X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
крнфлікти

Завантажити презентацію

крнфлікти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Конфлікти Юрченко Дар`я 11Г

Слайд 2

Поняття конфлікт Конфлі кт(від лат. conflictus — зіткнення або боротьба, ворожі відношення) — це ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію 

Слайд 3

Типи: - істинний конфлікт — реальне зіткнення між сторонами; - конструктивний конфлікт — конфлікт, що виник на ґрунті реально існуючих між суб'єктами протиріч; - випадковий конфлікт — конфлікт, що виник через непорозуміння чи випадковий збіг обставин; - зміщений конфлікт — конфлікт, що виник на помилковій підставі, коли справжня причина прихована; - невірно приписаний конфлікт — конфлікт, у якому справжній винуватець знаходиться в тіні, а у конфлікті задіяні учасники, які не мають до нього відношення, чи він виник завдяки випадковому збігу обставин; - помилковий конфлікт — суб'єкти сприймають ситуацію як конфліктну, хоча реальних причин для конфронтації немає;

Слайд 4

Види: 1) конфлікти, пов’язані з різними цілями; 2) конфлікти, пов’язані з різним рівнем культури; 3) конфлікти, пов’язані з різними смаками; 4) конфлікти, пов’язані з різними цінностями; 5) конфлікти, пов’язані з діловими розбіжностями; 6) конфлікти, пов’язані з різними поглядами на ситуацію.

Слайд 5

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ: По-перше, за будь-яким конфліктом відверто чи приховано знаходяться інте реси людей, ось чому завжди слід вияснити, чи є у вас щось спільного в інтересах, незважаючи на наявність конфліктної ситуації. Необхідно проаналізувавши, зрозуміти, які існують розбіжності в особистих інтересах сторін стосовно до загального інтересу. Розібратися в суті інтересів вашого партнера і пояснити йому ваші бажання. Нарешті, обговорити, які можуть бути взаємні спільні кроки, аби можна було подолати конфлікт. По-друге, прагнути такої згоди, яка б могла максимально задовольняти інтереси кожної із сторін, при цьому вести розмови чи переговори без образ, тим більше без ультимативних вимог. По-третє, користуватися максимально об’єктивними і справедливими критеріями, показати, що ви не бажаєте ущемити чи заперечити бажання вашого партнера, але, водночас, переконати його, що існує межа поступок, за яку ви не можете відступити, не втративши власної гідності

Слайд 6

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ: Ø Розробити компромісне рішення; Ø Заспокоїтись і змиритися з тим, що хоче робити інша людина; Ø Зачекати, щоб знайти підходяще рішення

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія