010-2011 н. р.

Слайд 5

Опрацювання державних стандартів. Опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Опрацювання рекомендацій Тернопільського ОКІППО, Козівського РМК щодо атестації педагогічних працівників. Опрацювання нормативних документів з питань проведення ЗНО. Опрацювання нормативних документів з питань вступу випускників у навчальні заклади. Опрацювання нормативних документів з питань проведення учнівських олімпіад. Вивчення нормативних документів

Слайд 6

Участь учнів у районному (обласному) етапі олімпіад; Участь учнів в предметних конкурсах, турнірах; Участь учнів у зовнішньому незалежному оцінюванню з предмета; Вступ випускників у ВНЗ на історичний факультет; Виступи на, семінарах, конференціях; Участь у роботі предметних методичних об’єднань; Ставлення дітей до історії та їхня думка про роль предмета у шкільній освіті. Професійна зорієнтованість учнів. Професійна компетентність вчителя. Вибір методів дослідження: Аналіз документації; Аналіз портфоліо вчителя; Анкетування. Визначення критеріїв та показників оцінювання

Слайд 7

..\Без_імені.JPG ІІ етап - практичний Збір інформації Аналіз наповнення портфоліо вчителя

Слайд 8

Участь та результативність учнів у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії ВИСНОВКИ Найвищий результат участі в районних олімпіадах продемонстрували учні школи з історії у 2010-2011 н. р., – у 2007-2008 н. році (3 призери районних олімпіад і 1 учасник обласної олімпіади) Найнижчий результат участі в районних олімпіадах з історії продемонстрували учні школи у 2009-2010 н. р. (1 призер районних олімпіад).

Слайд 9

Участь та результативність випускників у ЗНО ВИСНОВКИ Найвищий результат участі в ЗНО учнів школи з історії у 2008-2009 н. р. ( 15 учнів із 28 ). Найвищі показники результативності ЗНО з історії виявили учні у 2007-2008 н. році – Тимків Іван – 200 балів, 2008-2009 н. році – Турчин Зоряна – 193 бали, 2009-2010 н. році – Павлюс Назар – 193,5 бали. Найнижчий результат участі в ЗНО з історії продемонстрували учні школи у 2006-2007 н. р. (ЗНО не було обов’язковим).

Слайд 10

Участь та результативність вступу випускників на історичні факультети ВНЗ ВИСНОВКИ Найвищий результат вступу випускників на історичні факультети ВНЗ у 2010-2011 н.р. (2 учні з 12-ти). Найнижчий результат вступу випускників на історичні факультети ВНЗ у 2006-2007 н.р. (1 учень з 25-ти).

Слайд 11

Анкетування Ставлення дітей до історії та їхня думка про роль предмета у шкільній освіті. а) вивчення історія дається мені легко ◌ цілком згоден - 50% ◌ швидше згоден - 25% ◌ швидше не згоден - 20 % ◌ зовсім не згоден – 5% б) мені хотілося б мати більше уроків історії у школі ◌ цілком згоден - 55% ◌ швидше згоден - 35% ◌ швидше не згоден - 5% ◌ зовсім не згоден - 5% в) вивчення історії приносить мені задоволення ◌ цілком згоден - 55% ◌ швидше згоден - 35% ◌ швидше не згоден - 5% ◌ зовсім не згоден - 5% е) історія мені потрібна для вивчення інших шкільних предметів ◌ цілком згоден - 45 % ◌ швидше згоден - 40% ◌ швидше не згоден - 10% ◌ зовсім не згоден - 5% Професійна компетентність вчителя б) самостійно проводите історичні дослідження ◌ на кожному чи майже кожному уроці - 50% ◌ майже на половині уроків -25% ◌ на деяких уроках - 20% ◌ ніколи – 5% в) пов’язуєте вивчене з повсякденним життям ◌ на кожному чи майже кожному уроці - 45% ◌ майже на половині уроків - 35% ◌ на деяких уроках - 5% ◌ ніколи – 5% д) використовуєте комп’ютерні програми ◌ на кожному чи майже кожному уроці - 45% ◌ майже на половині уроків - 35% ◌ на деяких уроках - 5% ◌ ніколи – 5% 4. Чи цікаво ведеться викладання історії? ◌ на кожному чи майже кожному уроці - 45% ◌ майже на половині уроків - 35% ◌ на деяких уроках - 5% ◌ ніколи – 5% 8. У яких конкурсах з історії Ви брали чи берете участь? «Лелека» - 7 учнів «Патріот» - 9 учнів Конкурс учнівської творчості - 2 учні Результати анкетування учнів 10 класу 2010-2011 навчального року В анкетуванні взяли участь 20 учнів класу

Слайд 12

Обробка результатів: заступник директора з навчально-виховної роботи, опрацювавши результати, готує аналітичну довідку.

Слайд 13

Узагальнення статистичної інформації: Нижче наведена інформація дає змогу зробити висновки про те, що рівень професійної майстерності вчителя Димид М.В. у період з 2006/2007 н. р. по 2010/2011 н. р. зріс. Висновки: Порівняльний аналіз результатів моніторингового дослідження дає змогу зробити загальні висновки про показники результатів участі учнів школи у районних олімпіадах з історії за період з 2006-2007 н. рік по 2010-2011 н. рік. Найвищий результат участі в районних олімпіадах продемонстрували учні школи з історії у 2010-2011 н. р., – у 2007-2008 н. році (3 призери районних олімпіад і 1 учасник обласної олімпіади). Най нижчий результат участі в районних олімпіадах з історії продемонстрували учні школи у 2009-2010 н. р. (1 призер районних олімпіад). Порівняльний аналіз результатів моніторингового дослідження дає змогу зробити загальні висновки про показники результатів участі учнів школи у ЗНО з історії за період з 2006-2007 н. рік по 2010-2011 н. рік. Найвищий результат участі в ЗНО учнів школи з історії у 2008-2009 н. р. ( 15 учнів із 28 ). Найвищі показники результативності ЗНО з історії виявили учні у 2007-2008 н. році – Тимків Іван – 200 балів, 2008-2009 н. році – Турчин Зоряна – 193 бали, 2009-2010 н. році – Павлюс Назар – 193,5 бали. Найнижчий результат участі в ЗНО з історії продемонстрували учні школи у 2006-2007 н. р. (ЗНО не було обов’язковим). Найвищий результат вступу випускників на історичні факультети ВНЗ у 2010-2011 н.р. (2 учні з 12-ти). Найнижчий результат вступу випускників на історичні факультети ВНЗ у 2006-2007 н.р. (1 учень з 25-ти). ІІІ етап – підсумковий Професійна компетентність вчителя історії Димид Марії Василівни висока. Учні володіють міцними знаннями з предмета, з охотою відвідують уроки і позакласні заходи, беруть участь у предметних конкурсах і турнірах. Батьки та школярі задоволені викладанням історії у школі. Вчитель створює умови для розвитку здібностей дітей, готує їх до самостійного життя. В учнів не виникає потреби навчатися в інших вчителів історії, оскільки рівень методичної готовності Димид Марії Василівни для підготовки школярів до участі в ЗНО досить високий. Тому деякі учні 10 класу виявили бажання продовжувати навчання за спеціальністю історія у ВНЗ.

Слайд 14

Прийняття управлінських рішень: Пропонувати Козівському РМК вивчити досвід роботи вчителя Димид М.В. з метою узагальнення та поширення серед педпрацівників району. Рекомендувати вчителю Димид М.В. узагальнити методичні матеріали з досвіду роботи з наступною публікацією на сторінках фахових видань. ЗДНВР провести індивідуальну бесіду з вчителем історії з питання пошуку шляхів покращення результативності учасників районних олімпіад. Розглянути на нараді при директору. Дирекції школи провести індивідуальну бесіду з вчителем історії з питання пошуку шляхів покращення показників участі та результативності учасників ЗНО. ЗДНВР провести індивідуальну бесіду з вчителем історії з питання заохочення та стимулювання до обрання професії історика.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне