філософська лірика
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Василь Стус Філософська лірика митця Ми ще повернемось, обов'язково повернемось, бодай – ногами вперед, але: не мертві, але: не переможені, але: безсмертні. В. Стус
Василь Стус Філософська лірика митця Ми ще повернемось, обов'язково повернемось, бодай – ногами вперед, але: не мертві, але: не переможені, але: безсмертні. В. Стус
Мета уроку: Ознайомитись із творчим доробком зрілого митця. Розкрити пристрасність, історичне тло, широту діапазону поетичного мислення В. Стуса. Вчитися сприймати філософську лірику, аналізувати поезії.
Аналіз поезії “Як добре те, що смерті не боюсь я” З якими біблійними, історичними образами з'єднує асоціативно поет ліричного героя? Які життєві принципи декларує автор?
Екзистенційна лірика – вірші, в яких розкривається внутрішня сутність людини, те глибинне, внаслідок якого кожна особистість є неповторною.
Аналіз поезії “Ярій, душе. Ярій, а не ридай...” Словникова робота: 1) яріти – випромінювати яскраве світло; 2) яріти – виявляти зло, лють. Аналіз поезії: Зверніть увагу на образи поезії. Об'єднайте їх у дві протилежні за змістом метафоричні групи. Розкрийте їх філософію. Яку роль відіграють епітети на позначення кольору?
Аналіз поезії “Ярій, душе. Ярій, а не ридай...” Історична основа твору – вбивство художниці Алли Горської (1970 р.) Словникова робота: 1) яріти – випромінювати яскраве світло; 2) яріти – виявляти зло, лють. Зверніть увагу на образи поезії, об'єднайте їх у дві протилежні за змістом метафоричні групи, розкрийте їх філософію. Яку роль відіграють епітети на позначення кольору?
Аналіз поезії “Не можу я без посмішки Івана...” Історична основа : арешт друга, письменника, літературознавця Івана Світличного (1965 р.) Сформулюйте питання, що допоможуть розкрити ідейний зміст поезії.
Ми ще повернемось, обов'язково повернемось, бодай – ногами вперед, але: не мертві, але: не переможені, але: безсмертні. В. Стус Я пишу вірші і гадаю, що колись то буде потрібно моєму народові. А що мене мучать за них – то що ж зробиш?.. Це вже доля, а долі не обирають... В. Стус
Домашнє завдання Виразне читання поезій. Есе “Я і Стус: лінії перетину”. Індивідуально: для самостійного читання – “Верстаю шлях – по вимерзлій пустелі...”, “Сховатися од долі – не судилось”, “Господи, гніву пречистого...” Індивідуально: дослідження “Лексичні особливості поезій В. Стуса”
Схожі презентації
Категорії