Вплив Інтернет
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вплив Інтернет Суспільство Особистість Освіта Організація культура Відкрите навчання Безперервна освіта Дистанційне навчання Освіта через все життя Віртуальний університет Інформаційне Інформаційна Інтернет
Віртуальний навчальний процес Попередня невизначеність для суб'єктів взаємодії Унікальність для кожного роду їхньої взаємодії, в тому числі і з навчальними об'єктами Існування тільки протягом самої взаємодії
Віртуальна освіта процес руху людини до нового, непізнанного, невідомого, що відбувається в результаті його взаємодії з реальним світом
Дистанційне навчання Відкрите навчання Комп’ютерні навчальні програми Сучасні телекомунікації Свобода вибору місця, часу, темпу та форм навчання Контроль знань, тести, тренажери, мультімедіальні та моделюючі програми, ігри Електронна пошта, телеконференції, список розсилки, Web
Дистанційне навчання Навчання у спілкуванні Інформаційний освітній простір студент студент викладач інформація
Дистанційне навчання – це Не заочне навчання Не комп’ютерне навчання (без участі викладача Не традиційне навчання з використанням технічних засобів інформації Це навчання у спілкуванні
Характерні риси дистанційного навчання Гнучкість. Модульність. Економічна ефективність. Нова роль викладача. Спеціалізований контроль якості освіти. Використання спеціалізованих технологій і засобів навчання.
Принципи дистанційного навчання гуманістичності навчання пріоритетності педагогічного підходу педагогічної доцільності застосування нових інформаційних технологій вибору змісту освіти забезпечення безпеки інформації стартового рівня освіти відповідності технологій до навчання мобільності навчання
Якість дистанційного навчання Заохочення контактів між студентами і викладачами Розвиток співробітництва студентів Використання активних засобів навчання Швидкий зворотний зв'язок Ефективне використання часу Висока мотивація Врахування хисту студентів і шляхів навчання
Ідеальний студент Настирливо просувається до поставленої цілі Одружений Не лякається труднощів Високе бажання успіху у навчанні Індивідуаліст Високий освітній рівень Добре організований Високо цінує формальне і неформальне навчання для отримання освіти Студентка
Організаційні проблеми Законодавча база Нормативна база Освітня мережа Захист авторських прав Асоціації Концепція ?
Педагогічні проблеми Підготовка викладачів Педагогіка та психологія спілкування Педагогіка та психологія роботи з текстом Навчальні технології Узагальнення педагогічного досвіду
Соціальні проблеми Підготовка населення Вартість дистанційних курсів Вартість доступу до комунікацій Мотивація
Питання для обговорення Кооперація. Пропозиція ХДПУ (Меморандум) - Створення інформаційної освітньої мережі “Українська дистанційна освіта” (УДО) Можливі шляхи розвитку дистанційного навчання в Україні. Кому потрібні дистанційні курси?
Основні цілі мережі УДО Формування інформаційного освітнього простору для вільного користування інформацією суб’єктами мережі. Підготовка викладачів дистанційного навчання. Науково-методична робота.
Принципи функціонування мережі УДО Добровільність. Відсутність адміністративних структур. Незалежність. Співробітництво.
Внесок Харківського державного політехнічного університету у формування мережі УДО Система підготовки викладачів дистанційного навчання
Система підготовки вчителів шкіл Інформатик Предметник Персональний комп’ютер Інтернет Мова HTML Дизайн Сайт школи Проекти Олімпіади, вікторини тощо
Схожі презентації
Категорії