Взаємодія об'єктів
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Поки що наші герої рухались без обмежень Чи було щось, що їх обмежувало? Межі екрану! Якою командою ми вказували, що межі перетинати не можна? Якщо границя, відбити Сьогодні додамо ще кілька границь
Створимо лабіринт! У ньому може мандрувати кіт-Скретч Або літати вертоліт Або їздити машина Або літати привид Або бігати монстр, чи дракон Плавати рибка, літати папуга …
Програмуємо Кіт рухатиметься за допомогою клавіш Економія блоків: завжди+якщо Блок датчика Клавішу “таку-то” натиснуто УВАГА! ПРОГРАМУЄМО КОТА!!!!!!!
Завдання Створити проект “Об’єкт у лабіринті” Забезпечити зміну вигляду об’єкта при русі! Якщо стандартно немає різних костюмів – домалюйте самі! Нехай кіт каже “От незграба!” щоразу, як торкається стінки лабіринту
Схожі презентації
Категорії