"Культура Німеччини"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
КУЛЬТУРА НІМЕЧЧИНИ Німеччина - держава в Центральній Європі. Межує з Чехією, Австрією, Швейцарією, Францією, Люксембургом, Бельгією, Нідерландами, Данією. Омивається Північним і Балтійським морями. На території Німеччини існує 43 природних парки (Бергштрасе-Оденвальд, Гарц, Пфальцекський Ліс та інші) і 35 заповідників (охорона типової флори, фауни і природних ландшафтів у цілому).
Готичний стиль Історичний період, протягом якого Німеччини не існувало як цілісної держави, суттєво вплинув на формування культури німецької нації. Німецька готика складалася під впливом готики Франції, але мала регіональні особливості. Недобудовані романські споруди добудовують в новому стилі або додають до них лише готичні деталі та елементи, не змінюючи конструктивну базу споруд. Виникає ціла низка споруд романсько-готичних, перехідного стилю, не позбавлених виразності, монументальності і досить відмінних від готичних споруд Франції, Іспанії, Британії. ХШ ст. у Німеччині - це затвердження готичного стилю в мистецтві, що, базуючись на придворно-рицарській культурі, з'явився визначальним напрямком у розвитку культури всієї середньовікової Європи. Німецька готика - це собори в Лимбурзі і Бамберзі, Кельні, Фрейбурзі тощо. Це скульптура, яка передає пластику і рух людських тіл ("Золоті ворота" у Фрейберзі, скульптури Бамберзького собору, собору в Наумбурзі тощо). У мальовничих готичних мініатюрах плескатість зображення змінюється його об`ємністю. З'являється живопис по склу - вітражі.
Монастирський комплекс Маульбронн Маульбронн, заснований у 1147 році, у даний час являє собою прекрасно збережений середньовічний монастирський комплекс на території Німеччини до півночі від Альп. Основні будинки комплексу, оточені укріпленими стінами, були побудовані в XII – XIV ст. Церква монастиря побудована в змішаному романсько-готичному стилі, її архітектура вплинула на поширення готичного стилю в зодчестві в північній і центральній Європі. Є виняткової система іригації зі складною мережею каналів, стоків і басейнів Дата включення в Список всесвітньої спадщини: 1993
Кафедральний собор у Кельні Будівництво кафедрального собору в Кельні було почато 1248 року і проходило в кілька стадій, цей будинок у готичному стилі було побудовано лише в 1880 році. Протягом семи сторіч його послідовно будували зодчі, натхненні вірою і духом абсолютної відданості первісним планам. Крім виняткової цінності самого будинку, собор включає велика кількість шедеврів мистецтва. Будинок був ушкоджений у ході Другої світової війни і цілком відновлений у наступні роки Дата включення в Список всесвітньої спадщини: 1996
Церква прочан Висі Чудово збережена в красивій альпійській долині, біла Церква у Висі (1745-1754) роботи архітектора Домінікуса Зіммерманна є шедевром баварського зодчества в стилі рококо - рясного, барвистого і радісного Дата включення в Список всесвітньої спадщини: 1983
Дре зденська карти нна галере я Галерея старих майстрів (нім. Gemäldegalerie Alte Meister) в Дрездені — всесвітньо відоме зібрання картин від Відродження до бароко і класицизму.
Архітектура бароко Архітектура епохи Відродження у Німеччині - це бароко. Найбільш значним архітектором цього часу був Е. Голль (1573-1646). Найбільшим вкладом у розвиток літератури в цей період були праці М. Лютера, його духовні пісні й гімни, і особливо переклад Біблії німецькою мовою. У 1678 році у Гамбурзі відкрився перший Національний музичний німецький театр. Перша німецька опера була написана Г. Шютцем (1585-1672). Органісти Д. Букстехуде (1637-1707), Г. Бем (1661-1733) й інші були безпосередніми попередниками великих німецьких композиторів І. С. Баха (1685-1750) і Г. Ф. Генделя (1685-1759).
Класицизм в німецькій літературі У ХVШ ст. німецька культура продовжила розвиток під знаком буржуазного Просвітництва. Першим представником Просвітництва у Німеччині був І. Готшед (1700-1766), який проголосив першість "здорового сенсу" в науці і літературі. Першим представником класицизму в німецькій літературі став Г. Лессінг (1729-1781), який обґрунтував реалістичну естетику національної німецької літератури. Великими представниками німецького (Веймарського) класицизму кінця ХVШ ст. були І. В. Гете (1749-1832), І. Ф. Шіллер (1759-1805) та І. Г. Гердер (1744-1803). Яскравим представником романтизму в німецькій літературі був Т. Гофман (1776-1822). Архітектура ХVШ ст. - це пишне, монументальне бароко, її творці Б. Нейман (1687-1753), А. Шлютер (1664-1714), М. Д. Пеппельман (1662-1736). У другій половині ХVШ ст. в мистецтві Німеччини починають виявлятися тенденції класицизму. Ідеологом класицизму в Німеччині був мистецтвознавець І. І. Вінкельман (1717-1768). У ХVШ ст. у Німеччині отримало великий розвиток мистецтво порцеляни, що завоювала світову славу. Родоначальником німецької класичної філософії став Еммануїл Кант (1724-1804).
Схожі презентації
Категорії