Казкові тембри голосів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів №5 Урок музичного мистецтва у 2 класі Розділ ІІ. Мова та розвиток музики Тема: Казкові тембри голосів FokinaLida.75@mail.ru
Мета: розширити та поглибити цілісні уявлення другокласників про тембр як важливий елемент музичної мови; закріпити знання про залежність характерів музичних персонажів від тембрів голосів та музичних інструментів. FokinaLida.75@mail.ru
Завдання: навчальні: поглибити знання школярів про поняття “тембр”; навчити впізнавати тембри різних інструментів та відчувати їх зміну; закріпити елементарні знання про творчість С.Прокоф’єва, М.Коваля та К. Стеценка; познайомити учнів з поняттям «опера». розвивальні: розвивати у школярів емоційну чуттєвість до музики, навички тонкого відчуття, розуміння і виконання музичних творів; активізувати творчі здібності та уяву. виховні: виховувати в учнів виконавську та слухацьку культуру; підтримувати зацікавленість та позитивне ставлення до симфонічної і оперної музики. FokinaLida.75@mail.ru
Чи знайома вам музика, яка звучала на початку уроку? Хто написав її? Чи впізнали ви персонажа, якого зустріли? Чому ви вважаєте, що це саме він, а не хтось інший? FokinaLida.75@mail.ru
Гра «Покажи музичний інструмент» Клас ділиться на кілька команд. Діти слухають теми музичних персонажів симфонічної казки «Петрик і Вовк» та піднімають картки з відповідним зображенням музичних інструментів. Учні з правильними відповідями отримують «нотку-грайлик». Перемагає команда, яка зібрала найбільшу кількість «ноток-грайликів». FokinaLida.75@mail.ru
Яких персонажів зображає музика опери Маріана Коваля “ Вовк і семеро козенят”? Як ви зуміли визначити хто саме співав? Які голоси у Кози, Козенят та Вовка? М. Коваль FokinaLida.75@mail.ru
Людський голос – це самий досконалий і неперевершений музичний інструмент. Кожна людина має свій неповторний тембр голосу. Давайте пригадаємо пісню Н. Рубальської під назвою «Різні барви у природи». Виконаємо її ніжно, лагідно і наспівно. FokinaLida.75@mail.ru
Виконання пісні Н. Рубальської “ Різні барви у природи” 2. Багато барв у рідної природи, І дружать між собою всі вони. З'єднавшись у барвистім хороводі, Красу дарують матінці землі. Кумкає зелена жабка на лужку, Бавить зір лілея біла у ставку. Розсипає нічка зорі золоті, Як чудово, що є різні кольори. 1. Коли захочемо намалювати Картину незвичайної краси, Розглянемо ми у природі барви Й позичимо найкращі кольори. Пропливає срібна рибка у воді І курличуть в небі сірі журавлі. Полуничка червоніє у траві, Як чудово, що є різні кольори! FokinaLida.75@mail.ru
Оперний театр – театр, в якому відбуваються оперні вистави Львів Одеса Сідней FokinaLida.75@mail.ru
Музичний словник: опера – це музично-драматична вистава, в якій дійові особи не говорять, а співають. FokinaLida.75@mail.ru
Відомий український композитор Кирило Стеценко написав для дітей дві опери за мотивами українських казок. Кирило Стеценко FokinaLida.75@mail.ru
Герої якої української казки зображені? А український композитор Кирило Стеценко написав музику до цієї казки. FokinaLida.75@mail.ru
Опера “Лисичка, котик і півник” К.Стеценка Прослуховування опери Перегляд відео FokinaLida.75@mail.ru
Різкий Грубий Ніжний Хитрий М'який Дзвінкий Радісний Сиплий Хриплий За допомогою поданих слів, що характеризують звучання голосів певних героїв казки, дайте їм правильну характеристику FokinaLida.75@mail.ru
Голоси різних персонажів відрізняються забарвленням тембру. У лісу також є своя «музика». Послухайте, які голоси мають лісові мешканці. FokinaLida.75@mail.ru
Розучимо поспівку “ У весняному ліску” 1. У вес-ня-но-му ліс-ку чу- ти ра- діс- не «Ку- ку!» Чий то го- ло- со- чок- зве-се-ля лі- со- чок? FokinaLida.75@mail.ru
1. Виграва сопілонька у ліску, у ліску, Красується земленька у вінку, у вінку. 2. А у полі житечка – оксамит, оксамит. А над полем - сонечко і блакить і блакить. 3. І мов легкі човники на морях, на морях Плинуть білі хмароньки в небесах, в небесах. 4. І на річці хвилечка, мов жива, мов жива, А в лісі сопілонька виграва, виграва. Послухайте і розучіть пісню М. Ведмедері та К. Перелісної “Веснянка” FokinaLida.75@mail.ru
Підсумок уроку Про яку важливу властивість музики ми згадували на уроці? Яку властивість має людський голос? Що ви дізналися про оперу? Уривки з яких опер ми слухали на уроці? FokinaLida.75@mail.ru
Музичне мистецтво: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2012. – 114с.:іл. Про трьох китів та про інші цікаві речі./Д.Ковалевський.- К.: Музична Україна, 1973 Слухання музики в 1 – 3 класі./ Н. Грицюк, О.Зінькевич.- К.: Музична Україна, 1980 Чи знаєте ви музику./ О.Лобас.- К.: Музична Україна, 1968 http://antalpiti.ru http://budschool.at.ua http://enc.permculture.ru http://gallerynikole.com http://kazkar.info/photo Список використаних джерел: FokinaLida.75@mail.ru
Схожі презентації
Категорії