X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
УКРАЇНА ПІСЛЯ ВИБОРІВ: ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗ

Завантажити презентацію

УКРАЇНА ПІСЛЯ ВИБОРІВ: ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УКРАЇНА ПІСЛЯ ВИБОРІВ: ОЦІНКА ТА ПРОГНОЗ Віра Нанівська 20 листопада 2012 року

Слайд 2

Непримиренний політичний конфлікт створив ідеальні умови для радикальних політичних реформ Реформи демократизації неминуче стануть метою подальших спільних дій опозиції

Слайд 3

Оцінка виборів (1) Міжнародна демократична спільнота оцінила вибори як відхід назад від демократичних стандартів Водночас не закрила двері діалогу з українським урядом Не зняла вимоги про обов’язковість утвердження в українському щоденному житті демократичних цінностей

Слайд 4

Вибори – це процедура голосування, фіксація результатів голосування, а також реакція учасників і виборців на фіксацію результатів. З цього погляду вибори в Україні набагато доросліші, демонструють кращу спроможність вчитися на минулих помилках. Це стосується і опозиції, і партії влади. Партія реґіонів демонструє свою відданість демократичним цінностям. Опозиція не вірить і не збирається поступатися в обмін на обіцянки, народ не вірить і підтримує опозицію. Владі потрібні щораз більші й точніші зусилля, щоб утриматися і не втратити діалог з ЄС. Оцінка виборів (2) МЦПД оцінює вибори на шкалі від тоталітарного режиму до демократії на «задовільно».

Слайд 5

Негативні уроки виборів 2012 Втрачено можливість для влади використати величезні фінансові, людські, інтелектуальні ресурси для змістовної чесної конкуренції. Результати змістовної виборчої кампанії працювали б ефективно і після виборів. Міжнародна демократична спільнота є свого роду Наглядовою радою, яка не чітко і не прозоро визначила свої функції стосовно України. Міжнародна демократична спільнота в Україні ЯК АРБІТРИ не продемонстрували однакових критеріїв щодо своєї оцінки виборів. Замість виставлення штрафних карток за порушення, видалення порушників з поля та продовження гри у ролі арбітра, донори сердяться, погрожують припиненням гри.

Слайд 6

Позитивні уроки виборів 2012 Крім політичної конфронтації, з’являється політична конкуренція, хоча чіткого розмежування ще немає. Конфронтація є неминучою і правомірною, коли йдеться про свободу і демократію, конкуренція – коли партії змагаються щодо способу досягнення спільної мети. Швидкість, з якою влада вчиться і звикає до демократичної риторики, до публічного протистояння, до поступок на користь опозиції. Звичайно, всі підозріло сумніваються: хіба вони справді хочуть? Хоча цілком достатньо того, що мусять. У суспільстві посилюється розуміння того, якою непоборною силою є об’єднання громадян. Усвідомлення безжалісно очевидного розриву між щораз новими законами і програмами та повною неспроможністю до їх впровадження.

Слайд 7

Прогноз (1) Безумовний прогрес в демократизації виборчої діяльності та мислення до, під час і після виборів, а саме прояви спроможності опозиції до консолідації та швидкої реакції влади в бік визнання верховенства демократичних принципів вказують на поглиблення тренду на демократизацію. Однак цього недостатньо для переходу до демократичної конкуренції від антагоністичної непримиренної боротьби, яка виключає навіть можливість співпраці. Неминуче чергове розчарування: блискучі публічні діячі не зможуть виконати своїх обіцянок через брак знань, вмінь, досвіду законотворчої діяльності та відсутність професійної підтримки в апараті. Опозиція досягне виправлення порушень, але не в повному обсязі, не досягне негайного покарання, поставить завдання зміни законодавства, але не поставить завдання інституційних змін, де якраз і забезпечується відповідність стандартам належного врядування (Good Governance).

Слайд 8

Прогноз (2) Опозиція буде дуже активна, більш ефективна, аніж помаранчева, але недостатньо ефективна, щоб завоювати щораз більшу підтримку громадян. Головна причина неспроможності опозиції вести перед у демократичних реформах у тому, що вона сприймає реформи як академічну книгу. Глибокі знання окремих опозиціонерів не стануть абсолютною істиною для всіх опозиціонерів. Ясне одностайне бачення конкретної суті кожної реформи ще не стане політичним завданням абсолютної важливості. (Навіщо ця реформа потрібна? Які проблеми буде вирішено? Які конкретні кроки мусять бути зроблені, щоб забезпечити виконання визначених пріоритетних завдань реформ?) Опозиція неминуче пересвариться через неможливість погодження єдиного кандидата на президентські вибори.

Слайд 9

Рекомендації (1) Для громадянського суспільства: одночасний та одностайний тиск на владу на всіх рівнях з вимогою точного дотримання законів та запровадження реформ Для опозиції: об’єднання для рішучих уніфікованих дій з метою впровадження реформ. Для влади: Провести роботу подібну до відомого “Проекту Бруней”, в якому було розмежовано бюджет країни Бруней від бюджету її короля. Запровадити європейський стандарт системи державного внутрішнього фінансового контролю (PIFC – Public Internal Financial Control) Впровадження реформ демократизації у всіх сферах управління, що означає демонтаж уламків сталінської державної машини.

Слайд 10

Рекомендації (2) Для донорів: Визначити діри у демократизації України. Приклади: не створено всеохоплюючої, якої не можна уникнути, системи державного внутрішнього фінансового контролю (PIFC). Немає єдиної обов’язкової до виконання системи консультацій з зацікавленими сторонами, порушення норм якої веде до неминучого покарання Створити нові типи проектів інформованих кампаній едвокасі (Informed Advocacy Campaign) Створити для цього новий тип підтримки громадянського суспільства, що розвиває синергію між групами активістів та експертів/аналітиків.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика