ДОСВІД РОБОТИ З ЕТИКИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Опис власного педагогічного досвіду Копиці Валентини Анатоліївни „Використання інноваційних технологій на уроках етики”
Копиця Валентина Анатоліївна вчитель етики, спеціаліст першої категорії Комунікальний заклад „Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів смт. Сутиски”
Педагогічне кредо: "Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то немину-че починається відставання"
Науково-методична навчальна тема: „Використання інноваційних технологій на уроках етики” Мета педагогічної діяльності : самовдосконалення особистості вчителя і учня через пізнання нового; постійний педагогічний пошук оптимальних прийомів та методів навчання з метою впровадження інноваційних технологій на уроках етики.
Академік В.М.Глушков писав: «Людина, яка на початку ХХІ ст. не буде вміти користуватися комп’ютером, уподібниться людині початку ХХ ст., яка не вміла ні читати, ні писати»
Складові ефективності й успішності уроку можна зобразити так: Глибокі теоретич-ні знання Ретельна підготовка уроку Творчий підхід учителя Ефективний урок
Як відомо, за допомогою органів слуху людина сприймає тільки 15% інформації, за допомогою органів зору 25%, проте за комплексного сприйняття інформації, за допомогою органів зору та слуху кількість інформації, яку сприймає людина, збільшується до 65%.
Впровадження інноваційних технологій на уроках етики сприяє: формуванню організаційних, інформаційних, комунікативних компетентностей учнів, міцному засвоєнню програмового матеріалу. Використання комп'ютера, медіа засобів на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.
На мою думку, вартими уваги є такі напрями роботи з використання інформаційних технологій: - створення тематичних добірок наочних матеріалів; тестування учнів; створення відео-матеріалів; засвоєння нового матеріалу за створеною учителем презентацією; самостійне створення учнями презентацій за запропонованою вчителем темою; проведення етичних Брейн-рингів; діяльність за методом проектів; використання інтерактивних дошок Smart board.
Основні педагогічні технології моєї роботи Педагогічні технології комп’ютерні інтерактивні проектні тренінгові діалогові ігрові
За допомогою інноваційних технологій діти вчаться: Доводити свою точку зору Cлухати іншу людину Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи
Уроки можна розділити на декілька груп: 1) Уроки з використанням презентацій, підготовлених вчителем 2) Уроки, на яких учні презентують свої проекти у формі презентацій (це можуть бути уроки вивчення нового матеріалу, узагальнювальні уроки) 3) Уроки з використанням мультиме-дійних посібників.
Проблеми та труднощі. 1) У багатьох учнів немає домашнього комп’ютера; 2) Недостатня комп’ютерна грамотність учнів; 3) Немає вільного користування Інтернетом; 4) На підготовку мультимедійного уроку витрачається більше часу, ніж на підготовку традиційного уроку; 5) Складно інтегрувати використання комп’ютера учнями в поурочну структуру занять.
Інтерактивні методи і прийоми: ♦ Мікрофон; ♦ Мозковий штурм; ♦ Групові та парні форми роботи; ♦ Обери позицію; ♦ Рольова гра; ♦ Знайди помилку; ♦ Діалог; ♦ Навчаючи-вчуся; ♦ Акваріум ♦ Аналіз етичної ситуації, випадку; ♦ Незакінчені речення; ♦ Дискусії
Використовую уривки з художньої літератури, малюнки, ілюстрації, прислів'я, крилаті вирази. Застосовую такі види робіт, як обмін усмішками, побажаннями і компліментами; незакінчене речення, передбачення, асоціювання; оптимально поєдную колективну, парно-групову та індивідуальну діяльність учнів. Також уроки етики будую у формі подорожей, екскурсій, тренінгів тощо.
Щоб цікавим був урок, треба готуватись!!! Ілюстрації Телепередачі Художні твори Підручники Прислів’я Вірші Притчі Казки Періодичні видання ІКТ
● Розвиваються пізнавальні навички учнів; ● Формується вміння самостійно конструювати свої знання; ● Вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; ● Активно розвивається критичне мислення; ● Максимальне спрямування на суб’єктивне пробудження та розвиток учня. В чому основні переваги інноваційних технологій:
Схожі презентації
Категорії