X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Скульптура"

Завантажити презентацію

"Скульптура"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Виконала учениця 11-Б класу Павленко Наталка.

Слайд 2

Етапи розвитку давньогрецької скульптури: -архаїка -класика -еллінізм

Слайд 3

Слайд 4

КОРА (від грец. Kore - дівчина), 1) у стародавніх греків культове ім'я богині Персефони. 2) У давньогрецькому мистецтві статуя прямостоящих дівчата в довгих шатах. Куроса - у мистецтві давньогрецької архаїки - Статуя юнака-атлета (зазвичай оголеного).

Слайд 5

Курос.

Слайд 6

Скульптури куросів. -Висота статуї до 3 метрів; -Втілювали ідеал чоловічої краси, сили і здоров'я; -Фігура прямостоящого юнака з виставленою вперед ногою, руки стиснуті в кулаки і витягнуті уздовж тіла; -Особи позбавлені індивідуальності; -Виставлялися в громадських місцях, в близи від храмів.

Слайд 7

Кора.

Слайд 8

Скульптури кор. -Втілювали вишуканість і витонченість; -Пози одноманітні і статичні; -Хітони і плащі з красивими візерунками з паралельних хвилястих ліній і облямівкою по краях; -Волосся завите в локони і перехоплені Діадемами; -На обличчі загадкова усмішка.

Слайд 9

Слайд 10

1. Гімн величі і та духовної мощі Людини; 2. Улюблений образ - стрункий юнак атлетичної статури; 3. Духовний і фізичний вигляд гармонійні, немає нічого зайвого, «нічого надміру».

Слайд 11

Скульптор Поліклет. Доріфор(5 ст. до н.е.) Хіазмі.   В образотворчому мистецтві зображення Людської фігури, що стоїть і спирається на одну ногу: при цьому, якщо праве плече підняте, то праве стегно опущено, і навпаки.

Слайд 12

Ідеальні пропорції людського тіла: -Голова становить 1/7 частину всього зросту; -Обличчя і кисті руки 1/10 частина; -Ступня - 1/6 частина.

Слайд 13

Скульптор Мирон. Дискобол. (5 ст.до н.е.) Перша спроба грецької скульптури розірвати полон нерухомості. Рух передається тільки при розгляді фігури спереду. При погляді збоку поза атлета сприймається дещо дивною, а експресія руху вгадується насилу.

Слайд 14

IV в. до н.е. 1. Прагнули до передачі енергійних дій; 2. Передавали почуття і переживання людини:      - пристрасть      - смуток      - мрійливість      - закоханість      - шаленство      - розпач      - страждання      - горе

Слайд 15

Скопас (420-355 рр.. До н.е.) Скопас. Менада. 4 ст. до н.е. Скопас. Голова пораненого воїна.

Слайд 16

Скопас. Битва греків з амазонками. Деталь рельєфа з Галікарнаського Мавзолея.

Слайд 17

Пракситель (390 -330 рр. до н.е.) Увійшов в історію скульптури як натхненний співак жіночої краси. За переказами, Пракситель створив дві статуї Афродіти, зафіксувавши на одній з них богиню одягненою, а в іншій - оголеною. Афродіту в одязі придбали жителі острова Коса, а оголена була встановлена на одній з головних площ острова Книд, куди з усіх кінців Греції стали з'їжджатися шанувальники прославленого творіння скульптора, примножуючи славу міста.

Слайд 18

Слайд 19

Лісіпп. Голова Александра Македонского . Приблизно 330 до н.е. Лісіпп. Геракл, що бориться з левом. Приблизно 330-х рр. до н.е.

Слайд 20

Лісіпп. «Відпочиваючий Гермес». 2-га половина 4 ст. до н. е.

Слайд 21

Леохар. «Аполлон Бельведерский».   Середина 4в. до н. е..

Слайд 22

Слайд 23

Еллінізм, період в історії країн Східного Середземномор'я з часу походів Олександра Македонського (334-323 рр. до н. е.) До завоювання цих країн Римом, що завершилося в 30 р. до н. е. підпорядкуванням Єгипту. У скульптурі:              1. Схвильованість і напруженість осіб;              2. Вихор почуттів і переживань в образах;              3. Мрійливість образів;              4. Гармонійне досконалість і урочистість.

Слайд 24

Ніка Самофракийская. Початок 2 ст. до н.е. Лувр, Париж

Слайд 25

Агесандр. Венера (Афродіта) Мілоська. 120 до н.е. Мармур.

Слайд 26

Агесандр. «Загибель Лаокоона і його синів». Мармур. Близько 50 до н. е.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Образотворче мистецство