X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Відомості про цикли

Завантажити презентацію

Відомості про цикли

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Цикли Розв’язування задач НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 2

Які бувають типи даних у Паскаль? integer real string НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 3

Чи потрібна крапка з комою: program p1; var i,k;integer; begin; for i:=1 to 10 do; begin k:=2*i; writeln(‘2*',i,'=',k); end; readln; end; НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 4

Яким словом починається команда циклу? for Як перебрати усі числа від 1 до 10? for i:=1 to 10 do НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 5

Задача 1 Надрукувати всі дільники числа. 6 1 2 3 4 5 6 НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 6

Алгоритм Перебираємо усі числа (i) від 1 до потрібного числа (n) Якщо n ділиться на поточне число (i) без остачі, то друкуємо поточне число (i) Вхідні дані: n Результат: числа, що є дільниками n НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 7

Програма program p1; var n,i:integer; begin write('Vvedit N'); readln(n); for i:=1 to n do begin if n mod i=0 then write(i,' '); end; readln; end. НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 8

Задача 2 Надрукувати спільні дільники двох чисел 6 8 1 1 2 2 3 4 5 6 7 8 НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 9

Алгоритм Перебираємо усі числа (i) від 1 до потрібного числа – меншого з двох введених (m) Якщо n та k діляться на поточне число (i) без остачі, то друкуємо поточне число (i) Вхідні дані: n та k Результат: числа, що є дільниками n та k НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 10

Програма program p2; var n,i,k,m:integer; begin write('Vvedit N'); readln(n); write('Vvedit K'); readln(k); if n>k then m:=k else m:=n; for i:=1 to m do begin if (n mod i=0) and (k mod i=0) then write(i,' '); end; readln; end. НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 11

Задача 3. Самостійно Скоротити дріб Вводиться чисельник та знаменник. Надрукувати чисельник та знаменник скороченого дробу 6 8 3 4 2 10 1 5 5 6 5 6 НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 12

Алгоритм Знайти найбільший спільний дільник Поділити на цей спільний дільник обидва числа Найбільший дільник – останнє число, яке відповідає умові (n mod i=0) and (k mod i=0) Замість того, щоб його друкувати – записуємо у додаткову змінну НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 13

Програма program p3; var n,i,k,m,sp:integer; nn,kn:real; begin write('Vvedit N'); readln(n); write('Vvedit K'); readln(k); if n>k then m:=k else m:=n; for i:=1 to m do begin if (n mod i=0) and (k mod i=0) then sp:=i; end; nn:=n / sp; kn:=k / sp; writeln(nn:5:3); writeln(kn:5:3); readln; end. НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 14

Задача 5 Обчислити значення функції y=4x2+3x+2 на проміжку від -10 до 10 НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 15

Програма program p5; var x,y:integer; begin for x:=-10 to 10 do begin y:=4*x*x+3*x+2; writeln(x:5,' ',y:5); end; readln; end. НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 16

Задача 4 У бригади є 10 косилок Перша працювала m годин, кожна наступна – на 10 хвилин довше Скільки годин і хвилин працювали косилки? НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 17

Порахувати кількість хвилин роботи косилок Отриманий час поділити на 60. Ціла частина від ділення - це години Остача від ділення – це хвилини НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 18

Програма program p4; var i,m,s,g,h:integer; begin write('Vvedit M'); readln(m); s:=m*60; for i:=1 to 10 do begin m:=m+10; s:=s+m; end; g:=s div 60; h:=s mod 60; writeln(g, ' godyn'); writeln(h, ' hvylyn'); readln; end. НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Слайд 19

Задача 6 На початку року споживання овочів та м'яса становило А кг та В кг відповідно. Щомісячно споживання овочів зростало в середньому в 1,1 рази, а м'яса - на 3%. Визначте щомісячне споживання овочів та м'яса протягом року 10 10 28,53 13,84 НВК "Школа-гімназія "Сихівська" НВК "Школа-гімназія "Сихівська"

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика