чарівний світ балету
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Залізнична станція Ківерці належить до Рівненської дирекції Львівської залізниці й є важливим транспортним вузлом лінії Здолбунів – Ковель. Уперше в історії населений пункт Ківерці згадується в 1870 році, коли в семи кілометрах від нього була побудована невелика залізнична станція, сучасна назва якої Прилуцьке. Залізничні колії в Ківерцях прокладено трохи пізніше, у 1890 році. Таким чином, своїм розвитком містечко Ківерці зобов’язане саме будівництву залізничної станції. Тепер це вантажопасажирська станція із сучасною двоповерховою будівлею вокзалу. На станції Ківерці працюють квиткові каси, відкритий зал очікування. Також є відділення для багажу, розміщене в невеликому будинку.
Залі зничний пере їзд — місце перетину залізничних колій та автомобільної дороги. Залізничний переїзд — об'єкт підвищеної небезпеки, тому для попередження нещасних випадків переїзди обладнуються світлофорами, шлагбаумами і звуковими сигналами, а також пристроями для огородження переїзду — металевими плитами, які піднімаються, загороджуючи проїзд (за винятком переїздів на малоактивних ділянках залізниць, які позначаються тільки дорожнім знаком).
В Україні переїзди поділяються на чотири категорії: Перша категорія. Переїзди мають шлагбауми, що перекривають усю ширину проїжджої частини (два шлагбауми на всю ширину дороги або чотири шлагбауми у півширини дороги) і світлофори. Під час опускання шлагбаума працює звуковий сигнал. В той час коли переїзд відкритий для автомобілів, блимає місячно-білий ліхтар світлофора. Так як є небезпека «замикання» автомобіля шлагбаумами на переїзді, такі переїзди або обладнані пристроями автоматичної детекції, або перебувають під наглядом чергового по переїзду. Друга категорія. Переїзди обладнані двома шлагбаумами у півширини дороги і світлофорами. Під час опускання шлагбаума діє звуковий сигнал. В той час коли переїзд відкритий для автомобілів, блимає місячно-білий ліхтар світлофора. Третя категорія. Переїзди не мають шлагбаумів. Світлофор має тільки два заборонних червоних ліхтарі. Переїзд є відкритим для вуличного руху, якщо світлофор і звуковий сигнал не діють. Четверта категорія. Переїзди не мають шлагбаумів і світлофорів. Встановлюється тільки знак у вигляді червоно-білого хреста.
Дорожні знаки "Залізничний переїзд без шлагбаума« «Залізничний переїзд із шлагбаумом». «Одноколійна залізниця». «Багатоколійна залізниця».
Позначення не обладнаного шлагбаумом переїзду через залізницю з двома і більше коліями. «Наближення до залізничного переїзду». Додаткове попередження про наближення до залізничного переїзду поза населеними пунктами. Якщо знак встановлений перед залізничним переїздом, що не охороняється та не обладнаний світлофорною сигналізацією, водій повинен зупинитися перед стоп-лінією, а за її відсутності - перед цим знаком.
Шлагба ум (нім. Schlagbaum — впале дерево) — пристрій для швидкого перекривання шляху у вигляді стріли що повертається навколо горизонтальної або вертикальної осі.
Світлофор складається з двох горизонтально розташованих червоних ліхтарів і, на деяких переїздах, одного ліхтаря місячно-білого кольору. Білий ліхтар розташований між ними, нижче або вище лінії, що сполучає їх. Значення сигналів наступне: два поперемінно миготливих червоних ліхтарів — рух через переїзд заборонений; даний сигнал зазвичай супроводжується звуковою сигналізацією (дзвінком); який забороняє рух. миготливий білий ліхтар означає, що технічна система переїзду знаходиться у нормальному стані. Світлофори на залізничних переїздах
Висновок ● Треба бути особливо уважним і дотримуватися правил поведінки; ● переходити через залізницю треба через мости чи підземні тунелі. Якщо їх немає, то пішоходи повинні переходити залізниці у місцях, де встановлені вказівки «Перехід через колію», або на залізничних переїздах; ● не можна переходити колії, коли видно поїзд, що наближається; ● не можна підлізати під закритий шлагбаум чи виходити на переїзд, коли шлагбаум починає зачинятися; ● переходити залізничні переїзди, де немає шлагбаумів, треба особливо обережно. Переконавшись, що не видно і не чути поїзда, який наближається; ● не можна ходити по насипу біля залізниці, адже можна потрапити під колеса; ● заборонено гратися на колії, ходити по рейках, а взимку кататися на санках і лижах із залізничного насипу. Це може призвести до нещасних випадків.
Схожі презентації
Категорії