Робота з розвиваючими програмами
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Психологічне налаштування: Я в школі на уроці. Зараз я почну вчитися. Я радію цьому. (Пауза) Я хочу вчиться. Я готовий до роботи. (Хором за учителем)
Цікава, захоплююча, ілюстрована —... Солодка, запашна, червона —... Весела, мелодійна, задушевна —... Прудка, маленька, пухнаста, руда —... книжка. ягода. музика. білка. Рудакова Л.В. Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Донецька обл.
Мишко побачив, що у Петі брудне обличчя і подумав, що у нього також воно брудне. Петя, побачивши чисте обличчя Міші, подумав що з його обличчям також все гаразд. Петя і Міша грали на брудному і темному горищі будинку. Потім вони спустилися вниз. У Петі все обличчя було брудним, а обличчя Міші дивом залишилося чистим. Незважаючи на це, тільки Міша відправився вмиватися. Чому? Рудакова Л.В. Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Донецька обл.
Переклади 2 сірники так, щоб будинок став іншим боком Рудакова Л.В. Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Донецька обл.
1. Повторення техніки безпеки. 2. Робота за компʼютером. Рудакова Л.В. Новотроїцька ЗШ І-ІІІ ступенів № 4 Донецька обл.
Підсумок уроку — Діти, то вам найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці? — Які завдання ми виконали, щоб закріпити знання, отримані на різних уроках? — Чи важко було працювати на уроці? — Яке завдання було найважчим?
Схожі презентації
Категорії