Міжнародний центр досконалості для громадсько-активних шкіл Кріс
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Громадсько-активні школи – огляд Міжнародний центр досконалості для громадсько-активних шкіл Кріс Джонс *
Міжнародний центр досконалості для громадсько-активних шкіл Порада Підтримка Розповсюдження Дослідження Проекти Взаємодія ОСВІТНЯ СПІЛЬНОТА *
Громадсько-активні школи у світі Канада та США Великобританія, Скандинавія, Угорщина, Чеська республіка, Польща, Нідерланди та Балкани, Молдавія, Україна, Росія, Вірменія, Монголія та Казахстан Південна та Латинська Америка. Японія, Індонезія, Філіппіни, Австралія, Велика кількість шкіл в Африці і південно-східній Азії. *
Визначення Загальні характеристики Батьки як партнери Партнерство для надання послуг Волонтерство – в школі та поза нею Відкритість та плюралістичність Включення дітей незалежно від їх соціального статусу, релігії, етнічної приналежності, сексуальних уподобань, демонстрація переконання, що діти, включаючи дітей з фізичними вадами, мають право на доступ до високоякісної освіти. Фундаментальні цінності МЦДГАШ Прозорість та відповідальність Відкритість для всіх, прагнення досягти тих, хто є виключеним Спроможність до зросту Відданість до доступу до навчання для всіх, включаючи найменш привілейованих *
Міжнародні стандарти якості Лідерство Партнерство Соціальна інклюзія Послуги Волонтерство Навчання протягом життя Розвиток спільноти Залучення батьків Шкільна культура *
Залучення до політики Гнучкість у викладанні освітньої програми Свобода у дотриманні циклів планування для допомоги у побудові партнерства Свобода керівного органу чи керівництва в управлінні шкільною територією поза навчальним часом, щоб використовувати її для спільноти Свобода співробітників щодо залучення волонтерів до школи та дозволу учням виходити за межі школи (із дотриманням необхідних заходів безпеки) *
Залучення до стратегічного планування Процес: Стейкхолдери, реалістичність, виконання Стратегічні плани повинні включати: партнерів фінансування навчання оцінку інклюзію * Плани дій повинні включати: деталі строки, обов’язки щодо інклюзії n
Лідерство * Управлінська роль Лідерська роль – управлінські обов’язки + Брати на себе відповідальність за навчальні досягнення учнів Брати на себе відповідальність за навчальні досягнення учнів та визнавати, що цьому допомагає навчальна культура у спільноті, яка підтримує учнів та бере на себе додаткову відповідальність щодо внесків до соціального, екологічного та економічного добробуту спільноти Відповідальність за прийняті рішення Надихати інших розділити візію та реалізовувати її через дію Використання шкільних ресурсів Ділитися ресурсами з іншими – шкільні ресурси для блага спільноти, а ресурси спільноти – для блага учнів у школі Забезпечення роботи персоналу відповідно до високих стандартів їх компетенції Надихати та підтримувати співробітників, щоб вони розуміли інновації та брали на себе ініціативу Управляти ресурсами ефективно та розсудливо Залучати додаткові ресурси від інших, наприклад, пов’язувати бюджети, отримувати спонсорську допомогу від бізнесу, волонтери від спільноти Моніторити роботу Моніторити та оцінювати роботу Доповідати владі та батькам про досягнення Ділитися цілями з іншими та святкувати успіхи і вчитися на невдачах
Навчання лідерству Лідерство включає складний комплекс цінностей, навичок , знань, ставлення, концепцій Візія Соціальне включення Розбудова партнерства Розширення знань про партнерів та їх пріоритети Знання спільноти, якій служите Знання, що служите спільноті Джерела фінансування Процеси стратегічного планування Оцінка, моніторинг, аналіз Стиль співробітництва та розповсюдження Побудова мережі *
Навчання вчителів Знання про буття спільноти Обов’язки стосовно соціальної інклюзії та розуміння того, як мова, візуальні репрезентаціх людей у матеріалах та різноманітні практики можуть збільшити чи зменшити рівність у доступі до навчання Розуміння прихованого навчального плану та Знання, як проводити аналіз та оцінку потреб Розуміння структури проекту Розуміння, як працює партнерство Бажання та здатність позитивно працювати з партнерами Бажання брати на себе ініціативу та впевненість у цьому *
Допоміжний персонал громадсько-активних шкіл та навчання волонтерів Візія громадсько-активних шкіл Стандарти поведінки, очікуваної від усіх на території школи Відданість усіх співробітників соціальній інклюзії Дисциплінарні процеси Їх власний внесок та цінність для шкільної спільноти *
Потреба у дослідженні * Вплив громадсько-активних шкіл на навчальні досягнення Внесок громадсько-активних шкіл до інших соціальних питань, наприклад, здорових сімей, стабільності, розвитку підприємництва, соціального капіталу, єдності спільноти
Схожі презентації
Категорії