"Образотворче мистецтво далекого сходу"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
В Китаї в 20 столітті було співіснування обох різновидів живопису. Є майстри, що дотримуються традиційних матеріалів і техніки ( Сюй Бейхун, 1885-1953 та ін.)і ті, що перейшли на олійні фарби. Носієм кольору виступає особливий різновид туші - так звана китайська туш. Слабкі відтінки сірого використовуються для умовної позначки перспективи, бо Гохуа не притаманна перспектива італійського зразку. Водночас умовність поширена і на багатоколірність.
Майже обов'язковими були написи ієрогліфами. Напис часто мав віршовану форму. На картині ставився і підпис майстра, але особливою, особистою печаткою і в контраст з чоною тушшю -червоною фарбою. Основою для Гохуа виступали шовк, хлопкова( коттон ) або пенькова тканина,і особливий папір. Пензлі робили з бамбуку і хутра тварин. «Поет під деревом»
Набор для каллиграфии включает в себя: 1) 5 бамбуковых кисточек из натурального ворса; 2) фарфоровую подставку для них; 3) камень для растирания туши; 4) плитку китайской черной туши; 5) заготовку из мыльного камня для вырезания печати; 6) красную мастику для печатей в фарфоровой баночке; 7) емкость для воды и ложечка для воды; 8) пресс для бумаги. "В основе каллиграфии лежит природа, а в ней всё рождается от превращений женского начала (инь) и мужского (ян). Именно в этих превращениях созидаются, выкристаллизовываются формы. Скрытая в кисти, затаившаяся в её кончике сила (энергия ритмов инь-ян) находит завершение в иероглифе, отливается в изящное, красивое. Если она возникла и проявилась, её невозможно остановить, если же она ускользает, тает, теряет свои очертания, её уже нельзя задержать" (из древнекитайских трактатов по каллиграфии).
Схожі презентації
Категорії