Організація позакласної роботи з образотворчого мистецт
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Чернігівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів ім. Героя Радянського Союзу А. М. Темника Чернігівської районної ради Запорізької області Організація позакласної роботи з образотворчого мистецтва Досвід роботи Тарасенко Галини Григорівни, вчителя початкових класів та образотворчого мистецтва, спеціаліста I категорії, Чернігівської загальноосвітньої школи І - III ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника Чернігівка - 2011
Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника с. м. т. Чернігівка, вул. Леніна, 412,а E-mail : shoole2@meta.ua
Дитячий колектив художнього гуртка ,,Юний художник” був створений у 2001 році на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника Керівником гуртка є вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Галина Григорівна Тарасенко
П Р О Б Л Е М А Інноваційні підходи до організації позакласної роботи з образотворчого мистецтва М Е Т А - Особистісний розвиток учнів і забезпечення їх емоційно-естетичним досвідом під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичної діяльності та оцінюванні творів мистецтва; - формування потреб в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленню. З А В Д А Н Н Я -розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, творчих здібностей ; -формування культури через сприйняття творів мистецтва, почуття кольору, ліній ритму, композиції, колориту. -ознайомлення учнів з образотворчим мистецтвом України, символікою, оберегами, звичаями, традиціями.
Основні методи - невеличкі виступи учнів; - застосування ТЗН; - застосування комп’ютерних технологій; - практична робота творчого характеру; - наочність; - роздатковий матеріал; - домашнє завдання пошукового змісту.
Створила постер із організації позакласної роботи з образотворчого мистецтва – ІІІ місце по району
В И С Н О В К И Чим частіше на уроках мистецтв буде панувати атмосфера співпраці між учителем і учнем, тим більше можливостей матимуть школярі для мислення, творчості, фантазії в позаурочний час. Це сприятиме формуванню мислячої, активної особистості.
Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї 1. До позакласної роботи з учнями повинні залучатись найбільш творчі та активні вчителі. 2. Робота повинна бути спрямована на перспективний розвиток кожного напрямку позаурочної діяльності. 3. Для успішної роботи необхідно створити власну модель індивідуально орієнтованого розвитку учня.
Дитячий колектив художнього гуртка ,,Юний художник” є взірцем Чернігівської загальноосвітньої школи імені Героя Радянського Союзу А. М. Темника на рівні району, області.
Схожі презентації
Категорії