X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Coca-cola

Завантажити презентацію

Coca-cola

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Історія компанії «Coca-Cola» почалася весною 1886 року в невеличкому тоді американському містечку Атланта, на задньому дворі будинку фармацевта Пембертона (John S. Pemberton). Цього дня поважний Джон Пембертон зварив в мідному тазі не зовсім звичний сироп. Джон покликав свого бухгалтера Френка Робінсона (Frank M. Robinson) та поділився з ним винаходом: - Френк, друже, спробуй, що у мене вийшло! - А в цьому щось є, Джон! Запиши скоріше рецепт, щоб не забути! Сироп був солодким та густим. Джон відніс його до найбільшої в місті аптеки «Джекобса». Того ж дня перші порції сиропу по п'ять центів за склянку були продані відвідувачам. Незабаром продавці «Джекобса» почали змішувати сироп з газованою водою. Протягом першого року існування «Кока-Колу» розкуповували в кількості дев'яти склянок на день.

Слайд 3

Сьогодні На сьогоднішній день “Coca-Cola Company" володіє третім по величині в світі рівнем біржової капіталізації, який складає на Нью-Йоркській фондовій біржі $147млрд, що у 3.3 разу вище чим в “General Motors". В той же час по величині річного обороту "Кока-кола" займає лише 190-е місце серед світових корпорацій, що дозволяє називати її на Уолл-стріт "ефективною машиною для витягання прибутків".

Слайд 4

Саме тому основною сферою діяльності компанії є виробництво концентрату для виготовлення напою і розробка маркетингової політики. Виготовлення напою і його продаж передані, як в США так і в інших країнах світу, іншим компаніям, іменуємих “ботлерами”.

Слайд 5

Для управління всім бізнесом компанія розділена на 2 сектори: Бізнес сектор Північної Америки; Міжнародний Бізнес Сектор

Слайд 6

THE COCA-COLA COMPANY з її ботлерською мережею є глобальним лідером у виробництві безалкогольних напоїв. У 1994 щодня споживалося в середньому більш ніж 773 млн.порцій кока-коли (відомою в США і Канаді як coca-cola classic), diet cola (coca-cola light), sprite, fanta і інших продуктів компанії, які виробляються і продаються в більш ніж 195 країнах світу.

Слайд 7

За контрактом з Coca-cola Company ботлерам дозволяється розливати і продавати безалкогольні напої компанії в межах певних територіальних кордонів і за умовами, які відповідають необхідним єдиним стандартам якості. Ботлерські підприємства надають необхідний капітал для інвестування у вигляді землі, будов, устаткування, машин, тари. Більшість ресурсів отримуються на місцевих ринках. Компанія ж зі свого боку поставляє концентрати і основу для напоїв і надає управлінську підтримку, щоб допомогти ботлерам забезпечити прибуткове зростання їх бізнесу. Виробництво товару, контроль якості, розробка устаткування і заводу, маркетингу, підготовка персоналу - лише деякі сфери в яких компанія ділиться своїм досвідом.

Слайд 8

До кінця 70-х років компанія проводила політику безперервного розширення ботлерської мережі. Продаючи концентрат за високою ціною компанія забезпечувала собі значні вигоди. Ботлери отримували певну вигоду із-за наявності стійкого попиту. Але на початку 80-х процес розширення мережі застопорився - з появою банок для напоїв і пластикових судин дрібні ботлери виявилися не в змозі купувати нове обладнання. Тоді згідно нової розробленої концепції розвитку "Кока-кола" створила 8 "якорів" - крупних дочірніх ботлерських компаній, діяльність яких охоплює всю планету. Участь материнської компанії в "якірних" фірмах, згідно стратегії економії, ніде не перевищує 50%, але його сповна вистачає для повного контролю за діяльністю їх менеджменту.

Слайд 9

Проміжний звіт Сoca-cola^07 (в млн $) 6 місяців, закінчуючи30.06 2007 2006 Зміни в % Сукупний дохід 9,213 9,510 -3% Валовий прибуток 2,585 2,415 7% Чистий прибуток 2,301 1,763 31% Чистий прибуток на 1 акцію 0,93 0,71 31% Дівіденти на 1 акцію 0,28 0,25 12% Середня кількість акцій 2,480 2,499 -1% Розмір акціонерного капіталу 7,264 5,936 22% Ринкова вартість 168,649 122,197 38% Віддача капіталу 62,6% 62,8%

Слайд 10

Як видно з проміжного звіту основні фінансові показники The Coca-cola Co характеризується значним приростом в порівнянні з 2006 р. Серед них особливо слід зазначити зростання чистого прибутку і відповідно зростання прибутку на одну акцію, що склали 31% при деякому зменшенні середньої кількості акцій. Не можна не відзначити також збільшення, виплачуваних дівідентів і високої віддачі капіталу. Це дає можливість говорити про прекрасний стан справ компанії і ефективності дій її менеджменту.

Слайд 11

СИСТЕМА БІЗНЕСУ КОМПАНІЇ КОКА-КОЛА Система бізнесу Кока-Коли - це унікальне, масивне підприємство, яке дає компанії величезну конкурентну перевагу. Це частина того, що називається “Value chain”, - дорога, якою проходить продукт від виробника до споживача.

Слайд 12

КОМПАНІЯ. Отримавши сировину починає справу: виробляє концентрати напоїв, які додають продуктам унікальні характеристики і смак, а потім проробляє маркетингове просування цих продуктів по всьому світу. Іншими словами створює попит і прибутково задовольняє його. БОТЛЕРИ перетворюють концентрати на закінчені напої. Оскільки компанія володіє частково більшістю ботлерів, то вона в праві називати їх партнерами. Кока-кола працює з ботлерами для забезпечення низької вартості виробництва високоякісних товарів. Отже кока-кола в Австралії за смаком та ж, що і в Канаді. Кока- кола працює разом з ботлерами для просування на ринок продукції компанії, створення стратегії продажів, встановлення зв'язків із споживачами. ПАРТНЕРИ - це все ті люди, групи і підприємства, які сприяють просуванню товару на ланцюзі і нарощуванню вартості. ДОСТАВКА. 200 тисяч засобів пересування, 7млн холодильників використовується для того, щоб розподілити продукцію Кока-коли - все це частина системи ботлерів. Система розподілу дозволяє задовольнити потреби партнерів і споживачів незалежно від того, де реалізується продукція.

Слайд 13

ПОКУПЦІ - це значна частина ланцюга, незалежно від того, чи то це найбільша в світі мережа ресторанів швидкого обслуговування, або це магазинчик в Таїланді - всі вони безпосередньо реалізують продукцію споживачеві. А Кока-кола надає своїм покупцям постійно прибуткові напої, які допомагають зростати їх бізнесу. Покупці - останній партнер. Але є ще один важливий елемент.

Слайд 14

СПОЖИВАЧІ - кожного разу, коли споживач купує продукцію в житті компанії відбувається важлива подія. Пляшка за пляшкою, галон за галоном продукція проходіт всю систему.

Слайд 15

Тіпа всьо

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне