Футуризм В живописі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
з історії виникнення 20 лютого 1909 г. в «Маніфесті про футуризм» Філіппо Марінетті вперше ввів термін футуризм.
Час народження футуризму - 1910 рік, коли вийшов перший футуристичний збірник «Садок суддів», його авторами були Д.Бурлюк, В. Хлєбніков і В.Каменський.
Філософське підгрунття: А.Бергсон, А. Шопенгауер, Ф.Ніцше Інтуітивізм Нигілизм Критика традиційної культури Ідеал надлюдини
Естетична передумова виникнення футуризму - символізм. У центрі світу людина Гра зі словом Відмова від недомовленості, туманності, містицизму «Мистецтво для мас» Антиестетизм спільне відмінне
Футуризм Кубофутуризм Егофутуризм В.Маяковський А.Кручених І.Северянин І.Ігнатьєв Об’еднання "Центрифуга" Б.Пастернак Н.Асеєв
Футуризм був тісно пов’язаний з авангардними унрупуваннями художників 1910-х років: «Бубновый валет» «Ослиный хвост» «Союз молодежи»
Футуризм в живописі «Авангард можна розглядати як реакцію на виникнення нової техніки ... спонукало їх до спроби сконструювати твір мистецтва як свого роду« естетичну машину »... як виявлення власної конструкції».
Уж на что они непохожи друг на друга, из разной глины. Ведь это все русские поэты не на вчера, не на сегодня, А навсегда. Такими нас не обидел Бог. О. Мандельштам
М.І. Альтман Портрет поетеси Анни Андріївни Ахматової. Характер поетеси передається за допомогою чітких ліній, якусь м'якість її зовнішності додають тільки хвилясті лінії одягу і шалі.
Бобэоби пелись губы, Вээоми пелись взоры, Пиээо пелись брови, Лиэээй – пелся облик, Гзи-гзи-гзэо пелась цепь. Так на холсте каких-то соответствий Вне протяжения жило Лицо. В.Хлебников Заперечували загальноприйняті мовні норми і творили свою особливу “заумну” мову, любили чудернацькі словосполучення, позбавлені будь-якого змісту
Картини «Композиція № 7», «Синій гребінь», «Москва. Червона площа ». У картинах Кандінського головне - колір, взаємодія фарб. У фарбах оживає музика, яка створює особливий світ ритмів, колірних плям і енергетичних поєднань. Плями і лінії діють, як живі істоти. Світ фарб стає виявом постійного протистояння, проте з цього протистояння, трагічного сплетіння народжується своєрідна гармонія.
На картині Кандінського «Дівчата на полі» людина сприймається як центр світобудови, стабільність і стійкість. Фігура людини відповідно до принципів футуризму складається з геометричних фігур.
«Квадрат Малевича - зображення світу як безтілесної і безликої енергії. Це таке собі уподобання і першооснова, канон нового мистецтва »
Наближається до конструктивізму творчість Татліна. «Портрет художника» - навмисно примітивне, по-дитячому наївне зображення людини-творця світобудови.
Живопис М. Шагала розповідний. В його основі лежить побутовий жанр, повсякденно-побутовий та емоційно-психологічний вимір життя.
Схожі презентації
Категорії