X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Україна-ЄС-НАТО: міфи та реалії

Завантажити презентацію

Україна-ЄС-НАТО: міфи та реалії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Україна-ЄС-НАТО: міфи та реалії Координаційне бюро європейської та євроатлантичної інтеграції м. Київ - 2009 р.

Слайд 2

План презентації Відправні точки (досягнуті результати). Європейська інтеграція. Євроатлантична інтеграція. Координаційні механізми. Висновки.

Слайд 3

2008-2009 – РОКИ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ВІДНОСИН УКРАЇНА-ЄС Порядок денний асоціації Україна-ЄС Схвалено на політичному рівні, 16 червня 2009 року , м. Люксембург Продовжено переговори про приєднання до Спільного авіаційного простору другий раунд у 2008 р., третій в липні 2009 р.

Слайд 4

ДОГОВІРНО-ПРАВОВА БАЗА ВІДНОСИН УКРАЇНА - ЄС Угода про партнерство та співробітництво діє до укладення Угоди про асоціацію Низка секторальних угод (текстиль, сталь, авіація (горизонтальна угода), енергетика, космос тощо) УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВРОБІТНИЦТВО НОВИЙ ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ- “ПОРЯДОК ДЕННИЙ АСОЦІАЦІЇ УКРАЇНА-ЄС” УГОДА ПРО АСОЦІАЦІЮ

Слайд 5

ПІДГРУНТЯ ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ СПІВПРАЦІ Завдання, які стоять перед ЄС Завдання, які стоять перед Україною інституційні перетворення відповідно до положень Лісабонського договору переговори про розширення ЄС (приєднання Хорватії, статус кандидата для Сербії та Чорногорії) визначення подальшої стратегії відносин з державами, які не є членами ЄС подолання наслідків фінансово-економічної кризи формування нової стратегії енергетичної безпеки внутрішньополітична консолідація реформування національної економіки, підвищення її конкурентоспроможності підготовка та імплементація відповідної нормативно-правової бази, адаптація законодавства України до законодавства ЄС регіональне лідерство використання інструментів “Східного партнерства”, у тому числі забезпечення роботи тематичних платформ в рамках нової ініціативи ЄС участь у підготовці та імплементації положень спільного документу, що мітитиме критерії, виконання яких дозволить запровадити безвізовий діалог між Україною та ЄС прозорість, передбачуваність та надійність у відносинах з Європейським Союзом удосконалення механізму забезпечення взаємодії органів державної влади у сфері євроінтеграції

Слайд 6

Останні досягнення на шляху євроатлантичної інтеграції 21 серпня 2009 р. – підписання Декларації про доповнення Хартії про особливе партнерство між Україною та Організацією Північно-Атлантичного договору; Затвердження Річної національної програми з підготовки до набуття Україною членства в НАТО та Плану заходів, підготовка програми на 2010 рік; 7-9 жовтня у Києві проведено 55 Генеральну асамблею Асоціації Атлантичного договору; Україна бере участь в обговоренні нової стратегічної концепції НАТО.

Слайд 7

Європейська інтеграція Міф 1: ЄС перебуває в перманентній інституційній кризі. Останні дві хвилі розширення Євросоюзу в 2004-му і 2007 рр. та затримка затвердження Євроконституції — Лісабонського договору буцімто ставлять під сумнів майбутнє розширення та ефективне функціонування ЄС. Достовірно: 26 із 27 країн завершили внутрішньодержавні процедури; схвальний референдум в Ірландії щодо Євроконституції дає підстави очікувати набуття чинності документу вже до кінця 2009 року; визначення нових кандидатів на вступ до ЄС: Албанії, Боснії і Герцеговини, Македонії, Чорногорії, Хорватії.

Слайд 8

Міф 2: Зона вільної торгівлі з ЄС – крах української економіки Достовірно: реалізація чотирьох свобод: вільного руху товарів, послуг, капіталу та робочої сили; сприяння подоланню нетарифних обмежень у торгівлі, розвитку сфери послуг, наближенню до європейських правил у сфері конкуренції, корпоративного управління і ринкового регулювання, створенню умов для залучення інвестицій; шлях створення ЗВТ пройшли усі країни Євросоюзу.

Слайд 9

Міф 3: Східне партнерство ЄС не принесе Україні доданої вартості. Достовірно: всеохоплююча програма інституційної розбудови; сприяння регіональному розвитку на основі політики регіонального вирівнювання; створення інтегрованої системи управління кордонами згідно зі стандартами ЄС; поглиблення інтеграції у сфері енергетичної безпеки.

Слайд 10

Майбутнє відносин Україна-ЄС виконання досягнутих домовленостей; дискусії щодо часових рамок вступу України до ЄС нині передчасні; ключі від дверей Європейського Союзу в руках України.

Слайд 11

Євроатлантична інтеграція Міф 1: Бухарестський саміт НАТО — крах євроатлантичної перспективи України Бухарестський компроміс: Україна отримала політичні гарантії свого майбутнього членства в Організації Північноатлантичного договору; Річна національна програма з підготовки України до набуття членства в Організації Північноатлантичного договору (РНП); Довідково. РНП складається з 5 розділів: 1) політичні та економічні питання; 2) оборонні та військові питання; 3) ресурсні питання; 4) питання безпеки; 5) правові питання забезпечено фактичне просування України в напрямі досягнення критеріїв членства в НАТО;

Слайд 12

Міф 2: НАТО втрачає свою роль у системі міжнародної безпеки. Достовірно: НАТО - єдина система міжнародної безпеки, яка протягом 60 років доводить свою ефективність; членство в Альянсі не припинила жодна країна, усі країни користуються перевагами системи колективної безпеки НАТО; жодного збройного нападу з боку інших держав; відхід від суто оборонного характеру організації, перетворення її на багатофункціональну (нова стратегічна концепція); прийняття рішень консенсусом.

Слайд 13

Міф3: Вступ України до НАТО завдасть шкоди відносинам з Росією. Достовірно: Росія є єдиною державою з усіх партнерів НАТО, яка має право голосу з окремих питань діяльності альянсу; Росія проводить значно більше, ніж Україна, спільних заходів з НАТО, зокрема військового характеру; НАТО з Україною у своєму складі значно краще розумітиме та враховуватиме російські інтереси та занепокоєння.

Слайд 14

Міф 4: Вступ України до НАТО не відповідає волі її народу Достовірно: у 2008 році рівень підтримки українським населенням ідеї членства держави в цій організації зріс більш як на 10%; населення не має достатньої інформації для прийняття свідомого рішення щодо майбутніх відносин України та НАТО Досвід євроатлантичної інтеграції нових країн-членів підтверджує реальність досягнення у перспективі підтримки вступу України до НАТО більшістю населення.

Слайд 15

Координація діяльності органів виконавчої влади України у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції Координаційне бюро європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України

Слайд 16

СТВОРЕННЯ КООРДИНАЦІЙНОГО БЮРО Передумови створення Моделі координації Координаційний центр в Уряді під керівництвом Прем’єр-міністра або Віце-прем’єр-міністра (Естонія, Македонія, Болгарія, Литва, Словаччина) Окремий орган державної влади (Латвія, Польща, Румунія, Словенія, Хорватія) Правові передумови Нормативно-правовий акт значна децентралізація євроінтеграційної роботи слабка горизонтальна міжгалузева координація органів виконавчої влади відсутність програмування та інертність моніторингу імплементації державної політики європейської інтеграції Недостатній кадровий потенціал на євроінтеграційному напрямі, великий ступінь ротації 16 січня 2008 року – постанова КМУ № 14 “Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів “Український прорив: для людей, а не політиків”. Серед завдань КМУ - удосконалення системи координації європейської інтеграції України на політичному рівні, включаючи її формування, стратегічне планування, імплементацію, моніторинг та аналіз ефективності, шляхом розроблення ефективного централізованого інституційного механізму координації 16 липня 2008 року – постанова Кабінету Міністрів України № 649 “Про утворення Координаційного бюро європейської та євроатлантичної інтеграції” Утворено у структурі Секретаріату Кабінету Міністрів України

Слайд 17

МІСЦЕ КООРДИНАЦІЙНОГО БЮРО В СИСТЕМІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ Координує діяльність та надає підтримку міністерствам та іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади в питаннях реалізації політики у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції (не дублюючи їх функції); Заповнює прогалини в забезпеченні горизонтальної координації європейської інтеграції; Ініціює розгляд проблемних питань у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції

Слайд 18

Висновки Треба вести діалог про якісне наповнення вже визначеного курсу - на входження у європейський та євроатлантичний простір - конкретним змістом, визначення пріоритетів і належне інституційне забезпечення. Європейська та євроатлантична інтеграція мають в основі багато спільного, їхня практична реалізація має бути скоординованою та взаємодоповнюючою. Інтеграція України до європейського та євроатлантичного цивілізаційного простору з одночасним розвитком динамічних відносин з іншими потужними світовими гравцями — Росією, Японією, Китаєм, Індією, Бразилією допоможе нашій країні адаптуватися до глобальних змін та посісти гідне місце на світовій арені. Досягнення стандартів ЄС та НАТО надасть Україні реалістичну можливість забезпечити національну ідентичність та не стати жертвою світових викликів безпеки.

Слайд 19

Дякую за увагу! Вадим ТРЮХАН Директор Координаційного бюро європейської та євроатлантичної інтеграції тел.: (044) 256-63-10 факс: (044) 254-05-62 e-mail: bureau@kmu.gov.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика