X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Медіатор

Завантажити презентацію

Медіатор

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

“Набагато складніше побачити проблему, ніж знайти її розв'язання. Для першого потрібна уява, а для другого лише вміння “ Д.Бернал

Слайд 2

Слайд 3

Знайомство. Вправа «Клубок»

Слайд 4

Очікування учасників. Вправа «Береги надій»

Слайд 5

Тут і тепер Добровільність і активність Щирість, правдивість у спілкуванні. Право на власну думку. Доброзичливість у ставленні до інших. Взаємопідтримка.

Слайд 6

Вправа «Намалюй конфлікт»

Слайд 7

Слайд 8

Вправа “Етапи медіації”

Слайд 9

Етапи медіації Вступне слово медіатора Розповіді сторін Обговорення шляхів розв’язання конфлікту Укладання та підписання угоди про примирення

Слайд 10

Етапи медіації Вступне слово медіатора Налагодження контактів зі сторонами та організації простору для проведення медіації. Визначення мети зустрічі, представлення послідовність зустрічі, оголошення правил роботи Розповіді сторін Детальне узгодження сторонами суті проблеми та ключових моментів, що потребують розв’язання , озвучення проблеми учасниками Обговорення шляхів розв’язання конфлікту Основне-визначення переліку проблем. Варто пам’ятати, що сторони повинні спочатку дійти порозуміння у визначенні проблем, а потім намагатися розробити рішення. Укладання та підписання угоди про примирення Угода повинна містити чіткий план виходу з конфліктної ситуації з вказаними часовими рамками та розподілом відповідальності між учасниками конфлікту.

Слайд 11

Руханка “Чай, Сік, Шейк”

Слайд 12

Вправа “Сценарій медіатора”

Слайд 13

Слайд 14

Вступне слово медіатора Відрекомендовуємося і розповідаємо про основні правила взаємодії Відрекомендуйтеся і поясніть, що ви збираєтесь робити як медіатори. Доброго дня. Як ви знаєте, мене звати (...), я ведучий (ча) цієї зустрічі. Перш ніж ми почнемо, я хотів(ла) би познайомитись з вами та назвати всіх присутніх. Як би Ви хотіли, щоб до Вас звертались на цій зустрічі? /до кожного з учасників/. Я би хотів(ла) подякувати вам за те, що ви прийти сюди. Сьогодні ми зосередимось на тій події, що сталась. Ми допоможемо вам обговорити вашу проблему, але не збираємося з’ясовувати, хто правий, а хто винуватий. Ми збираємося допомогти вам розв’язати цю проблему, але не будемо вам давати ніяких порад. Поясніть, що ви будете тримати в таємниці все, що почуєте під час медіації. Коли нашу медіаційну зустріч примирення буде завершено, ми нікому не будемо розповідати про те, що тут почули. Чи погоджуєтесь ви теж не розголошувати все сказане під час нашої зустрічі? Але ви можете розповісти друзям, що вже розв’язали свою проблему. Заручіться згодою учасників суперечки на наступні основні правила взаємодії: Чи згодні вони слухати один одного і не перебивати? Чи згодні вони говорити з повагою і не ображати один одного? Чи згодні вони казати тільки правду? Чи згодні вони докласти всіх зусиль, щоб вирішити проблему? Те, що ми будемо тут обговорювати не може бути розголошено без згоди присутніх, і кожен з нас може припинити участь в зустрічі в будь-який момент, якщо буде вважати це за потрібне.

Слайд 15

Розповіді сторін Відтворюємо історію того, що сталося Запропонуйте першому учаснику суперечки розповісти про те, що сталося. Стисло повторіть, що він розповів. Запропонуйте першому учаснику суперечки висловити свої почуття стосовно ситуації, що сталась. Стисло повторіть, як ви зрозуміли його почуття. Запропонуйте другому учаснику суперечки розповісти про те, що сталося. Стисло повторіть, що він розповів. Запропонуйте другому учаснику суперечки висловити свої почуття стосовно ситуації, що сталась. Стисло повторіть, як ви зрозуміли його почуття. Поцікавтеся, чи хоче хтось з учасників суперечки ще щось додати стосовно того, що сталося. Стисло повторіть, в чому полягає проблема. Можливі питання до учасників під час проведення даного етапу: Якою була Ваша реакція під час цієї події? Що ви зараз переживаєте стосовно того, що трапилось? Які питання для Вас зараз є головними? Що би Ви хотіли сказати іншому учаснику?

Слайд 16

Обговорення шляхів розв’язання конфлікту Шукаємо рішення Запитайте першого учасника суперечки: «Як, на твій погляд, можна вирішити цю проблему?» Запитайте другого учасника суперечки: «А як, на твій погляд, можна вирішити цю проблему?» Стисло повторіть запропоновані варіанти вирішення проблеми. Заручіться згодою обох учасників суперечки стосовно прийнятого рішення. Запитайте першого учасника суперечки: «Що б ти зробив інакше, якби схожа проблема виникла знову?» Запитайте другого учасника суперечки: «А що б ти зробив інакше, якби схожа проблема виникла знову?» Підсумуйте все, що було сказано, назвіть ті рішення, які були прийняті під час роботи. Заповніть форму угоди між конфліктуючими сторонами та запитайте в них: Чи погоджуєтесь ви з цим? Чи хочете ви щось додати ?

Слайд 17

Укладання та підписання угоди про примирення Чи погоджуєтесь ви підписати цю угоду та виконати досягнуті домовленості? Привітайте учасників суперечки з вдалим розв’язанням проблеми: Зараз я би хотів (ла) перейти до офіційного закриття зустрічі. Перед цим, я би хотів (ла) надати можливість кожному з присутніх висловитись. /…../ Завершуючи нашу зустріч я би хотів (ла) подякувати всім за внесок у процес обговорення такого складного питання. Прийміть мої щирі вітання, з приводу того, що нам вдалось опрацювати так багато питань і досягнути згоди.

Слайд 18

Слайд 19

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія