Як крокує музика
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Розділ ІІ: Запрошують танець і марш Тема: Як крокує музика Урок музичного мистецтва у 3 класі
Ритмічна гра “Ведмеді та Зайченята” За вказівкою вчителя виконуємо ритмічні вправи та рухи Команда “Зайченят” (слабка доля) Команда “Ведмедів” (сильна доля)
Поясніть, до чого подібні музичні долі Як слід виконувати слабкі долі? Як слід виконувати сильні долі? важкі кроки “бум” легкі кроки “стриб – стриб” (гучніше) (тихіше)
Музичний словник: Музика будується на чергуванні долей: сильних – важких, наголошених; слабких – легких, ненаголошених. Рівномірне чергування сильних і слабких долей у музиці називається пульсом або метром
Російський композитор Петро Чайковський створив багато чудової музики. Це вокальні та інструментальні твори, симфонії, концерти, балети Петро Чайковський
Аналіз прослуханої музики: Який характер має музика “Вальсу”? Який характер має музика “Маршу”? Як “крокує” музика “Вальсу”? Як “крокує” музика “Маршу”? (граціозна, витончена, легка, повітряна) (чітка, бадьора, урочиста) (раз-два-три) (раз-два)
Основні музичні метри дводольний тридольний У будь-якому метрі сильна доля припадає на рахунок – раз. Сильна доля позначається акцентом > > > раз - два раз – два - три
Музика Л.Кніпера, слова О.Коваленкова Послухаємо і розучимо пісню “Чому ведмідь взимку спить” - Про що пісня? Чи можна назвати її жартівливою? Придумайте, як за змістом пісні влаштувати маленьку виставу
1. По галявці лісовій, Як мороз був міцний, Йшов ведмідь в затишок свій В теплій шубі хутряній. До свого ішов барлога, Не збиваючись з дороги. Як проходив через міст, Став лисиці він на хвіст. “Чому ведмідь взимку спить”
2. Здійняла лисиця крик — Зашумів темний ліс, І ведмідь злякався, втік, На сосну високу вліз. На сосні веселий дятел Білці хатку конопатив. Він сказав: Ходить навчись! І куди стаєш, — дивись!
3. Тоді вирішив ведмідь: Як зима — треба спать, По стежинках не гулять, На хвости не наступать. У барлозі він без страху Взимку спить під сніжним дахом, І радіє неспроста, Що родився без хвоста.
Музичний словник Ритм – чергування звуків і пауз різної тривалості. Основою будь-якого ритму є музичний метр. Метроритм (поєднання метру і ритму) – важливий елемент музики
Гра “Живий метроном” Перша група учнів проплескує ритмічний малюнок пісні. Друга - відбиває музичний метр кроками або на барабані
Про яку важливу властивість музики ви дізнались на уроці? Які основні музичні метри ви знаєте? Які бувають долі в метрі? Музику якого композитора і який твір ви слухали? Підсумок уроку: (метроритм) ( П.І. Чайковський балет “Лускунчик”) (сильна і слабка) (дводольний і тридольний)
Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. Про трьох китів та про інші цікаві речі./Д.Ковалевський.- К.: Музична Україна, 1973 Слухання музики в 1 – 3 класі./ Н. Грицюк, О.Зінькевич.- К.: Музична Україна, 1980 Чи знаєте ви музику./ О.Лобас.- К.: Музична Україна, 1968 http://antalpiti.ru http://budschool.at.ua http://enc.permculture.ru http://gallerynikole.com http://kazkar.info/photo Список використаних джерел:
Схожі презентації
Категорії