“Зірка Френка Сінатри” в Національному палаці “УКРАЇНА”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Українське Філармонійне Товариство представляє: “Зірка Френка Сінатри” в Національному палаці “УКРАЇНА” вул. Володимирська, 24, Київ, Україна, 01034, тел/факс: 228-04-82 Е-mail: info@renesans.org www.renesans.org Пропозиції щодо інвестування проекту
Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” 26 березня 2003р. вперше на сцені палацу “Україна” в супроводі симфонічного оркестру будуть звучати найвідоміші хіти 50-х, які виконував легендарний, загадковий та чарівний Френк Сінатра – обличчя і голос золотої ери естради. Неповторна атмосфера і стиль тієї доби будуть відтворені знов найулюбленішими голосами України. Декорації та костюми додадуть шарму цьому дійству. На сцені - оркестр “Ренесанс” під керівництвом Йосипа Франца спільно з такими виконавцями як: В’ячеслав Вакарчук, Олександр Пономарьов, Таісія Повалій, Руслана (питання участі у проекті цих та інших вокалістів на даний момент з’ясовується). На екрані – уривки кінофільмів за участю Френка Сінатри та кращих фільмів 50-х років Америки.
Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” Дата проведення: 26 березня 2003 року Тривалість рекламної кампанії: 3 тижні Цільова аудіторія: глядачі віком від 25 до 60 років Кількість глядачів: 3700 чоловік
1.1. Телебачення: рекламний ролик 20 секунд Медіа-підтримка проекту 1.2. Радіо: рекламний ролик 30 секунд Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” * Розширені медіа-плани буде надано за Вашою вимогою (можливі зміни за вашими побажаннями) Телеканали Кількість розміщень (75%-prime time, 25%-off prime) ТК “Інтер” 55 виходів ТК “CТБ” 30 виходів ТК “M1” 100 виходів ТК «Гравіс» 150 виходів КТМ 100 виходів ”ОРТ-Міжнародне" 100 виходів Радіостанція Кількість розміщень Час розміщень “Наше радио” 100 виходів протягом 20 днів “Просто радио” 80 виходів протягом 20 днів “Ностальжи” 100 виходів протягом 20 днів “Music радіо” 120 виходів протягом 20 днів
1.3 Преса: Медіа-підтримка проекту Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” Видання Розмір розміщень Кількість розміщень “Афіша” Стаття та 1/4 сторінки 2 номера “Корреспондент” ¼ А4 1 номер “KyivPost” 1/8 А3 3 номера День 1/6 А3+, 1/8 А3 2 номера Телегід ½ А4 2 номера TV-Park ½ А4 2 номера Комсомольская правда 1/6 А3 2 номера Московский комсомолец 1/6 А3, 1/8 А3 2 номера “Сегодня” Стаття, 1/6 сторінки 3 номера
1.5. Інтернет: Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” Пряма трансляція концерту on-line з сайту www.renesans.org Інформація на сайті Розсилка інформації всім українським ЗМІ, інформаційним агенціям, on-line ресурсам, друкованим виданням. 1.6 PR: Бріфінг після проведення концерту: на телеканалах Інтер, «1+1», Enter, М1, ТРК “ЕРА”, ТРК “Київ”, СТБ та ін. на радіостанціях: Наше Радіо, 104,6 ВМ, Хіт FM, Просто Радіо і т.д. У виданнях: Афіша, Корреспондент, ВВ, Сегодня і т.д. 1.4 Поліграфія: Найменування Кількість Розміщення Афіша-плакат, А0, повнокольорова 120 шт. На щитах Київміськдовідки “Підбілетник” А6, повнокольоровий 3700 шт. Під час продажу квитків
Оренда залу НП “Україна” Оренда репетиційного залу Декорації та костюми Звук, світло, екран Гонорари виконавців Гонорари оркестру Гонорари ведучих Телереклама Радіореклама Реклама в пресі Поліграфія Розміщення афіш PR-підтримка Інтернет-підтримка План витрат концерту Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” Реклама Згідно з вищезазначеним Медіа-планом: 6 сек. у відеоролику, 9 сек. в аудіоролику, 18% у пресі та на поліграфії; PR 200 запрошень Сторінка з інформацією на сайті; Згадування в матеріалах, що вийдуть після концерту; Банери на сцені, під сценою та в холах НП “Україна”; Фуршет після проведення концерту. Вартість есклюзивного спонсорства проекту: 55 000 у.о. Рекламні та PR прояви Ексклюзивного Спонсора
Рекламний час та площа надається 3-м Спонсорам в наступних пропорціях: Генеральний: 4 сек. (відео ролик), 5 сек. (аудіо ролик), 12% (візуальна продукція), Офіційний: 4 сек. (відео ролик), 5 сек. (аудіо ролик), 12% (візуальна продукція), Статус на Ваш розгляд: 3 сек. (відео ролик), 4 сек. (аудіо ролик), 6% (візуальна продукция), Генеральний: 20 000 у.о. Офіційний: 20 000 у.о. Статус на Ваш розгляд: 15 000 у.о. Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” Варіант: 3 спонсори
Дж. Ганн “My Love” Дж. Керн “Smoke” Д.Бім “Send Me to The Moon” І.Гордон “Unforgetable” Ч. Сінглтон, Е.Снайдер, Б.Кемферн “Stranges in The Night” Дж. Хорман “Hello, Dolly” Д.Мендел “Shaddow of Your Smile” Дж. Кендер, Ф.Ебб “New-York, New-York” П.Чайковський, М.Девід, М. Евіс “Moony Love” Кохан, ван Хеузен “September of My Life” Дж. Гершвін, І.Гершвін “I am Facinated by You” Х. Томпсон, Х.Арчер “I Love You” К. Вард, К. Уоткенс “Say Her” Проект “Зірка Френка Сінатри” Організатор: Всеукраїнський Благодійний Фонд “Українське Філармонійне Товариство” ПРОГРАММА КОНЦЕРТУ
Схожі презентації
Категорії