Весняний вернісаж
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“Шифрограма” Ключ: прочитати вислів через одну літеру В п е р с ь н ж я у н т и в й ц в б е ч р х н і і й с т а ф ж я
Послідовність виконання малюнка * Визначте композицію, яку ви будете зображувати. * Розмістіть аркуш у певне положення (вертикальне чи горизонтальне) * Спочатку на аркуші паперу намалюємо лінію горизонту, вище цієї лінії – небо, а під нею – земля. Уникайте ситуацій, коли лінія горизонту поділяє лист пополам. * Спочатку намічаємо лінійний малюнок олівцем. Визначаємо основні елементи композиції. Уникайте ситуацій, у яких дерево, річка або інші об'єкти ділять малюнок по вертикалі на дві рівні частини. * Об’єкти, які розташовані ближче до нас, зображуємо більшими за розміром, чітко прописуємо деталі. А віддалені малюємо меншими за розміром та більш приглушеними і менш виразними кольорами. * Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами. Спочатку заповнюємо великі площини., потім менші об’єкти. * Засобами кольору передаємо стан природи. Залежно від цього використовуємо кольори. Кольори мають бути не дуже яскравими, теплими, ніжними, мають передавати радість, тепло весняного сонячного дня , коли вся природа пробуджується від зимового сну.
Аналіз роботи Чи не порушена композиція? (Чи завершений малюнок?) Чи витримано закони перспективи? (Зображення предметів на передньому і задньому плані.) Яким чином передано настрій? (Гама кольорів, деталі малювання) Чи є недоліки по роботі з аквареллю? (Розмазані фарби, густі мазки…) Оцінка.
Яка земля! Чарівна, пречудова! Вона нам мати. Ми – її дитя! Летить на землю весняна обнова, Бурлить, вирує на землі життя!
Схожі презентації
Категорії