Кондратюк
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Педагогічний досвід вчителя образотворчого мистецтва вищої категорії, вчителя-методиста спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 Христинівської районної ради Черкаської області Кондратюк Наталії Вікторівни Використання інформаційно- комунікаційних технологій під час вивчення предметів художньо-естетичного циклу.
Інформатизація освіти - провідний напрям підвищення результативності навчального процесу ШЛЯХОМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ Інформаційно- комунікаційних технологій Систему уроків Гурткові заняття Самоосвіту Виховну роботу Художньо-естетичне середовище ЧЕРЕЗ
Головна мета інформатизації освіти зробити урок сучасним (із точки зору використання технічних засобів); наблизити його до світосприймання сучасного учня, який вважає за краще використовувати інформацію, здобуту за допомогою технічних засобів; установити стосунки взаєморозуміння, взаємодопомоги між учителем і учнем; допомагає емоційно й образно подати матеріал. Очікуваний результат:
Програмне забезпечення для уроків художньої культури та образотворчого мистецтва: Електронні підручники:
Програми MS Office: Word Power Point Microsoft Publisher Excel Графічні редактори: Paint.NET Photoshop Освітні ресурси мережі інтернет енциклопедія мистецтва : http://www.artprojekt.ru/Menu.html Колекція: світова художня культура – http://artclassic.edu.ru/ Коллекция Золотой глобус (Фильмы 1—116 ) [2009—2012 г., Документальный, познавательный] (DVDRip) http://www.ex.ua/5725373 Миколаївський обласний музей ім. В.В.Верещагіна» http://vereschagin.com.ua/ · Музейний простір України - http://prostir.museum/ · Музей культурної спадщини - http://users.i.com.ua/~museum/ · Мистецтво України - http://www.art.kiev.ua/ · Галерея мистецтв - http://www.art.lutsk.ua/
Інтернет-посилання з образотворчого мистецтва: Національний музей народного мистецтва Гуцульщини та Покуття - http://hutsul.museum/exposition/virtual/ Музей писанкового розпису - http://pysanka.museum/ Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини - http://hutsul.museum/museum/structure/kosiv/ Яремчанський музей етнографії та екології Карпатського краю - http://hutsul.museum/museum/structure/yaremche/ Державний Ермітаж - http://www.hermitagemuseum.org/ Ікона - http://www.icon-art.narod.ru/ Світ Леонардо да Вінчі, біографія, творчість, живопис - http://worldleonard.h1.ru/ Галерея Лувра - http://luvrgallery.narod.ru/ Російський музей - http://www.rusmuseum.ru/
ІКТ можна використовувати на будь-якому етапі уроку: у процесі перевірки домашньої роботи, актуалізації знань, вивчення нового матеріалу, закріплення, повторення вивченого матеріалу, контролю, оцінювання знань. При цьому комп'ютер виконує такі функції: 1. У функції вчителя комп'ютер являє собою: - джерело навчальної інформації; - наочний посібник; - тренажер; засіб діагностики і контролю. 2. У функції робочого інструменту: - засіб підготовки текстів, їх зберігання; - графічний редактор; - засіб підготовки виступів; - обчислювальна машина великих можливостей.
Використання ІКТ на різних етапах уроку: Етапи уроків Засвоєння набутих знань Вивчення нового матеріалу Узагаль- нення, системати- зація знань Практичне застосування одержаних знань, умінь, навичок М е т о д и Навчальне відео Гра Віртуальна подорож у музеї та галереї Інтерактивні комп'ютерні ігри Демонстрація послідовності виконання практичної роботи тести Інтерактивні комп'ютерні ігри Метод художніх проектів Моделювання
Висновок : Інформаційно-комунікаційні технології стали потужним інструментом для отримання школярами найрізноманітнішої інформації, ефективним засобом формування художньо-практичної та інформаційної компетентності. Досвід творчості, набутий учнями в процесі навчання різним видам мистецтва, переноситься в усі інші сфери діяльності.
1. Бабій К. Нетрадиційний урок за проектною технологією.//Управління школою.–2007. - №1. 2. Гумінська О. Використання мультимедійних засобів – оновлення методики викладання мистецтв. // Мистецтво та освіта. – 2009. - №4, 3. 3. Забарна А. Інформаційні технології. // Бібліотека «Шкільний світ». – 2004. 4. Кнорр Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках. // Сучасна школа України. – 2012. - №1. 5. Кондратова В. Застосування методу проектів на уроках художньої культури. // Мистецтво та освіта. – 2010. - №4. 6. Метод проектів. // Завуч. – 2005. - №14. 7. Мелашенко К. Технологія проектного навчання. // Завуч. – 2006. - №134. 8. Педагогічний кейс. Художня культура. 9, 10, 11 клас. Рівне: ПП «Контур плюс». – 2009. 9. Порохня Л. Метод проектів у навчальній діяльності. // Директор школи.–2006. - №42. 10. Робота над мистецьким проектом. // Мистецтво в школі. – 2011. - №1. 11. Шкаверо І. Комп’ютерні технології як засіб художнього виховання. // Шкільний світ. – 2010. - №4(34). http://www.moippo.mk.ua/attachments/article/1190/G%20презентація%20досвіду.pdf http://www.lenagold.ru/gla/shkola.html
Схожі презентації
Категорії